آزمون استخدامی آموزش و پرورش چه زمانی برگزار می شود؟ + پاسخ رئیس سازمان اداری و استخدامی

رئیس سازمان سازمان اداری و استخدامی در حاشیه هیأت دولت، گفت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش اگر تامین اعتبار شود اسفندماه و قبل از ماه رمضان انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، میثم لطیفی ، رئیس سازمان اداری و استخدامی در حاشیه نشست امروز چهارشنبه (۱۳ دی ماه) هیأت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: در دولت سیزدهم چند اتفاق بسیار خوب رخ داد، یکی اینکه ما به همه دستگاه های اجرایی ابلاغ کردیم که در مجاورت خود مهد کودک ایجاد بکنند که در حال اجراست و پیگیری آن بر عهده وزارت آموزش و پرورش است.وی افزود: دستگاه های اجرایی موظف هستند در مجاورت خود مهد کودک ایجاد بکنند و در ارزیابی جشنواره شهید رجایی این را به عنوان شاخص آوردیم، در آموزش و پرورش و وزارت بهداشت جذب ادامه دارد که عمده آن خانم‌ها هستند.

رئیس سازمان سازمان اداری و استخدامی گفت: الان حدود ۹۸۰ هزار خانم در دستگاه های اجرایی مشغول هستند که بار عمده بر دوش آن‌ها است و خداقوت عرض می‌کنیم. آزمون استخدامی آموزش و پرورش اگر تامین اعتبار شود اسفندماه و قبل از ماه رمضان برگزار می‌شود. بخشی از جذب نیرو توسط دانشگاه فرهنگیان انجام می‌شود که امسال ۳۰ هزار نفر مجوز دادیم.

۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
کد خبر: 50782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha