عکس | فیگور هادی چوپان با جوراب!

هادی چوپان به تازگی ویدیویی از خودش در اینستاگرام منتشر کرده که نشان می‌دهد از آمادگی بالایی برخوردار است و برای حریفان خود خط و نشان کشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد هادی چوپان با انتشار یک استوری در اینستاگرام برای حریفان خود خط و نشان کشید. هادی چوپان بدنساز ایرانی که سال گذشته موفق شده بود مدال طلا مسترالمپیا را از آن خود کند امسال هم در تلاش است تا دوباره این مدال را از آن خود کند.

او به تازگی ویدیویی از خودش در اینستاگرام منتشر کرده که نشان می‌دهد از آمادگی بالایی برخوردار است و برای حریفان خود خط و نشان کشید.

هادی چوپان با عکس هیکلش برای رقیبان خط و نشان کشید

هادی چوپان کیست؟

هادی چوپان متولد ۴ مهر ۱۳۶۶ در سپیدان، استان فارس است.

او در سال ۱۳۷۹ (۱۳ سالگی) بدن‌سازی و پرورش اندام را آغاز کرد. در نوجوانی گچکار بود و کنار دست برادر بزرگ‌ترش حسن کار می‌کرد. برادرش از مشوقان اصلی او در رسیدن به قهرمانی بود.

پس از گذشتِ سه سال از آغاز فعالیت حرفه‌ای، به مقام سوم کشور و همچنین قهرمانی استان فارس دست پیدا کرد. در سال ۱۳۸۴ نخستین مدال ملی خود را به‌دست آورد. چوپان پس از تجربه کردنِ شکست‌ها و پیروزی‌های بسیار، چندین بار موفق به کسبِ عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی شده‌است.

مسابقات مسترالمپیا ۲۰۲۲

مسابقات مسترالمپیا ۲۰۲۲ با شگفتی‌سازی بزرگ هادی چوپان و کسب عنوان اول به همراه دریافت جایزه قهرمان مردم به پایان رسید. این موضوع اتفاقی تاریخی در بدن‌سازی ایران به‌شمار می‌رفت چراکه تنها بدن‌ساز ایرانی که توانسته بود از ایران به مستر المپیا برود و رقابت کند، بیت‌الله عباس‌پور بود که در پایان هفدهمین مرد مستر المپیا در سال ۲۰۱۳ لقب گرفت.

۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 46965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha