عکس | جورجینا لاکچری‌ترین هدیه ولنتاین را گرفت/ رونالدو در روز عشاق حسابی ولخرجی کرد!

کریستیانو رونالدو در روز ولنتاین از هیچ هزینه‌ای دریغ نکرد و به شریک زندگی خود یک دسته گل رز و جواهرات لوکس هدیه داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد کریستیانو رونالدو برنده ۵ توپ‌طلا و ستاره فعلی تیم النصر عربستان که این روزها در ترکیب شوالیه‌های نجد می‌درخشد، باز هم هدیه‌ای به نامزدش داد که خبرساز شده است. رونالدو برای روز چهاردهم فوریه که به روز ولنتاین یا عشاق معروف است، برای جورجینا رودریگس یک هدیه‌ای خاص تدارک دید که مثل همیشه همه توجه‌ها را به خود جلب کرده است.

این زوج در هفته‌های اخیر دلایل زیادی برای جشن گرفتن داشته‌اند. جورجینا در ۲۷ ژانویه ۳۰ ساله شد و تولدش را جشن گرفت. سپس کریستیانو رونالدو در ۵ فوریه جشن تولد خود را برگزار کرد و حالا مدل آرژانتینی که عادت دارد تمام اتفاقات زندگی خود را با دنبال کنندگانش در اینستاگرام به اشتراک بگذارد برای اولین با از هدایای روز ولنتاینش نیز رونمایی کرد.

در تصاویر منتشر شده مشخص شده است که رونالدو دسته گلی زیبا از گل‌های رز سرخ و هدایای ویژه‌ای از جواهرساز لوکس Van Cleef & Arpels به جورجینا تقدیم کرده است.

رونالدو اخیراً در زندگی حرفه‌ای‌اش دوران ناامیدکننده‌ای را پشت سر گذاشته و در دیدار با لیونل مسی و اینترمیامی به دلیل مصدومیت کنار رفت و سپس در جام ریاض مقابل الهلال شکست خورد.

با این حال، رونالدو در آخرین بازی خود برای النصر در لیگ قهرمانان آسیا در تقابل با تیم الفیحا موفق به گلزنی شد و تیمش را به برتری در بازی رفت رساند.

عکس| جورجینا لاکچری‌ترین هدیه ولنتاین را گرفت/ رونالدو در روز عشاق حسابی ولخرجی کرد!

۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۵
کد خبر: 52529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha