عکس | شادی تحریک‌آمیز در فوتبال زنان ایران/ کمیته انضباطی به خوشحالی جنجالی ورود می کند؟

با بررسی لحظه به ثمر رسیدن گل شهرداری سیرجان توسط افسانه چترنور، شادی تحریک‌آمیز او به وضوح قابل مشاهده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد حساس‌ترین دیدار هفته دهم فوتبال زنان در حالی بین دو تیم شهرداری سیرجان و ملوان در ورزشگاه سردار جنگل برگزار شد که شادی گل منجر به پیروزی افسانه چترنور حواشی زیادی به همراه داشت. چترنور بعد از گل دقایق پایانی، به سمت نیمکت حریف و شخص مریم ایراندوست حرکت کرده و با انجام شادی به سبک کریستیانو رونالدو، موجب ناراحتی سرمربی سابق خود شد.

اختلافات خانم گل فصل گذشته لیگ برتر و سرمربی سابق تیم ملی، بر جامعه فوتبال زنان پوشیده نیست و این دو نفر همواره در فضای مجازی با یکدیگر تنش‌هایی داشتند. اختلاف این دو نفر به حدی بود که بعد از قبول هدایت شهرداری سیرجان توسط مریم ایراندوست، افسانه چترنور و زوج فوتبالی او یعنی شبنم بهشت، بعد از ۹ سال تصمیم به ترک این باشگاه گرفتند. در دیدار رفت بعد از گل شبنم بهشت و نشان دادن علامت هیس هنگام شادی، این حرکت موجب ناراحتی مریم ایراندوست شده بود و همین موضوع جنجال‌های بسیاری راه انداخت. حالا در دیدار برگشت هم افسانه چتر نور روی پاس محدثه زلفی دروازه تیم سابق خود را باز کرد و با حرکت به سمت نیمکت حریف و انجام شادی به سبک کریستیانو رونالدو، موجب تحریک و ناراحتی مریم ایراندوست شد.

عکس| شادی تحریک‌آمیز در فوتبال زنان ایران/ در انتظار ورود کمیته انضباطی به خوشحالی جنجالی

این درحالی است که چترنور هرگونه شادی جنجالی و تحریک‌آمیز را تکذیب کرده است اما با بررسی فیلم این مسابقه، مشخص است که او بعد از به ثمر رساندن گل به سمت نیمکت حریف و شخص مریم ایراندوست حرکت می‌کند.

بدون شک اگر چنین صحنه‌ای در فوتبال مردان و با پخش زنده سراسری رخ می‌داد، تبعات بسیاری از سوی رسانه‌ها و افکار عمومی به همراه داشت و حتی ممکن بود کمیته انضباطی فدراسیون هم به این نوع حرکات تنش برانگیز واکنش نشان دهد. اما عدم پوشش رسانه‌ای کامل مسابقات زنان، بهانه‌ای شده است که شاهد چنین صحنه‌های ناپسندی از سوی برخی بازیکنان باشیم.

۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
کد خبر: 52047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha