خبر بد برای هنگ‌کنگ؛سردار اینجاست! + عکس

آزمون پس از یک بازی نیمکت‌نشینی آماده حضور در ترکیب اصلی ایران خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، حضور یک نیمه‌ای سردار در بازی با فلسطین با گلزنی این بازیکن همراه شد و حالا پس از گذراندن نزدیک به پنج جلسه تمرینی همراه با ملی‌پوشان آماده حضور ثابت در بازی با هنگ‌کنگ خواهد بود.

مهاجم گلزن ایران در بازی با فلسطین گل چهارم ایران را به ثمر رساند تا تعداد گل‌های ملی خود را به عدد 50 برساند و در رتبه دوم گلزن‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ملی ایران قرار بگیرد، در ادامه جام ملت‌ها سردار این فرصت را دارد تا علاوه بر افزایش تعداد گل‌های ملی خود برای کسب عنوان آقای گلی رقابت‌ها تلاش کند و دیدار با هنگ‌کنگ می‌تواند استارت این موضوع مهم باشد.

1979956

سردار در روزهای گذشته با انگیزه بالا در تمرینات تیم ملی شرکت کرد و یکی از بازیکنان آماده ایران بود، ایران در بازی‌های مرحله گروهی باید ترکیب اصلی خود را پیدا کند تا با هماهنگی و انسجام بیشتر در مراحل حذفی به میدان برود، یکی از خصوصیات اصلی تهاجمی سردار استارت های سریع و گام‌های بلند اوست، موضوعی که در آیتم‌های تمرینی تیم ملی هم به چشم آمد و او با آمادگی بالا و تسلط خاصی این تمرینات را پشت سر گذاشت.

به احتمال فراوان آزمون در بازی جمعه شب مقابل هنگ‌کنگ از ابتدا در ترکیب تیم ملی قرار بگیرد و پس از گذشت چندبازی دوستانه و اولین بازی جام ملت‌ها، این زوج قدرتمند از ابتدا در کنار هم قرار بگیرند و برای ایران گلزنی کنند.

۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۲
کد خبر: 51332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha