۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
کد خبر: 45357
سکته پسر ۱۸ ساله قهرمان معروف

بسیاری از چهره‌های سرشناس بسکتبالی و غیر بسکتبالی، نسبت به ایست قلبی پسر لبران جیمز واکنش نشان دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، روز گذشته «برانی جیمز»، پسر ۱۸ ساله «لبران جیمز» فوق ستاره بسکتبال جهان و NBA، در جریان تمرینات تیم دانشگاهی خود به نام USC دچار ایست قلبی شد و به زمین افتاد.

پس از این اتفاق خانواده لبران جیمز اعلام کردند که دکترها توانسته‌اند شرایط او را پایدار کنند و حال پسر لبران خوب است. در بیانیه خانواده جیمز آمده است: «از کادر پزشکی صمیمانه و از اعماق وجود تشکر می‌کنیم که یک کار شگفت انگیز را انجام دادند. حال برانی در حال حاضر خوب است و دیگر در ICU نیست. شرایط او اکنون پایدار است.»

اکثر ستاره‌های ورزش جهان نیز نسبت به این اتفاق واکنش نشان داده و برای «برانی» پسر ارشد لبران جیمز آرزوی سلامتی کردند.

استفن ای اسمیت، مجری شناخته شده آمریکایی و مجری ارشد شبکه ESPN (با وجود اینکه رابطه چندان خوبی را جیمز ندارد)، از اولین نفراتی بود که به این موضوع واکنش نشان داده و برای خانواده جیمز آرزوی سلامتی کرد.

داوید دخئا، دروازه‌بان سابق تیم ملی اسپانیا و تیم منچستریونایتد و رابرت گریفین سوم ستاره نام آشنای فوتبال آمریکایی در لیگ NFL نیز از جمله ستارگان غیر بسکتبالی بودند که به این موضوع واکنش نشان داد.

باشگاه میامی هیت و ستاره‌های چون استفن کری، مجیک جانسن، جیسن تیتم، داناوان میچل و ... نیز نسبت به این اتفاق ناراحت‌کننده واکنش نشان داده و همگی با انتشار پیام‌هایی در فضای توئیتر، انرژی‌های مثبت خود را برای برانی فرستادند.
طبق برخی تحلیل‌ها، احتمالا این اتفاق تلخ روی آینده ورزشی این بازیکن نیز تاثیر منفی خواهد داشت. پیش از این اتفاق او یکی از شانس‌های اصلی درفت شدن به لیگ NBA از طریق لیگ NCAA به شمار می‌رفت. با این اتفاق ناگوار باید دید آیا برانی می‌تواند بار دیگر شانس خود برای حضور در معتبرترین لیگ بسکتبال جان را پررنگ کند یا خیر؟

۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
کد خبر: 45357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha