تغییر حاشیه‌ساز پژو ۲۰۷ و توضیح ایران‌خودرو + عکس

پس از حواشی ایجاد شده، گروه صنعتی ایران خودرو با انتشار توضیحاتی اعلام کرد حذف هواکش روی کاپوت پژو ۲۰۷ به دلیل قوانین جدید سازمان استاندارد (استانداردهای ۸۵گانه) در راستای کاهش آسیب به عابران پیاده و حذف اجسام سخت و برآمده روی در کاپوت انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به تازگی تصاویری از خطوط تولید پژو ۲۰۷ منتشر شده که نشان می‌دهد ایران خودرو بخش هواکش کاپوت این هاچ بک محبوب را حذف کرده است. انتشار این تصاویر حواشی زیادی را به همراه داشته و در همین راستا ایران خودرو با انتشار بیانیه‌ای دلیل حذف این قطعه را شرح داده است.

حذف دریچه هوای روی کاپوت پژو ۲۰۷

پس از حواشی ایجاد شده، گروه صنعتی ایران خودرو با انتشار توضیحاتی اعلام کرد حذف هواکش روی کاپوت پژو ۲۰۷ به دلیل قوانین جدید سازمان استاندارد (استانداردهای ۸۵گانه) در راستای کاهش آسیب به عابران پیاده و حذف اجسام سخت و برآمده روی در کاپوت انجام شده است. طبق این بیانیه، محل عبور هوا نیز اکنون همانند محصول رانا به شکل شبکه‌ای روی حصیری زیر شیشه جلو این خودرو تعبیه شده است.

Pe

گفتنی است هواکش کاپوت ۲۰۷ برای تامین هوای مورد نیاز سیستم تهویه و کابین در نظر گرفته شده و از آنجایی که طراحی قبلی به شکل اصولی انجام شده بود، ممکن است این طراح جدید روی کیفیت هوای درون کابین تاثیر قابل توجهی داشته باشد. البته این خودرو هنوز به بازار عرضه نشده است.

۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
کد خبر: 46320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha