لحظه تلخ مرگ یک فوتبالیست وسط بازی را ببینید (+۱۸)

رافائل دوامنا حین بازی در لیگ آلبانی چشم از جهان فرو بست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، رافائل دوامنا بازیکن ملی‌پوش غنایی تیم اگناتیا که پیراهن این تیم را در بازی مقابل پارتیزان در دیدار سرنوشت‌ساز هفته سیزدهم لیگ برتر آلبانی به تن داشت، ناگهان دقیقه ۲۴ بازی به زمین افتاد و دیگر به زندگی بازنگشت. دوامنا که پیش‌تر سال ۲۰۲۱ در جام حذفی اتریش دچار حادثه‌ای مشابه و خوشبختانه آن روز به خوبی احیا شده بود، این بار نتوانست از کشمکش با مرگ دست پر بیرون بیاید و فوتبال آلبانی و غنا را به شوک فرو برد.

دیدار ۲ تیم صدرنشین این فصل لیگ آلبانی حکم میانبر برای رسیدن به عنوان قهرمانی را داشت و با نتیجه یک بر یک تساوی دنبال می‌شد اما به دنبال مرگ ناگهانی دوامنا، نیمه‌تمام باقی ماند. هنوز جزئیاتی از علت مرگ بازیکن غنایی منتشر نشده و تنها تصویری دست به دست می‌شود که او حین بازی، روی زمین افتاده و پیش از فرا رسیدن آمبولانس و کادر پزشکی، بازیکنان ۲ تیم به سمتش می‌روند.

دوامنا در دوران حرفه‌ای، سابقه بازی در لیگ‌های فوتبال اسپانیا، سوئیس، اتریش و دانمارک را هم داشت. مرگ دلخراش او، واکنش رسمی باشگاه لوانته را هم باعث شد. این بازیکن ۲۸ ساله در بازی‌های دوستانه پیش‌فصل سابقه گلزنی به اینتر را هم داشت و با پیراهن اگناتیا فصل جاری در ۱۱ بازی ۹ گل به ثمر رسانده و صدرنشین جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال آلبانی پیش از فرا رسیدن مرگش بود.

محصول آکادمی سالزبورگ، موفق شد در پیراهن لوانته خوش بدرخشد اما حضورش در رئال ساراگوسا با فسخ یک طرفه قرارداد به دلایل پزشکی همراه بود و در پیراهن زوریخ موفق به فتح جام حذفی فوتبال سوئیس شد.

۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۱
کد خبر: 49036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha