ببینید: اولین تصویر از حمله خونین به هانی کرده | چهره موسی ملکی فرد تیرانداز و لحظه تیراندازی

دو روز پیش خبری در رسانه‌ها پیچید که هانی کرده از اوباش معروف تهران در یک درگیری در بهشت زهرای تهران مجروح شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از همشهری دو روز پیش در مراسم تشییع یکی از اراذل و اوباش در بهشت زهرا، هانی کرده به همراه موسی ملکی حضور داشتند که به دلیل اختلافات و شاخ و شانه هایی که قبلا با هم کشیده بودند با هم درگیر می شوند و موسی ملکی با اسلحه کلت دو گلوله به پای هانی کرده شلیک می کند و سپس با چاقو چندین ضربه نیز به هانی کرده می زند و متواری می شود.

(۱۶+) اولین تصویر از صورت خونین هانی کرده | این تصویر فرد تیرانداز و لحظه تیراندازی است؟ | فریادهای هانی کرده بعد از اثابت گلوله!

تصویری از صورت زخمی هانی کرده

فیلم اولین لحظه چاقو و گلوله خوردن هانی کرده در بهشت زهرای تهران + عکس در

موسی ملکی از گنده لات های تهران

موسی ملکی کیست فیلم تیراندازی به هانی کرده در بهشت زهرا

موسی ملکی از اراذل معروف تهران

سرهنگ پیام کاویانی، رئیس پلیس اطلاعات تهران بزرگ در همین راستا از دستگیری عاملان این نزاع و درگیری در بهشت زهرا خبر داد و گفت: روز گذشته و به محض اطلاع از درگیری بین اوباش که منجر به زخمی شدن یکی از آنان و متواری شدن سه نفر دیگر شده بود با اشراف اطلاعاتی مناسب و در زمانی کمتر از ۱۰ ساعت مخفیگاه اوباش شناسایی شد، اما به منظور رعایت آسایش شهروندان، عملیات دستگیری آن‌ها تا روشن شدن هوا به تعویق افتاد لذا سحرگاه روز جاری هر سه نفر در مخفیگاه‌های خود دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از سه متهم دستگیر شده، گفت: این افراد در جریان بازجویی‌ها به جرایم ارتکابی اعتراف کردند، البته جزئیات بیشتر در خصوص انگیزه این افراد نیز به زودی اعلام خواهد شد.

رئیس پلیس اطلاعات تهران بزرگ گفت: پلیس اشرافیت کاملی بر اراذل و اوباش داشته و هرگونه اقدام مجرمانه و خلاف قانون آنان را رصد کرده و با آن برخورد می‌کند.

هانی کرده مرموزترین اوباش ایران کیست؟

هانی کرده مرموزترین اوباش ایران کیست؟

به گزارش برنا؛ هانی کرده عجیب‌ترین و مرموزترین اراذل و اوباش حال حاضر ایران است. او چند بار از سوء قصد و درگیری جان سالم به در برده است و هرازچندگاهی از سوی پلیس دستگیر می‌شود.

هانی کرده بارها به دلیل تخلف هایی که مرتکب شده بود، به زندان افتاد. از جمله کارهای هانی کرده باج گیری از خرده فروشان تهرانی است. همچنین گفته می شود هانی کرده لیدر یکی از تیم های پرهوادار تهران است که مناسبات قابل تأملی نیز با برخی مسئولان دارد، چرا که در میهمانی های ایشان شرکت کرده است. گفته می شود هانی کرده ارتباط نزدیکی با امیر قلعه نویی مربی فوتبال دارد. او ۱۶ سال از زندگی خود را در زندان گذرانده و تجربه حضور در سوریه هم دارد. هانی کرده تنها شروری است که ماشین پورشه سوار می شود.

هانی کرده تاکنون ۱۶ سال از عمر خود را پشت میله‌های زندان گذرانده و اتهامات متعددی در پرونده‌اش ثبت شده اما مدعی است از سال ۹۰ دور خلاف را خط کشیده و زندگی معمولی داشته البته او در سال ۹۷ به خاطر کری‌خوانی‌هایش در فضای مجازی باز هم بازداشت اما خیلی زود آزاد شد.

نام این سابقه‌دار پورشه‌سوار در سال ۹۷ در رسانه‌ها بارها و بارها تکرار شد. ماجرا از این قرار بود که رقیب دیرینه او به نام وحید مرادی در حالی که به اتهام قتل در زندان به سر می‌برد در نزاعی دسته‌جمعی هدف ضربات تیزی قرار گرفت و کشته شد. آن زمان خیلی‌ها می‌گفتند هانی کرده دستور این قتل را صادر کرده اما این ادعا هرگز ثابت نشد.

هانی کرده از معروفترین اراذل و اوباش های تهران است که زندگی جنجالی او به ویژه وقتی که به عنوان مدافع حرم به سوریه رفت، توجه خیلی‌ها را به خود جلب کرد. او تا به حال بارها در نزاع‌ها شرکت کرده و جان سالم به در برده است و همین ویژگی او هم سبب شده تا در بین اوباش‌های شهر از شهرت خاصی برخوردار باشد. داشتن تتو و چند رد چاقو روی صورت و بدن از جمله ویژگی‌هایی است که برای شهرت و معروفیت ان‌ها ضروری به نظر می‌رسد. معمولاً چندین نوچه دارند که با خود در نزاع‌ها همراه می‌برند. هانی کرده تا به حال از چندین سوءقصد جان سالم بدر برده و حتی درحالی‌که زمزمه اعدامش به گوش می‌رسید، اما از اعدام نیز گریخت. او یکی از مرموزترین اراذل‌ و اوباش تهران است که از سرمربیان سابق تیم‌ ملی و استقلال تا افراد سیاسی با او ارتباط دارند. اخیراً نیز درگیری هانی کرده و نوچه‌هایش با هواداران استقلال هیاهو به پا کرده است.

هانی کرده کیست؟

عجیب‌ترین ویژگی هانی کرده علاوه بر شرارت ارتباط‌های گسترده با طیف‌های مختلف و حتی نشان دادن چهره بسیجی حزب‌الهی از خود است. اولین‌بار نامش در دهه هشتاد و در طرح دستگیری اراذل و اوباش بر سر زبان‌ها افتاد. اگرچه توانسته بود از صحنه درگیری‌های پلیس با اراذل و اوباش فرار کند. سرانجام یکی از مأمورین پلیس به‌صورت اتفاقی او را در خیابان دیده و دستگیرش می‌کند. با رشد روز افزون کاربران اینستاگرام حالا شاهد پدیده لات‌های مجازی نیز هستیم. هانی کرده به عنوان یک لات مجازی که هم مدافع حرم شده و هم پورشه سواری می‌کند بسیار مشهور شده است.

دستگیری هانی کرده

اولین بازداشت هانی کرده وقتی اتفاق افتاد که تنها ۱۴ سال داشت و با یک سرباز بر سر خرید بلیت درگیر شده بود. هانی کرده بیش از ۱۶ سال در زندان بوده است. او به علت سابقه شرارت، درگیری به بازداشتگاه کهریزک منتقل می‌شود. خیلی‌ها اعتقاد داشتند که او اعدام می‌شود اما از احتمال اعدام جان سالم به در می‌برد اما درحالی‌که همه‌چیز برای صدور رای اعدام آماده بود، به چند سال زندان محکوم شد.

این شرور در آخرین دستگیری پر سروصدایش وقتی روبروی رییس پلیس تهران قرار گرفت شروع به‌شوخی با او کرد و مدعی شد دلش برای رئیس‌ پلیس تنگ شده‌ است! این درحالی‌ست که چندی قبل نیز او برای چند روز بار دیگر از سوی پلیس دستگیر شد.

هانی کرده شرور معروف تهران

هانی کرده ، مدافع حرم

انتشار چندین ویدیو در فضای مجازی نشان می‌دهد هانی کرده سابقه حضور در سوریه را هم دارد و حتی در برخی از فیلم ها، اسلحه به دست خود نمایی هم می‌کند. به عنوان یک سرور احتمالاً از حضور در جنگ لذت می‌برد. به هر حال به نظر می‌رسد هانی از روش‌هایی عجیب برای رسیدن به شهرت خوشش می‌آید. رفتن به سوریه یکی از این‌ها است.

هانی کرده شرور معروف تهران

در ایام بحران سوریه هانی کرده به‌عنوان مدافع حرم چند وقتی را به سوریه سفر کرد و عکس‌های بسیاری از خود منتشر کرد.

هانی کرده

ارتباط هانی کرده با افراد معروف

این اراذل‌ و اوباش با بسیاری از سیاسیون، ورزشکاران و تجار ارتباط خوبی دارد. عجیب اینکه از هواداری فوتبال گرفته تا بسیجی‌گری دو آتشه، هر کاری که تصور می‌شود از او بر می‌اید. شاید همین هم موجب شده تا بتواند با طیف‌هایی وسیع در ارتباط باشد.

ببینید: اولین تصویر از حمله خونین به هانی کرده | چهره موسی ملکی فرد تیرانداز و لحظه تیراندازی

قتل وحید مرادی و شایعات در مورد هانی کرده

آنچه هانی کرده را بر سر زبان‌ها انداخت، قتل شخصی به نام وحید مرادی بود. وحید مرادی نیز از لات‌های تهران است که در بازداشت زیر حکم اعدام بود.

بسیاری ادعا می‌کردند این دو با یکدیگر دشمنی داشته و وحید مرادی در زندان به دستور هانی کرده کشته‌ شده است، موضوعی که هیچ وقت ثابت نشد و شایعه‌ای بیش نبود. همین شایعات باعث شد او بیشتر شناخته شود و برای خودش اسم و رسمی بیشتری نسبت‌ به گذشته پیدا کند.

سوء قصد به هانی کرده هنگام خوردن معجون

البته شایعه قتل وحید مرادی برای هانی کرده بدون هزینه نماند. عده‌ای که گویا از هواخواهان و نوچه‌های وحید مرادی بودند به هانی کرده حمله کردند. روزی‌ که به‌همراه دوستش در میدان شاپور مشغول خوردن معجون بود چند ناشناس به او حمله کرده و بیش‌ از بیست ضربه چاقو زدند.

بازگشت هانی کرده از یک قدمی مرگ

هانی کرده که به شروری نام‌آشنا تبدیل شده و نوچه‌های زیادی داشت یک سال بعد از کشته شدن وحید مرادی تا یک قدمی مرگ رفت. او روز دوم دی ماه آن سال با ضربات قمه چند فرد ناشناس به شدت مجروح شد. هانی کرده آن روز همراه یکی دیگر از اراذل و اوباش برای نوشیدن آبمیوه توقف کرده و بعد از خرید آبمیوه داخل خودرو پژو ۲۰۶ نشسته و مشغول نوشیدن آبمیوه شدند. در این هنگام تعدادی از اراذل و اوباش به آنها حمله و با ضربات قمه هانی کرده را زخمی کردند. او بلافاصله به بیمارستان منتقل شد اما اوضاعش خیلی وخیم بود.

پزشکان تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا اینکه هانی کرده از یک قدمی مرگ بازگشت. سرهنگیز چنگیز ایدون که آن زمان فرماندهی کلانتری ۱۱۲ تهران را برعهده داشت و حمله به شرور معروف در حوزه استحفاظی او رخ داده بود درباره این حادثه گفت: در تحقیقات میدانی مشخص شد که این فرد شرور به همراه دوستش شامگاه یکشنبه در یک جشن تولد حضور داشته که در این میهمانی شبانه با چند نفر دیگر درگیری لفظی پیدا کرده‌ و به خاطر اینکه مراسم تولد بهم نخورد، قرار درگیری را در منطقه ابوسعید با هم گذاشته بودند.

با انتقال بدن نیمه‌جان این شرور معروف به بیمارستان سینا بسیاری به این فکر می‌کردند که او میهمان امروز و فرداست و جانش را از دست می‌دهد، اما با وجود ده‌ها ضربه چاقو به گردن، شکم، پهلو و حتی کمرش او بعد از بیست روز حالش بهبود پیدا کرد و از بیمارستان مرخص شد و به خانه آمد.

هیچگاه هویت ضاربین هانی کرده مشخص نشد. بعد از این حادثه این شرور معروف نیز روزه سکوت گرفت و هیچ‌گاه در مورد سوءقصد به جانش صحبت نکرد.

هانی کرده و کمپ ترک اعتیاد

خودش مدعی است از سال ۹۲ کمپ ترک اعتیاد دارد و معتادان بسیاری را ترک داده‌ است. حال مشخص نیست سازمان بهزیستی بر اساس کدام قانون این مجوزها را به فردی چنین شرور داده‌ است و حتی مشخص نیست چقدر این ادعا صحت داشته باشد.

دیروز رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران از درگیری مسلحانه اراذل در مراسم تدفین در بهشت زهرا و مصدومیت یکی از اراذل معروف تهران با شلیک گلوله و ضربات چاقو خبر داد.

وی افزود: در حین انجام این مراسم دو گروه از اراذل که اختلاف قدیمی با هم داشتند با هم درگیر شده که بر اثر درگیری مسلحانه یکی از اراذل سطح ۱ [ هانی کرده]با یک گلوله به پای چپ و ۴ ضربه چاقو به سر و کمر مصدوم شد.


گفتنی است پلیس در دستور العمل‌های خود افراد شرور را سطح بندی کرده و کسانی که تکرار شرارت داشته باشند از نظر پلیس در سطح یک تعریف شده و رفتار و حرکات آنان در کنترل و اشراف اطلاعاتی پلیس قرار دارد، اما اراذل سطح ۲ کسانی هستند که معمولا نوچه‌های افراد سطح یک هستند و به کمک آنان در شرارت‌ها می‌آیند؛ اراذل سطح ۳ هم افرادی هستند که معمولا نوع شرارت آن‌ها یک یا ۲ بار تکرار شده است.

شاهین ۷۵۰ میلیون تومان شد! + لیست قیمت روز خودرو

۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
کد خبر: 51075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 6
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • احمد لوکارلی IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
      6 2
      این ارازل لیدر تیم استقلال هست که به طرف داران استقلال هم حمله کرده با تمام پیشکسوتان استقلال هم عکس دارد لطفاً نگویید یه تیم پر طرفدار تهرانی ابروی دیگر تیم ها را نبرید
    • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
      5 2
      یاد فیلم اخراجی ها و دیالوگ اکبر عبدی ک میگفت ما ک رفتیم جبهه تکلیف مونو ادا کردیم عکس یادگاری هم گرفتیم افتادم . این جانی دو روز رفت سوریه حالا داره حالشو میبره همه ی آدمهای سیاسی و فوتبالی ک با نفوذن از این جانوران دور بر خودشون دارن تا اگر کسی موی دماغشون شد خلاصشون کنن
    • یاسر IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
      1 3
      بعد از سو قصد به وحید قلیچ و پرت کردن او ازروی موتور و حالا قضیه مشابهی دیکر رخ می دهد که سرنخ همه این به .. می‌رسد زیرا موسی ملکی مزدور ... است .
    • محمد IR ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
      3 4
      خدا شفا بدهد هر چه زودتر چون طرفدار تیم بزرگ استقلال هستن .
      • محمد IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
        0 0
        علی کریمی چی مال کدام تیم هست
    • عادل IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
      4 0
      شدیدا تنبیه شوند و مجازات در ضمن در زندان منتظر همچین آدمهایی هستند عده ای اززندانیان و ماموران ....