اتوبوسی که مانع از تماشای تمرین تیم ملی شد / کی روش پارچه کشید قلعه نویی اتوبوس!

با وجود برگزاری بازی ایران و اندونزی پشت درهای بسته، امیر قلعه‌نویی اقدام عجیبی برای مخفی ماندن برنامه‌هایش انجام نداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، خاطرات 4 سال پیش در اردوی تیم ملی قبل از جام ملت‌های آسیا و مخفی کردن تمرینات ایران توسط کارلوس کی‌روش در اردوی پیش از مسابقات در قطر در ذهن اهالی فوتبال به یادگار مانده است. زمانی که کی‌روش با کشیدن پارچه‌های مشکی دور زمین تمرین تیم ملی در کمپ اسپایر و قراردادن برخی کارگران کمپ در اطراف ورزشگاه مانع از آن شد که حرکات تاکتیکی نفراتش مورد دید قرار بگیرد.

با گذشت 4 سال از آن ایام و در شرایطی که تیم ملی با هدایت امیر قلعه‌نویی آماده جام ملت های آسیا می‌شود، سرمربی ایران تصمیم به برگزاری دیدار با اندونزی پشت درهای بسته گرفت. اگرچه آخرین بازی دوستانه ایران قبل از جام ملت‌ها پخش تلویزیونی نداشت و جزییات آن منتشر نشد اما با این حال فدراسیون فوتبال اخبار محدودی از بازی را در اختیار رسانه‌ها و علاقه‌مندان به فوتبال قرار داد.

1976991

تمرینات تیم ملی در قطر با سرمربیگری کی روش؛ سرمربی وقت تیم ملی دور زمین تمرین را پارچه سیاه رنگ کشیده بود!

نکته قابل توجه اینکه در جریان بازی دوستانه ایران و اندونزی خبری از پارچه کشیدن دور زمین وقرار دادن محافظ برای دور کردن تماشاگران احتمالی در کمپ الریان نبود و مسئولان تیم ملی خودشان به صورت محترمانه جلوی ورود تماشاگران به زمین را می‌گرفتند.

اتفاق جالبی که در جریان بازی دیروز رخ داد اما به پارک کردن اتوبوس در گوشه‌ای از زمین بازی اختصاص داشت. اتوبوس تیم ملی در دوحه که منقش به نام و پرچم ایران هم هست، همچون روزهای دیگر که تمرینات آنجا برگزار می‌شود، در مکانی پارک شده بود که دید زمین تمرین را از بیرون گرفته بود و به نوعی به برگزار شدن بازی با اندونزی پشت درهای بسته کمک کرد.

1976992

۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
کد خبر: 51037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha