شروع طوفانی قطر در افتتاحیه جام ملت‌ها؛ قطر طلسم افتتاحیه‌ها را شکست + فیلم

قطر با برتری برابر لبنان در دیدار افتتاحیه، جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا را با برد آغاز کرد تا برخلاف دو بازی قبلی این تیم در دیدارهای افتتاحیه، این بار آنها با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد دیدار افتتاحیه جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در ورزشگاه لوسیل دوحه با رویارویی قطر و لبنان در چارچوب بازی‌های گروه A آغاز شد تا هجدهمین دوره این مسابقات به صورت رسمی زنگ شروع آن زده شود.

مدافع عنوان قهرمانی با توپ پر شروع کرد؛ قطر طلسم افتتاحیه‌ها را شکست

قطر میزبان که مدافع عنوان قهرمانی هم نیز هست در این دیدار با ترکیب اولیه، مشعل برشم، عبدالعزیز حاتم، لوکاس مندس، پدرو میگل، حسن الحیدوس، محمد وعد، مهدی علی، احمد فتحی، یوسف عبدالرزاق، اکرم عفیف و موئز علی به میدان رفت.

مصطفی مطر، قاسم الزین، نور منصور، نصار نصار، ولید شور، محمد حیدر، روبرت ملکی، علی تنیچ، حسن الزین، حسن متعوق و باسل جرادی، هم بازیکنان لبنان را در این مسابقه تشکیل می‌دادند.

مدافع عنوان قهرمانی با توپ پر شروع کرد؛ قطر طلسم افتتاحیه‌ها را شکست

بازی در حالی با سوت علیرضا فغانی آغاز شد که همان طور که پیش‌بینی می‌شد با حملات تیم میزبان همراه بود و قطر در دقیقه ۶ به یک گل زودهنگام هم رسید اما فغانی به دلیل آفساید این گل را مردود اعلام کرد.

حملات قطری‌ها که با دفاع فشرده لبنانی‌ها همراه بود، سرانجام در دقیقه اول وقت‌های تلف شده نیمه نخست به ثمر رسید اکرم عفیف روی پاس معز علی، قطر را یک بر صفر جلو انداخت و نیمه اول با همین تک گل به پایان رسید.

مدافع عنوان قهرمانی با توپ پر شروع کرد؛ قطر طلسم افتتاحیه‌ها را شکست

در شروع نیمه دوم باز هم این قطر بود که به گل رسید و معز علی پس از دادن پاس گل اول به عفیف، این بار در قامت گلزن ظاهر شد و در دقیقه۵۶ گل دوم قطر را وارد دروازه لبنان کرد تا خیال هواداران عنابی‌ها از پیروزی در این دیدار تا حدودی راحت شود و خاطر تلخ دو افتتاحیه قبلی را که با شکست این تیم به پایان رسیده بود، پاک کند.

در ششمین دقیقه از وقت‌های اضافه نیمه دوم اکرم عفیف توانست یکبار دیگر دروازه لبنان را باز کند.

در نهایت قطر توانست با نتیجه ۳ بر صفر لبنان را در دیدار افتتاحیه جام ملت‌های ۲۰۲۳ شکست دهد و این جام را با برد آغاز کند.

در دیگر دیدار گروه‌ A، فردا از ساعت ۱۸، چین و تاجیکستان با هم روبرو می‌شوند.

خلاصه بازی قطر ۳ - لبنان ۰ در رقابتهای جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ - دور اول از گروه A

برنامه کامل مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ در قطر؛ ساعت پخش بازی‌های تیم ملی فوتبال + لینک پخش زنده

۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰
کد خبر: 51106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha