دستگیری۱۴۶ نفر از اراذل‌ و اوباش و مزاحمین نوامیس/ شناسایی ۱۲۰ تارنمای مروج اوباشگری

فرمانده انتظامی پایتخت از اجرای ششمین مرحله طرح اقتدار پلیس امنیت عمومی پایتخت و دستگیری ۱۴۶ نفر از اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرگزاری فارس سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در ششمین مرحله از اجرای طرح اقتدار پلیس امنیت عمومی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی و بهره گیری از ظرفیت ماموران پلیس امنیت عمومی پایتخت، ۱۳۱ گروه از اراذل و اوباش در پایتخت شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه اراذل و اوباش دستگیر شده با عربده کشی، قدرت نمایی، ضرب و جرح، استفاده غیرمجاز از سلاح و مزاحمت نوامیس، آرامش و آسایش مردم را مختل کرده بودند تصریح کرد:از  مجموع ۱۳۱ باند، ۶۵ باند در حوزه شرارت، سه گروه در حوزه استفاده غیرمجاز از سلاح و ۵۴ گروه نیز در بخش مزاحمت نوامیس شرکت داشتند.

سردار رحیمی اعلام کرد: در این مرحله از طرح مجموعاً ۱۴۶ نفر از اراذل و اوباش سطح دار و عاملان تخریب محلات و مزاحمین نوامیس دستگیر شدند؛ ۵۲ نفر از این افراد اوباشگر بوده، ۸۷ نفر مزاحم نوامیس، ۸ نفر در حوزه مشروبات الکلی و ۳ نفر در ارتباط با سلاح غیرمجاز دستگیر شدند.

سردار رحیمی گفت: ۷ قبضه سلاح جنگی و ۶۰ عدد فشنگ ،۳۰ قبضه سلاح سرد، ۱۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت از دستگیر شدگان کشف و ضبط شد.

سردار رحیمی به رصد فضای مجازی اشاره و اعلام کرد:  ۱۲۰ تارنمای عکس یا فیلم که در رابطه با اراذل و اوباش و دیگر رفتارهای خارج از عرف تولید  محتوا می‌کردند شناسایی شدند که از این تعداد ۳۵ مورد از آنها مجرمانه بود که برای شان پرونده تشکیل شد؛ همچنین ۹ مورد از این سایت‌ها مسدود و  ۵ نفر از ادمین‌های این کانال‌ها و صفحه‌ها شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی پایتخت از پاکسازی ۵۷ محله در ششمین مرحله طرح اقتدار پلیس امنیت عمومی خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح های پلیس در مقابله با اراذل و اوباش به شدت و با جدیت ادامه دارد.

۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
کد خبر: 6100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha