تکذیب شایعه عجیب درباره کاوه رضایی و همسرش

ورزش ۳ نوشت: از ظهر امروز خبری در خصوص تخلف یک تیم در عقد قرارداد با یک بازیکن، در شبکه‌های اجتماعی درحال انتشار است. گمانه‌زنی در خصوص عقد قرارداد با یک بازیکن مرد و همسر ورزشکارش، به شکلی که ۱۵ میلیارد از رقم قرارداد بازیکن آقا در قرارداد با همسرش که در تیم زنان بازی می‌کند ثبت شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نظر می‌رسد که ادعای خبرنگاران در خصوص این زوج ورزشکار مربوط به کاوه رضایی و همسرش فرنوش شیخی است. اما با یک جست و جوی کوتاه می‌توان متوجه شد که این خبر در خصوص این زوج کذب است و اساسا امکان ثبت چنین قراردادی وجود ندارد چراکه کاوه رضایی و فرنوش شیخی در دو باشگاه مختلف بازی می‌کنند.

رضایی و شیخی در طول چند سال گذشته در بلژیک سکونت داشتند و در این دوران، فرنوش شیخی به طور کلی والیبال را کنار گذاشته بود و ورزش حرفه‌ای انجام نمی‌داد.

همسر کاوه رضایی بعد از بازگشت به ایران در نیم فصل دوم سال گذشته برای تیم والیبال زنان سایپا به میدان می‌رفت و در آن زمان کاوه رضایی در تراکتور حضور داشت و عملا امکان ثبت قرارداد آنطور که در رسانه‌ها عنوان می‌شود وجود ندارد.

در سال جاری نیز رضایی در سپاهان حضور دارد و هنوز تکلیف شروع لیگ برتر والیبال زنان مشخص نیست. شیخی درحال حاضر هیچ قراردادی با هیچکدام از تیم‌های لیگ برتر والیبال به ثبت نرسانده است و به نظر می‌رسد که با توجه به داشتن یک فرزند خردسال، امسال هم دور از ورزش حرفه‌ای باشد.

۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
کد خبر: 46488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha