اقدام عجیب بی بی سی فارسی درباره رئیسی

بخش فارسی بنگاه سخن‌پراکنی انگلیس‌ در اقدامی عجیب‌ و غیرحرفه‌ای سخنان رئیس‌جمهور در نشست خبری را به‌صورت‌ تحریف‌ شده منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از همشهری آنلاین، بخش فارسی بنگاه سخن‌پراکنی انگلیس‌ در اقدامی عجیب‌ و غیرحرفه‌ای سخنان رئیس‌جمهور در نشست خبری را به‌صورت‌ تحریف‌ شده منتشر کرد.

آیت‌الله رئیسی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران با تاکید بر اینکه حفظ محیط علم و دانش در گرو حفظ آرامش در دانشگاه‌هاست، گفت: در قضایایی که اتفاق افتاد برخی دچار غفلت شده‌اند و باید آنها را آگاه کرد تا محیط دانشگاه‌ها از محیطی آرام و همراه با علم‌افزایی به محیط دیگری تبدیل نشود.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت با الهام گرفتن از عفو رهبر معظم انقلاب، نسبت به افرادی که در دانشگاه‌ها هم دچار خطا شدند، همین رویه را انجام داد، متذکر شد: اگر افراد نادری بخواهند قانون‌شکنی کنند خود دانشگاه نباید اجازه بدهد؛ همه باید به قانون پایبند باشد قانون مداری می‌تواند دانشگاه را پیش برد.

مواردی در روزهای گذشته به من گزارش شد که در کمیته‌های انضباطی برخورد شده، من گفته‌ام پیگیری کنند و این موضوع را برای روشن شدن بیشتر دنبال خواهیم کرد.

بی بی سی فارسی سخنان رئیسی را اینگونه تحریف کرد

بی بی سی فارسی اما در تحریفی آشکار، در انتشار این بخش از سخنان رئیس‌جمهور مدعی شد که رئیسی گفته که «دستور دادم با موارد نادر قانون‌شکنی در دانشگاه برخورد شود»!

انتشار نادرست این سخنان در حالی‌ است که نشست خبری رئیس‌جمهور به‌صورت مستقیم از شبکه‌های مختلف رادیو و تلویزیون پخش شده و مشروح آن نیز در فضای مجازی به سهولت قابل دسترسی است.

۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۸
کد خبر: 46523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سپیده IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
      0 0
      واقعا هنوز فکر می کنین رییسی آدم مهمیه که اصلا سخنرانیش رو گوش کنیم؟