صعود تاریخی هندبالیست‌ها به دور یک هشتم قهرمانی جهان با برد برابر بروندی + فیلم کامل بازی

تیم ملی هندبال پسران ایران در سومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان مقابل بروندی به برتری رسید و به دور اصلی مسابقات صعود کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد،تیم ملی هندبال پسران ایران در سومین دیدار خود از مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان کرواسی مقابل بروندی با نتیجه ۴۶ بر ۲۴ پیروز شد و با حضور در جمع ۱۶ تیم برتر تاریخ سازی کرد.

فیلم کامل بازی را ببینید

امیرحسین کرمی در پایان این بازی به عنوان برترین بازیکن زمین معرفی شد. پیش از این در دو دیدار اول زارعی و مرادی به عنوان برترین‌های زمین انتخاب شده بودند.

تیم ملی هندبال پسران ایران پیش از این در یک اقدام تاریخی مقابل سوئد به تساوی رسیده و برابر جزایر فارو نیز به پیروزی دست یافته بود؛ حالا با برد مقابل بروندی با کسب پنج امتیاز به دور بعدی مسابقات صعود کرد.

شکست سوئد مقابل جزایر فارو/ هندبالیست‌های ایران به عنوان سرگروه به یک‌هشتم جهان راه یافتند

در مسابقات هندبال قهرمانی پسران نوجوان آخرین دیدار از گروه H میان تیم سوئد و جزیره فارو انجام شد که جزایر فارو با نتیجه ۳۴ بر ۳۱ مقابل سوئد به برتری رسید. بنابراین جزایر فارو چهار امتیازی شد و به عنوان تیم دوم گروه H به دور یک هشتم صعود کرد و سوئد به پریزیدنت کاپ رفت.
تیم ملی ایران هم که با دو برد مقابل جزایر فارو و بروندی و یک تساوی برابر سوئد در پایان‌ مرحله گروهی پنج امتیاز کسب کرده بود به عنوان تیم اول گروه به دور بعد مسابقات صعود کرد.
با این حساب تیم‌های ایران و جزایر فارو باید در گروه چهارم مرحله یک هشتم با تیم‌های اول و دوم گروه G رقابت کنند.
تیم‌های صعود کننده به مرحله اصلی امتیاز بازی مقابل یکدیگر از مرحله گروهی را به مرحله اصلی می‌برند؛ در نتیجه ایران در مرحله دوم دو امتیاز خواهد داشت‌.

امشب مرحله گروهی مسابقات به پایان می‌رسد. تاکنون تیم‌های مجارستان، اسلوونی، مصر، جمهوری چک، دانمارک، استرالیا، آلمان، عربستان، ایران و جزیره فارو به مرحله اصلی مسابقات راه یافته‌اند. هنوز سه دیدار دیگر باقی مانده که در حال انجام است.

*برنامه دیدارهای گروه ۴ در مرحله اصلی مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان جهان:
دوشنبه ۱۶ مرداد:

جزایر فارو - آلمان ساعت ۱۸:۳۰
عربستان - ایران ۲۰:۳۰
سه شنبه ۱۷ مرداد:
جزایر فارو - عربستان ساعت ۱۸:۳۰
ایران - آلمان ساعت ۲۰:۳۰
دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان جهان با حضور ۳۲ تیم از ۱۱ مرداد آغاز شد و تا ۲۲ مرداد ادامه‌ دارد.

۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷
کد خبر: 45674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha