دو مجری مشهور ایران اینترنشنال جدا شدند + تصاویر

کمتر از یک سال پس از اغتشاشات با برنامه‌ریزی وسیع امنیتی و رسانه‌ای غرب در پاییز سال گذشته، اخبار متعددی از اختلافات، پیوند بریدن‌ها و اضمحلال به اصطلاح جریان‌های اپوزیسیون منتشر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد آخرین نمونه از این دست، جداشدن سامان رسول‌پور و زهرا شهرکی (معروف به سیما ثابت) از مجریان و برنامه سازان ضدایرانی شبکه ضدایرانی اینترنشنال از این شبکه است.
در این رابطه، یک چهره ضدانقلاب با اشاره به خدمت این افراد به سرویس‌های امنیتی خارجی، گفت: «آنها حالا از نظر مالی همه چیز دارند، از صدقه سر مردم یا از راه از بین بردن خون جوانان ایرانی، به ثروت‌های کلان رسیدند، اما دارند شهرت را از دست می‌دهند و دیگر خودشان را در رسانه‌ها نمی‌بینند.»
رضا تقی‌زاده که با یک شبکه سلطنت‌طلب صحبت می‌کرد، با اشاره به جداشدن سامان رسول‌پور، به عنوان یکی از عناصر پشت پرده شبکه اینترنشنال از این شبکه، اضافه کرد: «امروز اعلام شد این جوان از این شبکه بیرون آمده، که ارتباط نزدیکی بین او و خانم زهرا شهرکی که اسمش را عوض کرده و سیما ثابت شده، داشته و در یک خانه باهم زندگی می‌کردند.»
تقی‌زاده البته به این نکته هم اشاره کرد که اینها نمی‌توانند به سادگی، شهرت رسانه‌ای را کنار بگذارند و ادامه داد: «این‌ها را ساختند و از هیچ چیز، به همه چیز رساندند، اما اینها آبرو باختند، بوق‌های خودشان را از دست دادند و تشت‌شان از بام افتاد و رسوا شدند.»

بیوگرافی زهرا شهرکی یا سیما ثابت | داستان مهاجرت سیما ثابت - فیگار

عکس شوهر سیما ثابت

دو مجری مشهور ایران اینترنشنال جدا شدند + تصاویر

بیوگرافی سیما ثابت مجری | زندگی شخصی و اینستاگرام

بیوگرافی سیما ثابت مجری | زندگی شخصی و اینستاگرام

بیوگرافی سیما ثابت مجری | زندگی شخصی و اینستاگرام

بیوگرافی سیما ثابت مجری | زندگی شخصی و اینستاگرام

ایران اینترنشنال از شبکه های معاند نظام جمهوری اسلامی است که روز پنج‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ایران، پخش برنامه‌های خود را به صورت زنده آغاز کرد. امتیاز شبکه متعلق به یک شرکت فراساحلی به نام Global Media Circulating است که عادل عبدالکریم اهل عربستان مالک آن است.

سیما شهرکی با نام دیگر سیما ثابت متولد ۱۰ اردیبهشت سال ۱۳۵۸ در زاهدان ، ثابت مجری سابق شبکه خبری بی بی سی فارسی و مجری شبکه ایران اینترنشنال است. وی از سال ۲۰۰۵ در زمینه رسانه و خبرگزاری ها فعالیت دارد. سیما ثابت خبرنگار ارشد و مجری برنامه تحلیلی چشم‌انداز در تلویزیون ایران اینترنشنال است که از سال ۲۰۱۸ به این شبکه پیوسته و پیش از این اجرای بخش‌های خبری و برخی برنامه‌های ویژه را در شبکه ایران اینترنشنال به عهده داشته است.سیما ثابت بیش از ۱۲ سال در رادیو و تلویزیون بی‌بی‌سی فارسی به عنوان خبرنگار و مجری فعالیت داشته است. او دارای مدرک فوق‌لیسانس مطالعات بین‌الملل و دیپلماسی و مدرک دکترای علوم سیاسی از دانشگاه‌های بریتانیا است.

۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۵
کد خبر: 45860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      0 0
      دلیلش اصلاخ رفتار دو کشور مسلمان ایران و عربستان توسط یک کسور کافر یعنی چین است...