اعتراض یک فدراسیون به برداشت مالیات ۱۸ میلیارد تومانی

فدراسیون پزشکی به خاطر دیرکرد در پرداخت مالیات با کسر ۱۸ میلیارد تومان از حساب بانکی خود مواجه شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، فدراسیون پزشکی - ورزشی که از چند سال پیش به دلیل تعلل مسوولانش نتوانسته بدهی های مالیاتی خود را پرداخت کند با دردسر جدیدی مواجه شده است.

براساس اطلاعات رسیده این فدراسیون از سال ۹۷ تاکنون اقدامی برای تسویه بدهی های خود به اداره مالیات نداشته است. این بدهی انباشته و جریمه دیرکرد پرداخت آن منجر به برداشته شدن ۱۸ میلیارد تومان از حساب فدراسیون پزشکی ورزشی شده است.

کسر این رقم از حساب فدراسیون پزشکی ورزشی، مشکلاتی را برای این فدراسیون ایجاد کرده است.

به دنبال این اتفاق، غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پیگیری و رایزنی خود برای حل این مشکل را آغاز کرده تا شاید بتواند مشکل را حل کند که تاکنون به نتیجه‌ای نرسیده است.

نوروزی در این مورد به خبرنگار مهر گفت: از آنجایی که فدراسیون پزشکی - ورزشی خدمات پزشکی به جامعه ورزش ارایه می کند، مشمول مالیات نمی شود اما یک برداشت اشتباه باعث در نظر گرفتن مالیات شده است که در نامه نگاری به سازمان بازرسی و سازمان امور مالیاتی به دنبال حل این مشکل هستیم.

وی تاکید کرد: دوستان درآمدهای فدراسیون را به عنوان شغل آزاد محاسبه کرده اند که درست نیست چرا که ما به عنوان یک فدراسیون ورزشی خدمات پزشکی ارایه می کنیم و نباید چنین مالیاتی برای ما در نظر گرفته شود.

۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
کد خبر: 51298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha