ببینید: تصویر عجیب جانمایی زنان باشگاه پرسپولیس در دفتر باشگاه / مدیران باشگاه عذرخواهی کنند

عکس پرسپولیسی‌ها در دفتر باشگاه با حضور کارمندان زن جنجالی شد و واکنش‌های زیادی را به همراه داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، خیلی دوست داریم باور کنیم که مدیران باشگاه پرسپولیس، دغدغه‌های مهمی در حوزه بانوان دارند و جای خالی تماشاگران زن در بازی‌های خانگی این تیم در لیگ، برای‌شان مهم است. تماشای این قاب، اما همه خوش‌بینی‌ها را دود می‌کند و به هوا می‌فرستد. اگر جای مدیران پرسپولیس باشیم، همین حالا به خاطر این قاب خجالت‌آور از همه بانوان ایرانی عذرخواهی می‌کنیم.

آخر این چه قابی است که بسته‌اید آقایان محترم؟ اگر اقوام خودتان هم در یک عکس بودند، این چنین به گوشه پایین عکس تبعید می‌شدند؟ خروجی جلسه تقدیر از زحمات کارکنان باشگاه باید چنین قابی باشد؟ این است برابری مطلوب شما؟ این است مرام و معرفت‌تان؟

یک لحظه با دقت به نحوه قرار گرفتن کارمندان در تصویر نگاه کنید؛ آقایان روی صندلی و پشت مدیرعامل ایستاده‌اند، خانم‌های کارمند را به وسط میز سالن کنفرانس فرستاده‌ و به زشت ترین شکل ممکن نشانده‌اند.این عکس نه در شان باشگاه قهرمان لیگ برتر و نه اصلا در شان یک باشگاه فوتبال است. ما که از تماشای‌اش شرم می‌کنیم، شما را نمی‌دانیم!

یعنی چند صندلی در باشگاه برای خانم‌ها وجود نداشت؟ یعنی یک نفر در آن مجموعه نبود که به چنین رفتاری اعتراض کند؟ اصلا دوست نداشتیم چنین تصوری از مدیریت باشگاه پرسپولیس داشته باشیم. اما تصویری که خودتان منتشر کردید و نحوه مدیریت ثبت این عکس بازتاب شخصیت و نگاه شما به جایگاه زنان این سرزمین است. این خجالت‌آورترین قاب ممکن است. با این رفتار، وای به روزی که باشگاه تحت مدیریت شما، تیم بانوان داشته باشد!

تصویر جنجالی پرسپولیسی‌ها جام و کارمندان زن باشگاه!

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
کد خبر: 42834
منبع: فرارو

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha