پیروزی پر گل سپاهان با دبل آل‌کثیر+ فیلم خلاصه بازی

دیدار تیم‌های سپاهان و صنعت نفت با برتری چهار گله شاگردان مورایس در ورزشگاه نقش‌جهان به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، دیشب (شنبه-۱۵ مهر ماه) تیم‌ سپاهان در خانه میزبان صنعت نفت آبادان بود که این دیدار با برتری ۴ بر ۱ به پایان رسید.

فیلم خلاصه بازی سپاهان - صنعت نفت آبادان

سپاهان ۴ - ۱ صنعت نفت

کارت زرد: نیلسون جونیور

کارت قرمز:

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، محمد قربانی، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، محمد کریمی، محمدجواد حسین‌نژاد، رضا اسدی، آریا یوسفی، فرشاد احمدزاده و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب صنعت نفت: فهد طالب، میثم تهی‌دست، عباس قاسم، حسین سنگرگیر، امیرمحمد پناهی، رحیم آلبوغبیش، رضا امانی‌نژاد، طالب ریکانی، فرزین معامله‌گری، فاخر تهامی و علی یوسف.

گل‌ها:

آریا یوسفی، بازیکن جوان سپاهان با ارسال خوب از راست به سوی محوطه جریمه، رضا اسدی را دارای موقعیت کرد که او نیز با ضربه سر دروازه نفت را در دقیقه ۱۳ باز کرد.

این بار نوبت خود آریا یوسفی که با یک تو سر توپ و ضربه با پای چپ پس از برخورد توپ به مدافع حریف دروازه حریف را برای بار دوم باز کند.

عیسی آل‌کثیر در نخستین دیدار رسمی خود در لیگ جاری توانست در محوطه جریمه صاحب توپ شده و مستقیما توپ را با یک ضربه در دقیقه ۳۴ وارد دروازه کند.

پس از سیو توپ دروازه‌بان نفت، موقعیت بعدی در دقیقه ۵۰ برای آل‌کثیر فراهم شد تا در نخستین بازی فصل جدیدش دبل کند.

با خطای احسان پهلوان در نزدیک مرکز زمین، ضدحمله نفت آغاز شد و در نهایت مهاجم صنعت در محوطه جریمه صاحب توپ شد و دروازه نیازمند را در دقیقه ۷۱ باز کرد.

۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
کد خبر: 47766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha