عکس | افشین پیروانی در کنار چهره جنجالی اینستاگرام/ سرپرست پرسپولیس در آمریکا حاشیه‌ساز شد!

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در کنار یکی از چهره‌های جنحالی اینستاگرام دیده شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس که در تعطیلات نیم‌فصل مسابقات لیگ برتر به مرخصی رفته بود، امروز به تیم ملحق شد. به این ترتیب شایعه جدایی پیروانی بعد از ترک اردوی سرخ‌پوشان توسط یحیی گل‌محمدی تکذیب شد و مدیر تیم پرسپولیس در نیم‌فصل دوم نیز روی نیمکت حضور خواهد داشت.

‌مرخصی طولانی‌مدت پیروانی که به دلیل سفرش به کشور آمریکا بود حواشی زیادی به همراه داشت که تازه‌ترین آن امروز توسط یک بلاگر مشهور رسانه‌ای شد.

این شخص که آیسان اسلامی نام دارد و و در ماه‌های اخیر دنبال‌کنندگان زیادی در اینستاگرام پیدا کرده، تصویری را در کنار افشین پیروانی منتشر کرد که مربوط به روزهای گذشته است اما پس از بازگشت پیروانی به تمرینات پرسپولیس منتشر شده.

به نظر می‌رسد سرپرست پرسپولیس و آیسان اسلامی در یک رستوران لاکچری آمریکایی دیدار داشته‌اند.

عکس| افشین پیروانی درکنار چهره جنجالی اینستاگرام/ سرپرست پرسپولیس در رستوران لاکچری آمریکا

آیسان اسلامی در ۲۶مین روز دی ماه سال ۱۳۶۷ (January ۱۶, ۱۹۸۷)، در روستای چلندر واقع در شهر نوشهر استان مازندران، در خانواده‌ ای از طبقه متوسط، چشم به جهان گشود. پدرش بی کار بود و به واسطه ارث و میراثی که از پدربزرگش نصرت اسلامی به پدرش رسیده بود وضع خوبی داشت و همیشه به تفریح و مسافرت می پرداخت. او عاشق بدنسازی است و جوانان را به ورزش و سبک زندگی سالم دعوت می کند. به گفته خودش در سن ۱۰ سالگی پدر و مادرش از هم جدا شده اند و او مجبور بوده بدون مهر و محبت و حمایت مادر بزرگ شود و از پس زندگیش بر بیاید! دنبال کنندگان او در اینستاگرام در عرض ۴ ماه به بیش از ۲ میلیون نفر رسید و هم اکنون بیش از ۵ میلیون فالوور دارد.

داستان کودکی و ترک تحصیل

عکس کودکی تا بزرگسالی

آیسان اسلامی در دوبی و آنتالیا

خردسالی تا نوجوانی آیسان اسلامی

عکس های دیده نشده از آیسان اسلامی

۱۸ تا ۲۳ سالگی آیسان

aysan eslami پس از مهاجرت

۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
کد خبر: 51706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha