ببینید: جنجال رژه بدون حجاب دختران موی تای کار ایرانی در مسابقات ازبکستان

انتشار فیلم جنجالی کشف حجاب تیم‌ موی تای بانوان ایران در مسابقات تاشکند ازبکستان ۲۰۲۳ و واکنش های کاربران شبکه های اجتماعی به یکی خبرهای پربازدید تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، ویدئوی کشف حجاب دسته جمعی موی تای کاران ایرانی در مسابقات ازبکستان و حضور دختران موی تای کار ایرانی بدون حجاب در تاشکند از ساعاتی پیش در شبکه های اجتماعی با واکنش های زیادی همراه بوده و مورد انتقاد قرار گرفته است اما مسئولان گفتند تیم کشف حجاب کرده هیچ ربطی به ما ندارد و این مسابقات من دراوردی می باشد و رسمی نیست.

به دنبال انتشار فیلمی از هنجارشکنی بانوان موی تای کار در مسابقاتی که پانزدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا در ازبکستان عنوان شده است، بار دیگر این رشته را با حواشی روبه رو کرده است.

رئیس انجمن موی تای ایران گفت: تیم اعزامی هیچ ارتباطی به ایران ندارد و این تیم در پشت پرده با فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ارتباط دارد.

وی افزود: این مسابقات به هیچ عنوان معتبر نبوده قهرمانی آسیا نیست و یک رقابت من درآوردی است.

انتشار فیلمی از هنجارشکنی بانوان موی تای کار در پانزدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا در ازبکستان بازتاب گسترده ای داشته و هیچ کدام از مسئولان ورزشی آنها را گردن نمی گیرد. رئیس انجمن موی تای ایران گفت: تیم اعزامی هیچ ارتباطی به ایران ندارد و این تیم در پشت پرده با فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ارتباط دارد.

وی افزود: این مسابقات به هیچ عنوان معتبر نبوده قهرمانی آسیا نیست و یک رقابت من درآوردی است.

۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
کد خبر: 46428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha