حذف عوامل برنامه به افق فلسطین؛ پای آذری‌جهرمی در میان است؟

​​​​​​​تسنیم نوشت: تقریباً از ابتدای عملیات طوفان الاقصی در سرزمین‌های اشغالی و با عنایت به شکل گیری یک هماوردی بزرگ میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی، برنامه‌ای با عنوان «به افق فلسطین» در شبکه افق صداوسیما آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد با توجه به اهمیت بسیار زیاد تحولات فلسطین و تأثیری که در افکار عمومی ایران و آرایش قدرت در غرب آسیا داشت، برنامه به افق فلسطین تلاش کرد هم از یک سو واقعیت میدان را به نحو بهتری به مخاطب ایرانی عرضه کند، هم تحلیل‌های به روزی ارائه دهد و هم اینکه با دعوت از میهمان‌هایی با سلایق سیاسی متفاوت، یک همدلی تقریباً کم‌سابقه را در ساحت سیاسی اجتماعی ایران به نمایش بگذارد؛ آنهم حول مسئله‌ی بسیار کلیدی با عنوان فلسطین.

علیرغم موفقیت این برنامه و بازخوردهای مثبتی که نسبت به آن وجود داشت،‌ اما امروز خبر رسید که مسئولان شبکه افق با عوامل این برنامه خداحافظی کرده و اعلام کرده‌اند که خودشان این مسئله را با تیم دیگری پیگیری می‌کنند! برنامه به افق فلسطین با ایده‌پردازی سازمان فرهنگی رسانه‌ای اوج و با حضور عواملی مانند محمدرضا شهیدی‌فر، مهدی عرفاتی، علی صدری‌نیا، المیرا شریفی‌مقدم و … روی آنتن می‌رفت.

کانال خبری چندثانیه هم نوشت: حضور آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات برای تیم سازنده برنامه به افق فلسطین دردسرساز شد. امشب، تیم اصلی سازنده برنامه به افق فلسطین که برای پوشش خبری-تحلیلی تحولات جنگ اسرائیل علیه غزه کار خود را با مهمانان متفاوت آغاز کرده بود، کنار گذاشته شد. عدم تحمل مهمانان متفاوت این برنامه و حواشی حضور آنها دلیل اصلی تغییر تیم به افق فلسطین عنوان می‌شود.

۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸
کد خبر: 48978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha