منشاء صدای مهیب انفجار بامداد امروز کرمان چه بود؟ + فیلم

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان از انفجار در یک منزل مسکونی به دلیل نگهدای بنزین قاچاق خبر داد. صدای انفجار این خانه مسکونی مملو از بنزین در بیشتر مناطق کرمان شنیده شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، فارس نوشت: بابایی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان اظهار کرد: حوالی ساعت ۳ بامداد امروز در یک منزل مسکونی واقع در خیابان گلدشت انفجار شدیدی بر اثر نشت بنزین قاچاق رخ داد.

وی ادامه داد: شدت انفجار موجب آسیب به بیش از ۲۰ منزل مسکونی نزدیک به محل حادثه شده و ۵ خودرو نزدیک به محل نیز خسارت دیده‌اند.

بابایی با اشاره به اینکه عملیات اطفإ حریق توسط ۴خودرو آتش‌نشانی انجام شده، اعلام کرد: این سی‌امین انفجار بر اثر نگهداری سوخت قاچاق در شهر کرمان در سال ۱۴۰۲ است.

وی تاکید کرد: منازلی که بر اثر انفجار دچار ترک خوردگی می‌شوند به لحاظ ایمنی غیر قابل سکونت هستند و از شهروندان می‌خواهیم در صورت اطلاع از نگهداری سوخت قاچاق در منزل مراتب را به سازمان آتش‌نشانی به شماره ۱۲۵ اعلام کنند.

صدای انفجار این خانه مسکونی مملو از بنزین در بیشتر مناطق کرمان شنیده شد.

طی دو هفته اخیر نگهداری سوخت قاچاق در یک منزلی در کرمان موجب آتش سوزی خودرو و منزل مسکونی و سرایت آن به منازل همجوار شده بود که با تلاش آتش‌نشانان مهار شد.

۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
کد خبر: 45575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha