تراژدی ملیکا؛دختر فوتبالیستی که از آمریکا برگشت + تصاویر

ملیکا محمدی، عضو تیم ملی فوتبال بانوان امروز در ورودی شهر بم، به‌خاطر تصادف رانندگی جان باخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد مرگ ملیکا محمدی بر اثر واژگونی خودرو تیبا که گفته می‌شود حامل بازیکنان تیم ملی و خاتون بم بوده، رخ داده. سانحه در دوراهی باغچمک رخ داده و علاوه بر مرگ ملیکا محمدی باعث مصدومیت سه نفر شد.

مریم منظمی، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال در این خصوص اظهار داشت: من هم این اتفاق بسیار تلخ را به خانواده محمدی و جامعه فوتبال کشور تسلیت می‌گویم، اما هنوز هم درگذشت ملیکا محمدی را باور ندارم. او یکی از بازیکنان بسیار باشخصیت و خوب تیم ملی بود و واقعا چنین اتفاقی قابل باور نیست. این خبر را صبح امروز از رسانه‌ها شنیدم اما ساعت ۱۸ به سمت بم پرواز دارم تا وضعیت را بررسی کنم.

به‌گفته نایب رئیس بانوان فدراسیون ملیکا محمدی، با وجود اقامت خانواده‌اش در آمریکا به دلیل علاقه شدید به مردم ایران و تیم ملی، بازی برای کشورمان را انتخاب کرد و این اتفاق نشان می‌دهد چه قدر شخصیت بزرگ و وطن‌پرستی داشت.

منظمی درمورد وضعیت دو ملی‌پوش دیگر کشورمان گفت تا جایی که اطلاع دارم حال هر دو بازیکن بهتر شده است و دچار شکستگی هستند. طبق شنیده‌ها بهناز طاهرخانی پس از این اتفاق دچار خونریزی مغزی شده‌اند و پزشکان مشغول مداوایش هستند. زهرا خاجوی هم از ناحیه لگن دچار شکستگی شده است.

بیوگرافی ملیکا محمدی بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان + عکس و علت فوت · جدید  ۱۴۰۲ -❤️ گهر

ملیکا محمدی، مرگ دردناک یک قهرمان- ویدیو ورزش سه

تراژدی ملیکا؛دختر فوتبالیستی که از آمریکا برگشت + تصاویر

عکس ملیکا محمدی بازیکن تیم فوتبال بانوان خاتون بم ملی پوش ساکن آمریکا

تصویری از دوران کودکی ملیکا محمدی در کنار ناصرخان حجازی

ملیکا محمدی بازیکن تیم ملی فوتبال زنان و باشگاه خاتون بم بامداد امروز در سانحه رانندگی درگذشت و فوتبال ایران به شوک عمیقی فرو برد. درگذشت این بانوی فوتبالیست در فضای مجازی با واکنش های زیادی از سوی جامعه فوتبال ایران همراه بود و عکسی از او در کنار ناصر حجازی منتشر شد که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

کودکی ملیکا محمدی

تصویری از کودکی ملیکا محمدی در کنار ناصر حجازی

مختصر بیوگرافی ملیکا محمدی فوتبالیست زن ایرانی

ملیکا محمدی، بازیکن تیم فوتبال خاتون بم متولد ۹ فروردین ۱۳۷۹ بود. وی دوران کودکی و نوجوانی‌اش را به همراه خانواده در آمریکا سپری کرد. به‌واسطه حضور در ایالات متحده و شرایطی که پیش روی این بازیکن بود، فوتبالش را در این کشور شروع کرد و حتی تا سطح لیگ فوتبال بانوان هم پیش رفت و بعد از آن به تیم ملّی کشورمان دعوت شد.

ملیکا محمدی در ۱۵ سالگی برای اولین بار به تیم ملّی فوتبال بانوان کشورمان دعوت شد و بعد از دعوت شدنش به تیم ملّی بود که در ایران ماندگار شد و برای تیم‌های سپاهان و خاتون بم توپ زد.

ملیکا محمدی

ملیکا محمدی فوتبالیست

۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲
کد خبر: 50466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha