اعزام مستقیم زائران به نجف با ۴۰۰ اتوبوس‌ عراقی/ قیمت بلیت ۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: با استفاده از ظرفیت ۴۰۰ دستگاه اتوبوس عراقی، امکان اعزام مستقیم زائران به نجف اشرف فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد جواد هدایتی در خصوص استفاده از ظرفیت ۴۰۰ دستگاه اتوبوس عراقی برای اعزام مستقیم زائران به نجف اشرف گفت: قبل از ایام اربعین به صورت هفتگی تردد اتوبوس‌های عراقی برای انتقال مستقیم زائران عراقی به مشهد و قم انجام می‌شد، اما در ایام اربعین برای زائرانی که قصد سفر یک سره به نجف اشرف را دارند، این ظرفیت افزایش پیدا کرد.

وی افزود: قیمت تعیین شده برای خرید بلیت از مبدا تهران و قم یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان است و مردم برای تهیه بلیت می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر فروش شرکت‌های حمل و نقل عمومی، به پایگاه‌های معتبر و مجاز فروش بلیت در کشور مراجعه کنند.

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ادامه داد: اتوبوس‌های عراقی با ظرفیت حدود ۵۰ نفر امکان جابجایی زائران را دارند و مسافران بدون معطلی در مرزها می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

هدایتی با اشاره به اینکه در ایام اربعین برای تردد اتوبوس‌های عراقی مجوز موقت صادر شده، افزود: از پنجشنبه هفته گذشته انتقال زائران از مبادی‌های تهران، قم و اصفهان آغاز شده و به صورت منظم در حال انجام است. در صورت افزایش تقاضای مردم با توافقات صورت گرفته احتمال دارد که ظرفیت اتوبوس‌ها را افزایش دهیم.

۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
کد خبر: 46429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha