رهبر انقلاب: زلزله ویرانگر ۱۵مهر یک شکست غیرقابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی بود + فیلم

فرمانده کل قوا در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان نیروهای مسلح فرمودند: زلزله ویرانگر ۱۵ مهر یک شکست اطلاعاتی و نظامی غیر قابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا در دانشگاه امام علی (علیه‌السلام) برگزار شد.

بخشی از مهمترین محورهای سخنان رهبر معظم انقلاب به شرح زیر است:

- زلزله ویرانگر ۱۵ مهر یک شکست اطلاعاتی و نظامی غیر قابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی بود.

-ما دست و بازوی طراحان مدبر و هوشمند و جوانان شجاع فلسطینی را می‌بوسیم. آنها که می‌گویند حماسه اخیر کار غیر فلسطینی‌ها است دچار محاسبه غلط شده‌اند.

- دشمن خبیث و ظالم حالا که سیلی را خورده، سیاست مظلوم‌نمایی در پیش گرفته. دیگران هم کمکش می‌کنند. رسانه‌های دنیای استکبار کمکش می‌کنند، این مظلوم‌نمایی صددرصد خلاف واقع و دروغ است. چون مجاهدان فلسطینی توانستند خود را از محاصره‌ی غزه بیرون بیاورند، خلاص کنند و برسند به مراکز نظامی و غیرنظامی صهیونیست‌ها. او مظلوم است؟ هرچه این رژیم غاصب هست، مظلوم نیست. ظالم هست، متجاوز هست، جاهل هست، یاوه‌گو هست، اما مظلوم نیست. ظالم است. هیچکس نمی‌تواند از این هیولای دیوسیرت چهره‌ی یک مظلوم بسازد.

-این مظلوم‌نمایی را رژیم اشغالگر بهانه قرار داده است برای اینکه بتواند باز به ظلم مضاعف خودش ادامه بدهد. حمله به غزه، حمله به خانه‌های مردم، حمله به غیرنظامیان، قتل‌عام و کشتار دسته جمعی مردم غزه. این مظلوم‌نمایی دستاویزی است برای اینکه باز بتواند این جنایت را چند برابر کند. با مظلوم‌نمایی می‌خواهد این جنایات خودش را توجیه کند. این هم یک محاسبه‌ی غلط است. بدانند سران و تصمیم‌گیران رژیم غاصب و حمایت‌کنندگانشان که همین کار بلای بزرگ‌تری بر سر آنها خواهد آورد. بدانند واکنش این ظلم‌ها سیلی سنگین‌تری بر رخسار زشت آنهاست.

-عزم جوانان شجاع فلسطینی، عزم از جان‌گذشتگان فلسطینی با این جنایت‌ها استوارتر می‌شود. گذشت آن روزی که کسانی می‌آمدند بلکه بتوانند با زبان، با نشست و برخاست با ظالم برای خودشان در فلسطین یک موقعیتی ایجاد کنند. آن زمان دیگر گذشت.

-امروز فلسطینی‌ها بیدارند، جوان‌ها بیدارند، طراحان فلسطینی با مهارت کامل مشغول کارند. این محاسبه‌ی دشمن هم بنابراین غلط است که خیال می‌کند مظلوم‌نمایی بکند تا بتواند حمله‌ی جنایتکارانه‌ی خودش را ادامه بدهد.

۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷
کد خبر: 47879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha