پخش زنده بازی دوستانه شاگردان کارلوس کی روش در قطر با روسیه امروز سه‌شنبه ساعت ۱۸:۴۵ + لینک

تیم های ملی فوتبال قطر و روسیه امروز در یک دیدار دوستانه به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم های ملی فوتبال قطر و روسیه امروز در یک دیدار دوستانه به مصاف هم می روند. شما علاقمندان می توانید این بازی را از طریق لینک زیر تماشا کنید.

لینک پخش زنده بازی تیم های ملی قطر و روسیه امروز ساعت ۱۸:۴۵

تیم ملی قطر امروز در دومین دیدار تدارکاتی در اردوی کنونی خود در دوحه به مصاف روسیه خواهد رفت. این دیدار در ورزشگاه الجنوب برگزار می‌شود و شاگردان کی‌روش خود را برای مسابقات جام ملت‌های آسیا و همچنین مسابقات مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ آماده می‌کنند.

تیم ملی قطر در اولین بازی دوستانه خود در برابر تیم ملی کنیا با نتیجه دو بر یک شکست خورده بود. کادرفنی قطری‌ها با رهبری کارلوس کی‌روش به دنبال این است که از این تقابل‌های دوستانه بهترین بهره را ببرد تا برای چالش‌های پیش رو آماده شود.

تیم ملی قطر عصر روز گذشته با برگزاری آخرین تمرین در ورزشگاه بین المللی خلیفه آماده دیدار فردا شد، این تمرین تنها پانزده دقیقه به روی خبرنگاران و عکاسان باز بود.

1923771

1923772

1923774

گفتنی است تیم ملی قطر در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های ۲۰۲۷ در گروه اول قرار گرفت و با تیم‌های شامل هند، کویت و برنده رویارویی افغانستان و مغولستان همگروه است. همچنین شاگردان کارلوس کی‌روش در جام ملت‌های آسیا که در کشور خودشان برگزار می‌شود با تیم‌های چین، تاجیکستان و لبنان همگروه خواهند بود.

1923773

۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
کد خبر: 46922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha