حمله وحشیانه سارقان زورگیر به بازیکن سابق پرسپولیس + عکس

بهنام ابوالقاسم پور از فوتبالیست‌های دهه ۷۰ و ۸۰ باشگاه های سایپا و پرسپولیس ، پنجشنبه دوم شهریور، حین تردد همراه با اتومبیلش در اتوبان شهید چمران شهر تهران مورد سوء قصد سارقان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد افراد حاضر در صحنه درباره حادثه رخ داده توضیح داده‌اند پس از حمله سارقان به اتومبیل بهنام ابوالقاسم‌پور ظاهراً پیشکسوت پرسپولیس برای دفاع از خودش و ممانعت از دادن تلفن همراه و دیگر وسایل قیمتی که همراهش بوده با سارقین درگیر می‌شود. زد و خورد بین بهنام ابوالقاسم‌پور، پس از حضور مردم، به پایان می‌رسد و سارقان بدون دستیابی به اشیای قیمتی مجبور به فرار از محل حادثه می‌شوند اما بهنام ابوالقاسم‌پور پس از متواری شدن سارقان از هوش رفت.

پیشکسوت پرسپولیس بلافاصله توسط نیروهای اورژانس و امدادی به بیمارستان منتقل شده و از دیروز تا به حال یک‌بار نیز تحت عمل جراحی قرار گرفته اما هنوز به هوش نیامده است. ظاهرا کادر پزشک بیمارستانی که بهنام ابوالقاسم‌پور در آن بستری است نسبت به وضعیت جسمانی وی ابراز امیدواری کردند که در ساعات آینده به حالت عادی برمی‌گردد. اما شدت ضربات و حمله سارقان به‌قدری زیاد بوده که بازیکن اسبق باشگاه‌های پرسپولیس و سایپا در حال حاضر شرایط سختی را تحمل می‌کند.

جزئیاتی تازه از حمله وحشیانه سارقان به پیشکسوت پرسپولیس/ ستاره‌ای که 24 ساعت است به هوش نیامده! +عکس

توضیحات ابوالقاسم پور درباره درگیری اش با سارقان

بهنام ابوالقاسم‌پور، رئیس هیئت مدیره باشگاه سایپا روز گذشته در اتوبان چمران تهران مورد حمله سارقان مسلح به سلاح سرد قرار گرفت. سارقان با چاقو چند ضربه به دست و گردن ابوالقاسم پور زدند، اما با مقاومت او و دخالت مردم نتوانستند اموال مهاجم اسبق پرسپولیس و تیم ملی را بدزدند و متواری شدند. پس از این حادثه حاضران در محل ابوالقاسم‌پور را به بیمارستان منتقل کردند و او امروز عمل جراحی را پشت سر گذاشت.

ابوالقاسم پور درباره ماجرای سرقت و درگیری با سارقان اظهار کرد: ممنونم از همه دوستان، هواداران و رسانه‌ها که پیگیر حال بنده بودند. اتفاقی که در اتوبان نیایش روز گذشته افتاد ۳، ۴ سارق بودند حمله ور شدند که خوشبختانه مردم که آمدند متواری شدند. دستم از ۴ جا شکسته است و خدا را شکر پزشکان عمل جراحی کردند و حال عمومی ام خوب است. ان شا الله همین امروز و فردا مرخص می‌شوم.

۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲
کد خبر: 46346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha