بارسلونا-پورتو پرخطر اعلام شد!

سطح امنیتی دیدار فردا بین بارسا و پورتو بالا اعلام شده و نظارتی دقیق روی ورود هواداران پورتو خواهد شد تا اتفاقات بازی برابر فرانکفورت تکرار نشود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، بازی سه‌شنبه شب برابر پورتو در پنجمین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، از هر نظر یک بازی ریسکی و پرخطر است. در سطح ورزشی شاگردان ژاوی به یک برد برای صعود و قطعی کردن صدرنشینی نیاز دارند و شاید تساوی هم به ضرر بارسا شود. باشگاه بارسلونا صبح امروز گزارش داده است که اقدامات کنترلی را برای جلوگیری از حوادث احتمالی فعال خواهد کرد.

1958434

در واقع بازی مقابل پورتو سه‌شنبه از ساعت ۲۱:۰۰ به وقت محلی در ورزشگاه المپیک مونتجوئیک برگزار می‌شود، پرخطر اعلام شده و کاتالان‌ها تمام اقدامات ایمنی که آخرین‌بار برای یک بازی فوتبال، یک سال و نیم پیش، اجرایی شده بود را دوباره فعال خواهد کرد.

در میان پروتکل‌های ایجاد شده، این موارد برجسته هستند: تماشاگران باید مدارک هویتی خود را همراه داشته باشند. هواداران تیم پرتغالی نمی‌توانند خارج از منطقه تعیین شده خود قرار بگیرند. ممنوعیت پوشیدن لباس یا هر چیزی که نشان دهنده نماد باشگاه پرتغالی است، به استثنای فضای اختصاص داده شده به آن‌ها در ورزشگاه.

همه هواداران پورتو باید مدارک خود را هنگام ورود نشان دهند (بلیط، گذرنامه یا مدرک شناسایی). هیچ بلیط فروشی در گیشه ورزشگاه وجود ندارد و اپراتورهای تور هم نمی‌توانند برای طرفداران پورتو بلیط تهیه کنند. بنابراین، تنها آن دسته از هواداران پورتو که مستقیماً از باشگاه بلیط دریافت کرده‌اند، حق ورود خواهند داشت و باید در منطقه مشخص شده خود استقرار پیدا کنند.

لازم به‌ذکر است که بارسا دو فصل پیش در بازی برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا برابر فرانکفورت سهل‌انگاری تاریخی داشت و ۳۰ هزار هوادار آلمانی سکوهای نوکمپ را تسخیر کردند تا یک روز شوم و تلخ برای بارسا به ثبت برسد.

۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
کد خبر: 49509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha