ببینید: ضرب و شتم خانم باحجاب در نارنجستان قوام شیراز

ماموران پلیس امنیت عمومی تحقیقات خود را آغاز و ضارب را شناسایی و با اقدامات فنی و تخصصی وی را به مقر انتظامی احضار کردند. متهم در بازجویی اولیه ضمن اقرار به جرم خود پس از هماهنگی با مرجع قضایی روانه زندان شد.گفتنی است فرد ضارب از وابستگی به فراجا برخوردار است و به همین دلیل فرمانده کل فراجا دستور بررسی تخلفات انتظامی نامبرده را صادر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، سرهنگ کاووس محمدی بیان کرد: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یکی از آمرین به معروف در مجموعه "نارنجستان قوام" شیراز، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی تحقیقات خود را آغاز و ضارب را شناسایی و با اقدامات فنی و تخصصی وی را به مقر انتظامی احضار کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس ادامه داد: متهم در بازجویی اولیه ضمن اقرار به جرم خود پس از هماهنگی با مرجع قضایی روانه زندان شد.

دستگیری - زن و مرد

سرهنگ محمدی خاطر نشان کرد: پلیس با افرادی که با اقدامات هنجارشکنانه و خلاف قانون آرامش و امنیت مردم را به خطر بیاندازند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان فارس: وابستگی سازمانی و عضویت یکی از متهمین این پرونده به فراجا در طی شدن سیر قانونی پرونده تأثیری نخواهد داشت

رئیس کل دادگستری استان فارس: وابستگی سازمانی و عضویت یکی از متهمین این پرونده به فراجا در طی شدن سیر قانونی پرونده تأثیری نخواهد داشت

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: کیفرخواست پرونده ضرب و جرح امر به معروف در نارنجستان قوام به زودی صادر می‌شود.

خبرگزاری میزان _ حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با اعلام این خبر که ضاربین آمر به معروف در باغ نارنجستان قوام تفهیم اتهام شده‌اند، گفت: این پرونده با توجه به جریحه‌دار شدن احساسات عمومی به صورت خارج از نوبت رسیدگی و اطلاع رسانی خواهد شد.

وی تصریح کرد: کیفرخواست پرونده پس از اظهار نظر پزشکی قانونی در خصوص میزان صدمات در اسرع وقت رسیدگی و مجازات قانونی در خصوص متهمان صادر می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان فارس با تقدیر از احساس مسئولیت شرعی آمر به معروف ضمن رد شایعات شکل گرفته در خصوص وی بیان کرد: تخریب شخصیت و چهره افراد خدوم و مسئولیت پذیر توسط معاندین ترفند نخ نمایی است که همه مردم به آن اِشراف دارند.

وی دغدغه و جدیت آمرین به معروف در حوزه عفاف و حجاب را مصداق واقعی عمل به تکلیف دینی خواند و تاکید کرد: دادگستری فارس حامی قاطع اقدامات قانونی آمرین به معروف است.

‏ وی با تاکید بر توجه بیشتر مسئولین به موضوع عفاف و حجاب در مجموعه‌های تحت مدیریت خود، از مدیران نهادها خواست تا با در نظر گرفتن اهمیت اجرای قانون و تکالیف دینی و شرعی از شکل‌گیری چنین برخوردهای توهین آمیزی با آمرین به معروف جلوگیری کنند.

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: فعالان حوزه حجاب و آمرین به معروف همواره در حمایت قانون هستند و با هتاکان به این افراد در هر جایگاه و مسندی مطابق ماده ۹ قانون حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر برخورد خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی با اشاره به برخورد به دور از اغماض با متهمین پرونده اخیر گفت: وابستگی سازمانی و عضویت یکی از متهمین این پرونده به فراجا در طی شدن سیر قانونی پرونده تأثیری نخواهد داشت.

‏وی همچنین از پلمب مجموعه کافی شاپ باغ نارنجستان با دستور قضایی خبر داد و تصریح کرد: انتظار داریم که افرادی که با قانون و مقررات و تکالیف شرعی و عرفی جامعه آشنایی دارند خود آمر به معروف و ارشاد کننده افراد در رعایت عفاف و حجاب اسلامی باشند.

‏گفتی است پیش از این و در پی ایجاد درگیری دو نفر در باغ نارنجستان شیراز با آمر به معروف در حوزه عفاف و حجاب دادستان شیراز ضمن اعلام بازداشت عاملین این درگیری و هتک حرمت از تشکیل پرونده و ارجاع آن به شعبه ویژه و رسیدگی سریع و خارج از نوبت آن خبر داده بود.

حفظِ حرمتِ بانوان و حریم آمرانِ به معروف و ناهیان از منکر در اولویت پلیس

سخنگوی پلیس گفت: حفظِ حرمتِ بانوان و حریم آمرانِ بمعروف و ناهیان از منکر در اولویت پلیس می باشد.

ببینید: ضرب و شتم خانم باحجاب در نارنجستان قوام شیراز

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس؛ سردار "سعید منتظرالمهدی" ضمن تقدیر از اقدام به موقع و آنیِ فرمانده انتظامی استان فارس در پیگیریِ موضوعِ هتکِ حرمت به بانوی محجبه و آمر به معروف و همچنین برخوردِ قانونی و تحویل فردِ خاطی به مراجع قضائی و روانه‌ زندان شدنِ ضارب اعلام کرد: حفظِ حرمتِ بانوان و حریم آمرانِ به معروف و ناهیان از منکر در اولویت پلیس می باشد.

وی افزود: در این خصوص نیز سردار فرمانده محترم کل انتظامی کشور با تشکر از اقدامِ خواهرِ آمر به معروف مقرر فرمودند فارغ از پیگیری و اقداماتِ قضائی، پرونده‌ این فرد در اختیار بازرسی کل فراجا قرار گرفته و در کمیسیونِ عالی تخلفات بررسی و رسیدگی شود.

ببینید: بازداشت زنی که به ائمه اطهار و مقدسات دینی توهین کرده بود

۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۴
کد خبر: 45509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 205
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
      حتما قبل از درگیری، اتفاقی رخ داده ! حالا موضوع چیه؟ نمیشه از وسط دعوا قضاوت کرد.
      • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
        64 11
        کاش برای همه اتفاقات اینطوری می گفتید
      • ناشناس IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
        65 50
        هرچی باشه بی غیرت غول بیابانی باید رو زن دست بلند کنه جلچی چشماش باید این زن مادرو زن این احمق رو بزنه تا بفهمه چه حسی داره
      • ناشناس IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
        42 35
        هرچی باشه بی غیرت غول بیابانی باید رو زن دست بلند کنه جلچی چشماش باید این زن مادرو زن این احمق رو بزنه تا بفهمه چه حسی داره
      • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
        85 73
        جنابی که میگی نمیشه از وسط قضیه قضاوت کرد، اون بی شرفی که داره هنجار شکنی می کنه تو روز روشن، تو مملکت اسلامی تشیع، کسی که داره امر به معروف که پایه قیام امام حسین علیه السلام بود می کنه رو گرفته میزنه جلوی دخترش، داری ازش حمایت می‌کنی؟ خیلی بی انصافیه اگه قوه قضاییه برخوردی با اینا نداشته باشه. از طرفی هم بعد از دستگیری این افراد پوشوندن لباس سیاه و عزای امام حسین عین ظلمه، قرآن به نیزه زدن معاویه‌س. مسیولین ذی ربط خواهشمندم اقدام کنن
      • الهه ناز IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
        62 30
        شمایی که اینجا یه دفعه راحت نمی تونی قضاوت کنی معادل شدی کلاه خودت را قاضی کن در ماجرای سطل ماست چه نتیجه ای گرفتی ؟؟؟ در ماجرای مهسا چی گفتی خودت وعاقبتت
      • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
        هر موضوع باشه مرد روی زن دست بلن نمیکند با غیرت
      • مهرشاد IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
        72 26
        اول و اخر نداره ، اون نره خ ر بی ناموس رو نمیبینی
      • امیر IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
        44 16
        فرد ضارب متهم به اتهام خود اقرار نموده و با صدور قرار متناسب روانه زندان شده
      • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
        36 13
        مشخصه موضوع و شروع کننده کیه
      • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
        76 23
        هرچی شده باشه باید این بی غیرت دست رو زن بلند کنه؟
      • عمادم IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
        39 22
        هرچی گفته نوششش جونش، این تخمی هم بره پشت میله ها تا بدونه مملکت بی صاحاب نیس، حرومی
      • US ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
        34 12
        مشخصه شروع کننده کیه طبق معمول شرور بی حجاب قانون شکن هنجارشکن
      • وحید IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
        45 12
        نر غول بی غیرت سیب زمینی...
      • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
        43 8
        کسی که با لگد میزنه تو پهلوی یه خانم رو اگه خیلی مایلی میتونی قضاوت نکنی! حالم ازین استاندارد های دوگانه بعضیا بهم میخوره شعارشون انسانیته ولی ازش حتی بویی هم نبرده اند ...
      • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
        18 3
        برای خانواده خودت ام پیش بیاد همینو میگی؟ یا فقط میگی پدر مردک رو دربیان
      • Somaye IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
        22 3
        نظر شما محترم اما هیچ دلیلی این اجازه رو نمیده که یک مرد نامحرم دست رو زن مردم بلند کنه . یه لحظه دور از جون ناموس خودت رو در نظر بگیر .
      • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
        5 1
        اونی که میگه نمیشه قضاوت کنی اگر مرد باشه و هرکسی به هر دلیلی دست رو زن و ناموسش بلند کنه اون طرف را یه جوری ... البته اگر مرد باشه!!!!؟
    • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
      26 12
      دردسر جامعه شده اند هرروز یه مشکل برای مردم ایجاد میکنند
      • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
        48 32
        ای کاش درباره همه زنان ایران همین قضاوت را داشتید.نظرت راجب مهسا امینی همینه که ۲تا قول کشتنش ..امام حسین مختص زن چادری یا غیرچادری نیست از کیسه امام حسین خرج نکنید .امام حسین شرف داشت .انسان بود .مرد بود
      • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
        39 11
        مردا بی غیرت شدن که زنها بی حیا شدن
      • Mahdi IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
        14 7
        دوست عزیزی ک گفتی مهسا امینی رو دوتا قول کشتن کل فیلم ها نشون دهنده این بود ک کسی دست ب ایشون نزد نمیدونم اون دوتا قول را با چشم بصیرت دیدی یا اینترنشنال
    • اتنا IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
      79 48
      باید جوری مجازاتشون کنن ک درس عبرت برای دیگران بشه .. خدا لعنتشون کنه بی غیرت رو زن دست بلند میکنی اونم جلو طفل خردسالش ؟!اون دو سه تا ...و زن هم باید بگیرن و ب اشد مجازات محکومشون کنن تا مایه عبرت دیگران بشه تا بار اخرشون باشه ب محجبه ها و آمرین معروف بی حرمتی کنن
    • علی IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
      74 30
      مجازات در ملاء عام
    • هومان IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      81 53
      قضاوت باید عادلانه باشد باید دید زن چادری چه گفته و چه حرکتی کرده وکه کار به اینجا رسیده یک طرفه با یک برش فیلم قضاوت نکنید هر کی چادر سرکنه معصوم نیست و هر بدپوششی گناهکار نیست
      • US ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
        43 24
        لعنت بر بی حجاب شرور فتنه گر پا در هرکجا می ذاره شر و درگیری ، ابلیس بی حجاب
      • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
        48 12
        هرچی بوده حق نداشته اینجوری برخورد کنن
      • GB ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
        48 23
        مرگ بر بی حجاب و حامیانش
      • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
        5 2
        گفته بود خانم رعایت کن گناه داره در جواب گفته بود از فردا شلوارم هم در میارم به کسی هم ربطی نداره .
    • حسین IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      35 15
      وقتی کارشناس ها حامع شنتس ها میگن فضای جامعه دوقطبی نشه نردم رو جلوی مردم قرار ندید یکبار سطل ماست داستان میشه یکبار تعرض به مادر جلوی دخترش بنده هر دوتا رو محکوم میکنم و داستان شیراز واقعا دردناکه ولی چرا یک فکری نمیکنید ؟؟؟بخدا این یک وجب روسری وسط سر اونقدر مهم نیست که کشور بخاطرش وارد بحران بشه الان با وجود یک وجب روسری حجاب اسلامی رعایت شد؟ موها از جلو پشت در بیاد حلاله وسط سر فقط حرومه بابا اینطوری که نمیشه به زور که نمیشه؟ اصلا مگر واجبات دینی باید به زور اجرا بشه؟ پس نماز که واجب تره سر اذون بیاییم همه رو ببریم نماز و صد مورد دیگه ما فقط حق داریم نصیحت کنیم نه تذکر
      • US ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
        24 18
        قانون کشورته حجاب، مگه دست خودشه مگه شهر هرته ، وی پی انی مزدور اگه واقعا در اون کشور آلمان که از ترست با وی پی ان کامنت می ذاری زندگی می کردی بهت نشون می دادن الزام قانون یعنی چی، اونجا مماشات وجود نداره با هنجارسکنان بخاطر یک اتقاق ۱۰ ماه قبل ، وای بر اون بی غیرتی که هم وابستگی به فراجا دخره هم طرفش بی حجابه هم دست روی زن و آمر به معروف بلند کرده
      • یوسف IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
        11 2
        آقای محترم بحث سر یه وجب روسری نیست.خوبه یه کم بصیرت وعلم داشته باشیم به جنگ شناختی که درش قرار داریم.حجاب یکی از موضوعات مهم ...حجاب نماد هویتی زن مسلمان همین یه وجب هم نباشه چه فرقی میان کشور اسلامی و غیر اسلامی.البته جامعه رو رها کردیم که همون یه وجب الان نیست باید زودتر از اینا اقدام میشه همون موقعی که حجاب تقلیل شد به یه وجب روسری...بلوز و شلوار. تا الان که شد نیم تنه... هم برای شما می‌نویسم وهم برای همه با اسم حجاب میان وسط حجاب قدم اول حجاب که کشیدن پایین میرم سراغ بقیه چیزاااو این راه به اینجا که روسری ختم نمیشه فردا میگن میخاین با دو تیکه بیام بریم و بعدش میگن قانون هم جنس بازی آزاد کنید و بعدش وبعدش... فتامل
    • پویا IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      52 50
      دمش گرم
      • رضا IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
        35 14
        تو هم مثل اون بی شرفی
      • جلیل IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
        56 11
        اگه جای اون خانم یکی از خانومهای خانواده خودت هم بود همچین نظری داشتی باغیرت؟
      • IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
        13 9
        شماجوجه هستی این حرف میزنی غیرت نداری بچه
    • IR ۰۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      33 17
      جامعه پر از افراد با دیدگاه های مختلف است،به دیدگاه هم احترام بزاریم
    • ناشناس IR ۰۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      66 21
      خاک بر سر ما که هر لات و لوتی بخودش اجازه میده روی زن و بچه مردم دست بلند کنه اگه برخورد عبرت آموز نشه ننگ نظام خواهد بود
    • IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      91 17
      واقعا که؟؟ چه حرکت زشت و وحشیانه ای از طرف آقا و اون چند تا خانم ....حمله به یه زن اونم درست مقابل چشمان دخترش....به کجا چنین شتابان.....یعنی اینقدر تحمل حجاب و پوشش یه زن براشون سخت بوده
      • یک زن کمی کم حجاب و به قول شما هر وصله نامربوطی که IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
        24 23
        خانما و اقایون محجبه و بهشتی و بی گناه شما هم کم به خانمای بی حجاب حمله نکردن،خوبه فیلماش پر توی فضای مجازی
      • میلاد IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
        25 27
        چطور اون مادر دختر توسط نیروی انتظامی کتک میخوردن رگ غیرتت باد نکرد
    • ابوالفضل IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      47 30
      ما هزاران شهید برای انقلاب دادیم که وضعمون این باشه. فرد هتاک باید در انظار عمومی شلاق بخوره
      • IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
        11 6
        زن فضول چی؟!این بی حجاب دوست داره بره جهنم،زوری بهشت نمیبرن که!
    • مهدی IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      38 56
      باید این...... را اعدام کنن که دیگر کثافتهایی مثل این جرات نکنند دست به ناموس مردم دراز کنند
    • فقط خدا IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      42 14
      این بلارو خود شما مسوولین و پلیس سر مردم آوردین و جامعه رو دوقطبی کردین و مردم رو در مقابل هم قرار دادین
    • محسن IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      47 28
      خاک بر سر بی غیرت این‌جور مردها. تو اگر غیرت داری این اوضاع زندگیت نیست. زندگی خودتو میخوای با بیغیرتی ببری جلو فدای سرم غلط میکنی دست روی ناموس مردم دراز میکنی هرزه پسند
      • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
        2 0
        خیلی مردی
    • محسن IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      28 15
      خاک بر سر بی غیرت این‌جور مردها. تو اگر غیرت داری این اوضاع زندگیت نیست. زندگی خودتو میخوای با بیغیرتی ببری جلو فدای سرم غلط میکنی دست روی ناموس مردم دراز میکنی هرزه پسند
    • زاهدی IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      31 11
      اااااف ..وااااقعا که ... یه ذره غیرت
    • مقدسی IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      46 13
      حتی اگر بحثی هم اتفاق افتاده اون نامرد اجازه نداره یه خانم را کتک بزنه بیشتر از همه باید دل طرفدارهای زن زندگی آزادی به درد بیاد تو همه نسایل انقدر احتیاط میکنید؟!
    • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      36 16
      باید بااین سه نفر برخورد جدی شود که بفهمند ایران جای بی عفتی وبی ناموسی وفساد نیست
    • صحرا IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      57 7
      زدن یه زن چه محبه و یا بی حجاب توسط مردا عین بی غیرتی حالا موضوع هر چی که می خواد باشه خیلی بی غیرتی
    • مرتضی پاشایی IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      34 69
      دم ضارب گرم،ممنونیم ازت
      • US ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
        18 12
        الهی بری پهلوش بخوابی حامیان بی حجابی
      • GB ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
        24 16
        لعنت بر بی حجاب و حامیانش
    • علی IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      42 64
      خب کتکش زد آفرین😄😄😄
      • عمادم IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
        24 12
        خاک بر سرت، حیف اون اسم ، تاج بی تخمی بهت تعلق گرفت خاک تو سر
      • GB ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
        23 15
        لعنت بر بی حجاب و حامیانش
      • ناشناس IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
        29 10
        اگر کسی با ناموس خودت همچین برخوردی می کرد چه کار می کردی
      • ناشناس IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
        18 7
        توهم یه ... عین اون..جامعه مارو مردای بی غیرت مثل شماها خرابش کردن
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      38 19
      اگر به احکام الهی عمل کنیم و پایبند باشیم زندگی ما مثل حیوانات نیست، هر کشوری قانون خودشو داره. وهمه باید به قانون عمل کنن. با پوشیدن يه روسری کم وزن کسی نمرده، نمی‌دانم در قیامت چطور میخوان جواب خدارا بدند با اين وقاحت دستورات الهی را زير پا میذارند
      • ماهان IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
        9 2
        مسئوولان چطورمیخوان جواب مردم تواون دنیابدن که مال بیت المال هاپولی میکنن.جرئت داری مسبولان نهی ازچپاول واختلاس کن اونوقت بجای زدن جایی میندازنت که عرب نی انداخته
    • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      50 12
      هرماجرایی که باشه ..نباید دست رو زن مردم بلند می کرد…اونم جلو دخترش..یا صاحب الزمان🖤
    • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      28 37
      اعدامش کنید این مرد هرچی هم می‌شد نباید دست رو زن بلند می‌کرد
    • امیر IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      40 25
      مظلومیت شیعه مومن در کشور شیعه نشین !
    • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      39 21
      این بی شرف ها رو نباید به سادگی بخشید و ازشون گذشت که درس عبرتی باشه برای بقیه هنجار شکنان بی صفت امیدوارم قاطعانه برخورد بشه
    • الله IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      34 51
      حتما حقش بود که کتک خورد تو هم کم موضوع ربط بده به امام حسین و حضرت زهرا
      • عمادم IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
        22 10
        جای اسمت نوشتی الله بعد میگی حقش بود ک کتک خورد؟ اصن خدا رو میشناسید؟ نره غول تخمی، اگه دست رو زن خودت بالا میکرد همینو میگفتی؟؟؟؟؟؟؟ عنتر بیارنش تو ملا عام ، تا ..
      • IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
        10 5
        لعنت به مرد بی غیرت بشکنه دستش
    • علی IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      31 16
      بی غیرت وبی شرف روی زن دست بلند میکنه خاک بر سر تن خرس مانندت اگ مردی با مردش طرف شو
    • ناشناس IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      23 13
      اتفاق چی رخ داده.حتما اون خانوم محجبه به اون خانومی که حجاب نداشته تذکری چیزی داده که حجاب تو رعایت کن بهش برخورده باهم درگیر شدن .اون مرد هم ممکنه شوهرش یا داداش خانومه باشه که به خانوم محجبه حمله می کنه . دیگه نمی خواد دنبال موضوع و قضیه باشین
      • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
        7 5
        باریکلا کارآگاه
    • سورنا IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      35 40
      خوب کاریش کرد
      • عمادم IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
        19 6
        یه روزیم میاد همینا خودتونو زیر بگیرن ، اون روزو میبینی مطمئن باش
      • GB ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
        21 10
        لعنت بر بی حجاب , الهی ریشتون خشک شه که مثل قارچ و ویروس ۱۰ ماهه شرور پا به هرجا می ذخرین شر و درگیری
    • از آسمان IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      40 38
      حتما حقش بوده بعضی از این افراد چنان روی اعصاب مردم راه می رن که آرام ترین افراد رپثو عصبی می کنن
      • مهدی IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
        14 11
        کشور جمهوری ایران. قانونش حجابه. هرکی نمیتونه بپذیره یا با یه روسری پوشیدن یه مانتو سختشه.. خوب چرا تو ایرانه. بعدش هم اون زن بی حجاب هست که رو اعصاب مرد رفته تحریکش کرده و مرد هم عصبی شده. شر از خود بی بندو بارش هست. وگرنه امر به معروف کردن جرم نیست. باید این دو سه تا زن هم که به این خانم چادر جلوی دخترش بد و بیراه گفتن کتک زدن. مجازات بشن. اینها که انسان نیستن.. چون انسان عقل داره.. ولی اینا حیوون هستن نه پوشش میخوان نه از قانون چیزی حالیشون هست
    • جواد IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      31 45
      دستش درد نکنه، زنه صورتش پیدا بود، اقای محترم داشت امر به معروف میکرد، کاش یکم محکمتر میزد 👏👏👏
      • عمادم IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
        17 9
        این روزو این حرفت یادت بمونه 😏
      • رضا IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
        23 6
        جواد ایشالا مادر و خواهر توهم همین جوری بزنن.
    • Ali marami US ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      39 6
      کسی حق نداره مزاحم ناموس ایرانی بشه.
      • GB ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
        10 8
        لعنت بر بی حجاب , و حامیان بی غیرت بی شرفش الهی ریشتون خشک شه که مثل قارچ و ویروس ۱۰ ماهه شرور پا به هرجا می ذخرین شر و درگیری
    • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      34 18
      خاک تو سر اون مرد که دستش رو زن بلند شده خودتو بد بخت کردی حالا برو بگو غلط کردم
    • رضا IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      20 14
      چرا جرات گوش زد کردن دزدی وحق خوری به مسولین وادارات راندارن فقط برا مردم قانون هست
    • محسن NL ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      37 27
      نمی دونیم که این خانم چادری به زن و دختر طرف چی گفته. من خودم توی تجریش دیدم که یک خانم چادری به زن بی حجابی که کنار همسرش بود فحاشی های خیلی بدی می کرد.
      • GB ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
        9 13
        لعنت بر بی حجاب و حامیانش , الهی ریشتون خشک شه که مثل قارچ و ویروس ۱۰ ماهه شرور پا به هرجا می ذارین شر و درگیری
    • محبوبه IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      38 30
      یا فاطمه ی زهرا فدای چادر خاکیت😓😓😓
    • مازیار IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      28 16
      این بی ناموساااااا صورتشا شترنجی نکنید تا همه ببین‌چ بی شرفیه
    • سیامک IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      23 11
      یه چیزی یاد گرفتین قضاوت یه نامرد دست روی یه زن بلند کرده کتکش زده چی میگین کاش اونجا بودم حسابش را میدانم کف دستش ناکث شیر شده بوده بین چند تا زن
      • عمادم IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
        8 3
        آره دیگه کسی نبوده حسابی نرمش کنه ،
    • تیرددز US ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      27 29
      هر امر به معروفی میدونن به زور نمیشه کسی رو متقاعد کرد،اون اقام شوهر طرفه خودش میدونه زنش چجوری میخواد بگرده،جو ندید
      • US ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
        12 6
        قانون کشورته حجاب، مگه دست خودشه مگه شهر هرته ، وی پی انی مزدور اگه واقعا در اون کشور آمریکا که از ترست با وی پی ان کامنت می ذاری زندگی می کردی بهت نشون می دادن الزام قانون یعنی چی، اونجا مماشات وجود نداره با هنجارسکنان بخاطر یک اتقاق ۱۰ ماه قبل
      • GB ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
        11 6
        نادان مگه دلبخواهی جهان سومی، قانون الزام به رعایته، مجازات بر بی حجاب و حامیان بی غیرت بی شرفش , الهی ریشتون خشک شه که مثل قارچ و ویروس ۱۰ ماهه شرور پا به هرجا می ذخرین شر و درگیری
      • GB ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
        7 5
        تیدرز جو رو توی نفوذی مروج بی حجابی می دین بزودی پیدات می کنن تا بفهمی الزام قانون یعنی چی ، الهی همین بلا سر خواهرت بیاد تو خیابون
      • GB ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
        7 6
        میشه تو ببندی دهن جو گیرت رو الکی خوش ، متوهم جوگیر نشو اگه چندوقت خارج زندگی می کردی می فهمیدی الزام به قانون یعنی چی، جو گرفتت این ۱۰ ماه !؟ الکی خوش متوهم، موقته،
      • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
        1 0
        توی انگلیسی اجنبی الهی خودت و خانوادت ... و انگلیست قسمتت نشه
    • ماهان IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      29 6
      مردم به جون هم انداختن این مسئوولان چراکسی جرئت نهی ازمنکربرای مسئوولان نداره که اینقدراختلاس نکنن
    • علی DE ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      24 16
      شمایی که به برخورد نادرست با خانم محجبه ایراد میگیرید اینم باید درک کنید که خیلیها اعصاب درستی ندارن حتی ممکنه اتفاقات خیلی بدتری همپیش بیاد پس وقتی میخواید کاری رو انجام بدید به عاقبتش هم فک کنید در اینجا حق کاملا با اون اقاست اگه طرف پلیس بود و مجری قانون اون مرد غلط میکرد برخورد کنه اما الان قضیه فرق میکنه
      • US ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
        5 7
        قانون کشورته حجاب، مگه دست خودشه مگه شهر هرته ، وی پی انی مزدور اگه واقعا در اون کشور آلمان که از ترست با وی پی ان کامنت می ذاری زندگی می کردی بهت نشون می دادن الزام قانون یعنی چی، اونجا مماشات وجود نداره با هنجارسکنان بخاطر یک اتقاق ۱۰ ماه قبل ، وای بر اون بی غیرتی که هم وابستگی به فراجا دخره هم طرفش بی حجابه هم دست روی زن و آمر به معروف بلند کرده
      • GB ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
        6 7
        لعنت بر بی حجاب , الهی ریشتون خشک شه که مثل قارچ و ویروس ۱۰ ماهه شرور پا به هرجا می ذخرین شر و درگیری
      • GB ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
        6 8
        لعنت بر بی حجاب و حامیانش , الهی ریشتون خشک شه که مثل قارچ و ویروس ۱۰ ماهه شرور پا به هرجا می ذارین شر و درگیری
    • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      27 20
      مجازات در ملاء عام
      • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
        11 13
        چرت نگو
    • مامور IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      7 3
      طبق اعلام پلیس فرد ضارب مامور از اب دراومد
    • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      16 7
      سلام دوستان.اون مردی که زورش به زن نشون میده بویی از مردانگی نبرده .وا اسفا که بچه اون زن بایست شاهد حمله یک مرد و چند زن به مادرش باشه. واقعا باعث تاسفه
    • بینام IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      9 0
      وقتی توی جامعه یه سریارو سرکار میزارن و بهشون مجوز میدن و مردمو کشورم رو به جون هم میندازن
    • امیر IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      9 4
      باید کساییکه این جوری مردم رو به جون هم میندازن مجازات بشن نه اینا.. کسی که مثلا قانون گذاره خودش الان کجاست؟؟ لطفا اینقدر ساده لوح نباشید
    • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      23 4
      حالا این که زنها با هم درگیر بشن چیز عجیبی نیست ولی این مردک فکر کرده دست بلند کردن روی زن هنر میخواد؟ برخورد عبرت آموز بشه مخصوصاً با این مردک نفهم دوزاری
    • GB ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      7 9
      قانون کشورته حجاب، مگه دست خودشه مگه شهر هرته ، مزدور مروج و حامی کشف حجاب اگه واقعا در این کشور انگلیس که زندگی می کردی بهت نشون می دادن الزام قانون یعنی چی، اینجا مماشات وجود نداره با هنجارشکنان بخاطر یک اتقاق ۱۰ ماه قبل ، وای بر اون بی غیرت مزدور که هم وابستگی به فراجا داره هم طرفش بی حجابه هم دست روی زن و آمر به معروف بلند کرده
    • GB ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      6 13
      معلوم بود یه جای کار می لنگه حتی شخص وابسته به فراجا هم طرفش کشف حجاب کرده و با وقاحت دست روی زن چادری بلند می کنه، تا پارسال شل حجاب مانتو کوتاه دستگیر و راهی ون میشد ، ۹ ماهه حتی کشف حجاب جرم مشهود حتی دستگیر نمیشه تنها روش جمع شدنشون و بازدارندگی برای سایرهنجارشکنان ترشیده ه ر ز ه ، دست از مماشات صرفا تذکر یا دوربینی نمایشی بردارید بساط بی حجابهای ملعون ویروس کشف حجاب ۱۱ ماهه رو جمع کنید
    • GB ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      6 12
      قانون کشورته حجاب، مگه دست خودشه مگه شهر هرته ، مزدور مروج و حامی کشف حجاب اگه واقعا در این کشور آلمان که زندگی می کردی بهت نشون می دادن الزام قانون یعنی چی، اینجا مماشات وجود نداره با هنجارشکنان بخاطر یک اتقاق ۱۰ ماه قبل ، وای بر اون بی غیرت مزدور که هم وابستگی به فراجا داره هم طرفش بی حجابه هم دست روی زن و آمر به معروف بلند کرده
    • GB ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      9 11
      وقتی همه کشور حتی خانواده های غیرمذهبی مخالف کشف حجاب و بی حجابها هستن چرا جمعشون نمی کنید از سطح معابر و مراز خرید و میادین و متروها!؟ با ویروس کشف حجاب و بی حجابهای ت ر ش ی د ه سازماندهی شده در امتداد اغتشاشات شکست خوردشون اینبار با جنگ ترکیبی فتنه کشف حجاب در صدد ضربه به نظامند و همه کشور می خوان که بی حجابها رو که اقلیت هنجارشکنند جمع کنید چرا نمایش دوربینی یا نمایش تذکر صوری دو روزه در مترو یا میادین ایجاد کردین که افاقه نمی کنه و فقط بازداشت و راهی ون گشت کردن طبق قانون بازدارندگی برای سایر هنجارشکنان ایجاد می کنه شمایی که قادرین چند روزه بی حجابها رو طبق خواست همه کشور جمع کنید تا کی مماشات!؟
      • ناشناس IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
        4 0
        چرا فکر میکنی چیزی جاودان است ؟ تو آزادی عقیده خودت را داشته باشی تا زمانی که دیگران رو مجبور نکنی ... تو نمیتونی به عقیده آدم ها توهینی کنی و انتظار داشته باشی به عقیدت احترام گذاشته بشه و حالا من سوالی دارم هرکس بی حجاب است هر. ز. ه است؟ مریم میرزا خانی اولین زنی که جایزه فیلدز ریاضیات را برد حجاب نداشت یاسمین مقبلی فرمانده زن ماموریت فضایی ناسا زنی بی حجاب بود انوشه انصاری... و مثال های بی شمار دیگر
    • کرمان IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      6 10
      آشغال کثافت را بیارین توی مردم لختش کنید با سیم برق سیاه وکبودش کنیم..آخه نگبت تو چی هستی ..دلم میخواد ببینمت اونوقت ببینی یه من ماست چقدر کره داره..
    • .... IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      12 9
      واقعا تف به شرفت بی غیرت
    • مهدی IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      18 28
      اخ دلم خنک شد عجب کتکی خورد.درس عبرتی باشه برای کسانی که تو زندگی ملت فضولی میکنن
      • GB ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
        12 7
        الزام به رعایت قانون کشورت رو می گی فضولی مهدی جهان سومی اگه چندوقت توی زندگی مزخرفت پاتو خارج می ذاشتی اون موقع حالیت می کردن که الزام قانون فضولی نیست
      • IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
        5 2
        اقا مهدی خیلی دلت خنک شدپسخواهرومادرت کتک بزندمردم بگوینددلم خنکشدخوبه (فکرنکنی فقط این دنیاست دنیا دیگری هست گورجاتنگه اینقدرشهیددادیم شما میکی دلم خنک شد خداهدایتتون کنه
    • عماد IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      14 3
      خاک بر سر این مسئولا با این مملکت داریشون کار به جایی رسیده ناموسمون باید تو خیابون از این سیبزمینی بی غیرت کتک بخوره خاک بر سرتون مسئولین والله خاک بر سرتون یه عده بچه باغیرت رفتن سوریه که از ناموس خودشون و حتی نوامیس کشورای مسلمون و از حرم ناموس اهل بیت دفاع کنن، اونوقت اینجا تو مرکز شیعه تو روز روشن جلو چشم مردم ناموس خودمون داره از این گنده بک لاشخور کتک میخوره اون خانم اگه ناموس من بود بجای خبر کتک خوردن اون خانم الان باید خبر مرگ اون چغندر رو کار میکردین
      • نازنین IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
        2 1
        احسنت برادر مسلمان من آفرین به شما اما ای کاش این زنان و دختران باحجاب رو خواهرو مادرخودتون میدیدین و واقعا باهمچین وحشیهایی مثل این مردو زن برخورد میکردین ازین سگ صفتها تو جامعه اسلامی پر شده
    • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      9 7
      ضارب خودش از نیروهای پلیس است و به درستی تحمل نمی کند زنی به همسرش تدکر بدهد حالا نیروی مرد پلیس را ریخته اید در خیابان به زن و دختر دیگران تذکر بدهد؟
    • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      5 5
      خودشون همدیگر رو تحمل نمی کنند و بعد اینا رو بلای جان مردم کردید.
    • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      11 3
      با این فرد اسد مجازات برخورد شود وقصاص شود تا این سگ وحشی بفهمد دست روی ناموس مردم بلند کردن چی
    • سرباز وطن IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      13 4
      زنان بی حجاب، بی غیرتانی دارند به نام مرد...(البته منظور از مرد نَر هست) ای کاش من اونجا بودم و نشونت میدادم که نباید یک مادر و جلوی چشم فرزندش زمین بزنی گول هیکلت و خوردی، شلوارت و میکشیدم رو سرت تا دیگه قلاده پاره نکنی یادم به اون صحنه ی فیلم بادیگارد افتاد که حاج حیدر تو پارک با دوتا حرکت اون دوتا قول بیابونی را نقش زمین کرد بله هنوز حاج حیدرها زنده اند
      • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
        3 2
        انگار فیلم زیاد میبینی
    • رها IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      8 1
      نهی از منکر توی این مملکت دیگ تعطیل شد و مسبب همه این بدبختی ها و کم تحملی مردم فقط مسؤلین کشور هستند وقتی دم از منکرات می‌زنید ولی هر روز فیلم یکیشون میاد بیرون البته که دیگ حرف نهی از منکر خریدار نداره ولی کسی که روی این خانوم دست بلند کرده پدرشو رو دربیارید تا درس عبرت بشه البته اول مسؤلین که هر دم گل آب میدن رو مجازات کنید و فیلمشون رو هم پخش کنید تا هم مردم آگاه بشن هم بدونن اینجا ایران است شاید شاید شاید درست بشه
    • Ali IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      9 3
      مرد اگر مرد باشه نه نر روی زن و انسان و حیوان و موجود ضعیفتر از خودش دست بلند نمیکنه بماند صداش هم بلند نمیکنه حتا سرش و بلند نمیکنه
    • عبدالرسول IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      7 6
      دست و‌ پنجه حکومت سالم باشه ایشاله… عجب وفاق و همدلی بین مردم ایجاد کردین! عجب مدلی پیاده کردین که بعد جنگ ۸ ساله و‌داغ عزیزان مون و بعدش تنگناهای هر روزه معاش، امروزه مردم رو کنار هم به آرامش و شادمانی اجتماعی رساندید !!! شکرا لله
    • سردار سادات طباطبایی IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      5 1
      بابا این خودش فراجاییه....مردم عادی جرات همچین کاری ندارن
    • میلاد IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      7 2
      کاش تو همه موارد خارج نوبت اقدام می‌کردید مخصوصا اختلاس طبری بابک زنجانی داداش روحانی و هزاران اختلاس گر دیگر حیف جرات ندارین زور شما به آدم ضعیف می‌رسد بعدش هر کس بخواد به مردم تذکر بدهد نمی‌شود باید یه آدم خاص یا کسی باشد که نظامی باشد هر کس چادر رو سرش بود می‌شود عامرین امر به معروف
    • محسن IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      12 0
      باید بجای اینکه مردم مقابل هم قرار بدن کل مسله راحل کنن وگرنه همیشه شاهد چنین اتفاقاتی خواهیم بود
    • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      9 16
      این خانم چادری بجای اینکه پاچه مردم رو بگیره و کتک بخوره بره ی کودک کار رو کمک کنه یا اون خانمهای ک تاکمر تو سطل آشغال خم شدن ی غذا بده
      • ایران IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
        4 5
        زرنزن عامو
      • GB ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
        6 3
        اون خانم وظیفه دینی و قانونیش رو انجام داده لعنت بر تو و اون نره غول بی وجدان و متعلقاتش و اون بی حجاب ملعون شرورش و حامیان بی شرف بی حجابها خدا ریشه ۱۰ ماهتون رو از این سرزمین بخشکونه
    • حسین IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      7 6
      نمیشود قضاوت کرد باید دید چه اتفاقی افتاده شمایی که مدعی اسلام وشریعت هستین چرا فقط اسلام را در حجاب میبینید فساد در همه جا بیداد میکند و هیچ یک از شما مدعیان دروغین صدایتان بلند نمیشود ایا شهدا فقط برای حجاب شهید شدن ایا شما به رفتار و کردار زشت خودتان ایمان دارید با کدامین خط کش دین مردم را اندازه میگیرید
      • GB ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
        5 3
        حیف اون اسم حسین، لعنت بر مرد بی غیرت حامی بی حجابی، پدرم و همه شهدا تاکیدشون برای حجاب و ناموس این کشور بود لعنت برصورتی مذهبی هایی مثل تو و لعنت بر بی حجابهای ملعون و مماشاتگران با بی حجابی
    • جلوش IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      5 0
      هر چه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک
    • هم وطن IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      3 2
      اینکه اون یارو کاملا کارش اشتباه بود ک روی زن دست بلند کرده..دوما آمر به معروف یبار باید بگه طرف انجام داد داد نداد باید ولش کنه حتما سیریش شده این یارو هم زده سیم آخر
    • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      7 4
      همیشه شعبون یبارم رمضون
      • GB ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
        5 4
        ایشالله سر مادرخواهرت بیاد بی حجاب
    • مهدی IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
      7 3
      یعنی واقعا متاسفم برای کسایی ک میگن قضیه چی بوده و قضاوت نکنید! چی باحجاب چی بی حجاب فرقی نداره اصلا این آقا حق همچین کاری رو نداره!ااین آقا بی غیرت و زنش هم بی حیا است! باید باهش برخورد جدی بشه!مادر خودش رو جلوش بزنن خوبه؟ کسایی هم ک میگن قضاوت نکنیم اصلا ب هر دلیلی مادر شما رو جلوی خودتون بزنید چی حالی میشید!؟
      • صمد IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
        2 4
        شماها که ادعای شیعه میکنیین و دم از زینب و فاطمه میزنیین پس چرا به مردم تهمت میزنیین ،اگه اسلام بخوای بهش عمل کنی و دم از بیغیرتی بزنی الان همه ایرانیا که زناشون میان بیرون و میرن با غریبه صحبت میکنن و خرید میکنن از مغازه هنه بیغیرتن ،چون میگن صدای زن نباید عریبه بشنوه ،پس شیعه علی هستی به کسی تهمت نتروا نبندین چون روز قیامت تو هستی که باید جواب بدی یا باید حلالیت بطلبی که دست به جایی بند نیست ،ادیان از سالها قبل تحت تاثیر پیشرفت و تحول شدن و تغییر کردن این حجابم همین جور بوده از اون زمان که صورت و دست زن پیدا نبود تا حالا که داره دستخوش تغییر میشه پس نه تو میتونی جلوشو بگیری نه دولت کاری هم به غیرت نداره چون زمانی بچه جرعت نداشت به معلم چیزی بگه ولی همون بچه های شما الان معلم دست می اندازن و معلم هیچی حسابشون نمیکنن اگه معلم هم بهشون چیزی گفت و دست روشون بلند کرد مجازات میشن پس وقتی تو تربیت کودک خود این برخوردا میشه بعدم تو و امثال دیگران نمیتونه به بچه بگه چطور لباس بپوش چطور رفتار کن .
    • ترنم IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      10 2
      خدا لعنتش کنه زورش به زن رسیده؟ مردی مگه به زور و هیکله؟ اگه این آقا رو ببینم حاضر نیستم حتی تف بندازم تو صورتش متاسفم واقعا که تو کشوری زندگی میکنم که همچین وحوشی هستن💔
    • فاطمه IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      7 2
      بی شرف بی غیرت بی همچیز تومرد نیستی ..ننگ برتو..الهی ک زندگیت پراز درد وآه باشه..ازت بدممم می‌آید..
    • سوشامکانی IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      5 15
      درود بر مرد با غیرت که از همسرش دفاع کرد
    • US ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      5 0
      اگه برخورد قاطع بااینها شد پس چرا برخورد قاطع با رضا ثقفی نشد
    • US ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      2 0
      اگه برخورد قاطع بااینها شد پس چرا برخورد قاطع با رضا ثقفی نشد
    • عدالت علی IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      8 8
      این خانوم باکدوم حکم و مجوز وسط ماه محرم اومده توی مکان تفریحی ومزاحم ناموس مردم شده؟
    • مهدی IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      6 2
      آشغال کثافت بی وجود
    • مهرداد IR ۰۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      1 4
      نمی دونم چرادرایران طرف هنجارشکنی وهرگونه خلافی میکنه ومدعی هم هست بانی هم جسارت هاخلاء قانون هست بایدبااشدمجازات بااینهابرخوردبشه متاسفانه روزگارطوری شده که این حداقلی هابه حداکثر زورمی گن
    • IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      7 6
      حتما فضولی کرده یه چیزی به خانم این بنده خداگفته که اینجوری داغ کرده
    • مهدی IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      4 4
      در ملا عام مجازات باید بشه
    • saeed IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      7 11
      نوش جونش انشااله بیشترکتک بخورن
      • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
        6 5
        خواهرومادرخودت بودهمین میگفتی نامرداگرمیدونستم کجائیدنوشجونش نشونت میدادم نامرداین همه شهیددادیم شماچی م.......
    • GB ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      6 3
      همش نمایش رسانه ای حتی تریبونها و بلوف و فقط حرف و نمایش تذکر صوری دو روزه در دوسه میدان و چندشهر عین همان نمایش دوروزه در مترو، (مگر در برابر جرم مشهود مثل سرقت یا کشف حجابفقط تذکر می دن!!؟ یا طبق قانون باید بازداشت بشه؟) فقط برای پوشش رسانه ای برای راضی نگه داشتن قشر مذهبی ولی در عمل واقعیت پشت صحنه همان چیزی که در کف خیابان می بینید مماشات و رها شدن کشف حجاب ۱۰ ماهه که قبحش هم دیگر شکست ، چرا قول و فعل باهم نمی خونه ؟ یه جای کار می لنگه ،‌کسانیکه سالها از ایران دور بودن حیرت می کنن وقتی عادی شدن کشف حجاب و بی حجابی رو در ایران از نزدیک می بینن می فهمن ، بیچاره فقط طیف مذهبی به بازی گرفته شده، اراده ای در عمل بر ای جمع کردن بی حجابها در کف خیابون مثل پارسال و ۴۳ سال گذشته دیگر دیده نمیشه یعنی نمی خوان ، نه اینکه نتونن جمعشون کنن بلکه چند روزه می تونن جمعشون کنن ولی نمی خوان !! متاسفم از جولان یازده ماهه فتنه کشف حجاب
    • فزاز IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      3 6
      باید در ملاعام اعدام بشه
    • مکتب حاج قاسم IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      5 4
      نتیجه لقمه حرام
    • کمال IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      20 7
      آن زن بی حجاب را در همان نارنجستان در ملأ عام دو شقه کنید ، مرد بی غیرتش را هم اعدام کنید .
    • محجوب IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      7 2
      قضیه فرد ماست پاش و حاج آقا ضارب پیرزن در روستا به کجا کشید؟
    • رهنما IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      10 6
      اگه یه خانم بی حجاب اینطوری کتک میخورد خیلیا زبون باز میکردن و به اول و آخر وتقطیع ووسط فیلمم...کار نداشتن،تف به روشنفکری وبی غیرتی ...
    • تینا IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      8 5
      حواستون هست؟اینجا ایرانه اسمش جمهوری اسلامی هست! قانونش حجابه؛مثل اینکه خیلی ها فراموش کردن کافی بود الان یه همچین فیلمی از یه خانم بی حجاب نشر پیدا میکرد.همین کفتار صفتا اسمون و زمین رو به هم میدوختن؛ و جنبش زن زندگی آزادی راه مینداختن.مهسا امینی با چه اتفاقی شکل گرفت؟ مثل اینکه همه چی برعکس شده به خاطر قانون مند بودن و حفظ میراث حضرت زهرا حالا دست روی ناموس مردم بلند میکنن. حتما باید یادآوری بشم؛ حجاب اول از همه قانون اسلامه نه کشور ما! ما از اسلام تبعیت میکنیم و مسلمونیم.هر دلیلی پیش میومد ایشون نباید این خانم رو میزد. انگار داره تاریخ تکرار میشه؛ والا دیگه امنیت نیست میترسیم یکم حرف بزنیم یا حتی چادر سرمون کنیم تو خیابون راه بریم و من واقعا معترضم و درخواست سخت ترین مجازات رو برای این شخص دارم ...
    • محمد IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      3 3
      خدا کند اقوام در نیروی انتظامی و دادگاه نداشته باشد وگرنه......
    • چادریم IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      11 11
      چرا صداش قطع و از وسط فیلم خدا میدونه خانم چادری چه حرفی زده که این موصوع پیش آمده کاملا مشخص توهین کرده کجای قران گفت امر به معروف این مدل ببین خون مردم به جوش میاد
      • متین IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
        27 6
        برو بابا
      • GB ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
        2 2
        لعنت بر بی حجاب و مروجین وحامیان و مماشاتگران با فتنه کشف حجاب و بی حجابی در هرلباسی حتی توی نفوذی کامنت گزار با اسم چادر
    • الهام IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      12 6
      تازه اول راهیم حالا مونده فتنه ها برخیزد از این بی حجابی از این آتش دودش به چشم هممون خواهد رفت
    • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      2 2
      راست میگن نمیشه قضاوت کرد اینا بیماری هاری دارن، شعور ندارن که بفهمن
    • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      5 3
      خواهشن این وحشیها رو جم کنید ایران و به کثافت کشیدن با این ولنگاری هاشون بس نیست دولت چرا ساکته ها چرا بسه مونه هرچی کثافت کاری دیدیم و هیچی نگفتیم
    • GB ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      4 4
      تنها راهکار جمع کردن فتنه ۱۰ ماهه کشف حجاب بازگشت گشت ارشاد بازداشت کشف حجاب زبق قانون و راهی ون گشت کردن تا بازدارندگی ایجاد کنه ، نه فقط تذکر خالی که فلانشون هم حساب نمی کنن تا چند روزه در سراسر گشور جمع شه
    • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      5 5
      زنان بی حجاب حق ندارن به محجبه ها کوچیکترین توهینی کنن چه برسه به اینکه حمله کنن این نر غول خاک برسر که دیگه جای خود داره باید اینارو وسط شهر اعدام کنن تا درس عبرت بقیه ولنگارا بشه
    • هادی FR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
      5 1
      اصلا این قضیه نهی از منکر برای تفرقه انداختن بین مردم عادیدهست تا به مسائل مهمتر و کلاهبرداری مسوولین فکر نکنند. عاقل باشیم.
    • مریم IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
      3 6
      ای تف به قبر پدرت بیشرف تواگه از کادرپلیس نبودی چیکار میکردی حتما هرچه زن محجبه بودن توخیابون باسلام سرد بهشون حمله میکردی ایکاش من جای اون زن محجبه بودم تا...
    • احمد IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
      1 4
      درپاسخ ره پاشایی واقعا ازاون بیشرفایی حتما هرزه هستن که از هرزهها حمایت میکنی
    • یاس IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
      2 1
      اگه کسی به یه ادم بدحجاب دعوامی کرد کل دنیا ازش حمایت میکردچرا یه مرد یه چندتا خانم بدحجاب باید با یه خانم معجبه دعواکنن هیچ کس چیزی نمیگه باید به همون اندازه که به خاطر یه مناق همه ریختن بیرون باید به خاطر رفتار زشا این اقا داد گستری کار کنه هیچ کس جرات نکنه به هیچ امربه معروف چیزی بگه
      • محمد انصاری IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
        1 0
        بی حرمتی توسط یک مآمور پلیس باید فرمانده آن جوابگو باشد. وقتی افراد بی مسولیت سکاندار باشد بیش از این انتظاری نیست..
    • فاطمه IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
      2 1
      سلام واقن اینه آزادیتون این اسمش وحشی گری نیست ؟طرف به حیوون بودن میگه آزادی.از همون اول که آمبولانسو خود پرداز آتیش میزدین مشخص بود بویی از انسانیت نبردین یه کم شبیه شعاراتون باشید
    • محمد IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
      2 3
      غلط کرده دست روناموسمون بلند کرده اونجا بودم استخوناشا خورد می کردم کثافت بی ناموس
    • یک ایرانی واقعی AU ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
      4 7
      ناز شصتش 👏
    • بهنام IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
      1 2
      چشم مسثولین کشور جمهوری اسلاممممییی روشن .که خوابن وهیچ اقدامی برای این زامبیهای بیحجاب نمیکنند
    • عدالت علی IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
      1 0
      چرا میگن خواب مومن عبادته؟ چون وقتی خوابه کاری به کسی نداره و کناه نمیکنه. دست بلند کردن روی زن جلو دخترش بسیار زشت و ناپسنده. ولی ای کاش امر به معروف رو خود ضابط قضایی انجام بده نه مردم عادی که اینجور به جون هم نیفتن. یا حداقل ی قانون درست و درمون وضع کنن نه جریمه که بره تو جیب آقایون و بخورن و پروار تر بشن
    • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
      0 0
      اگه عدالت هست همه چیز رو واضح نشون بدین و به حق قضاوت کنید اگه میخواید هرج و مرج نشه.
    • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
      1 0
      کسایی که گفتن نمیشه قضاوت کرد شریک اون بی وجود نجس هستند و مثل اون مو سفید که داره نگاه میکنه .
    • امیر IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
      1 0
      باید بزنن یارو رو تیکه پارش کنن تا دیگه از چند تا زن بی حجاب دفاع نکنه.
    • س IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
      0 0
      به نظر من بزرگترین مقصر مسئولین هستن اگه خودشون بتونن کشورو جمع کنن بی بندو باری رو جمع کنن اونوقت دیگه نیازی نیس که مردم بهم تذکر بدن که اینجور صحنه هارم ببینیم
      • کیایی IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
        0 0
        دقیقاً
    • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
      3 0
      درود ،برخی مردم در جای جای این مملکت دارن بی غیرت و بی حیا می شوند و وحشی لطفا تا دیر نشده فکری کنید
    • زهره IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
      2 0
      اگر من بودم به این اقا و خانوم به یه شرط رضایت میدادم ک شوهرم بیاد جلو چشم خودش همینجوری زنش یا خواهر یا مادرش رو بزنه یا ده سال زندان برا هر دو نفر ک این روزای جوانیشون رو زندان باشن تا درس عبرتی بشه برا بچه هاشون قانون قانونه هر قانونی تو جامعه باشه باید رعایت بشه باید تابع قانون باشند همه ۲۴۵
    • حمید IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
      4 0
      اونایی که میگند قضاوت نمیشه کرد اگر مرد باشند و یکی به هر دلیلی دست روی زن و ناموسشون بلند کنه طرف را یه جوری ... اگر مرد باشند!!!!؟
    • داریوش IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
      3 0
      متاسفانه وضع پوشش و حجاب در شهر شیراز بسیار افتضاحه . ما مردا شرممون میشه به بعضی از خانم های بد حجاب نگاه کنیم . جناب اقای ایمانیه استاندار محترم فارس کاش برای حل این معضل تدبیر قاطعانه ای بیندیشند . شیراز شهر سومین حرم اهل بیت است و این قداست باید حفظ گردد . با تشکر از تمامی خواهران با حجاب شهرم
    • سمیرا IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
      1 0
      کشورمون اسلامیه باید حجاب وموازینش رعایت بشه اونایی ک می‌خوان کشف حجاب یا هرازادی ک از اسلام خارجه لطف کنن برن از ایران برن کشورهایی ک برا بی حجابی وقلدربازبشون فرش قرمز پهن میکنن
    • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
      0 0
      دمش گرم به کوری چشم اجنبی انگلیسی که کامنت میذاره ولی معلومه جهان سومی هست.
    • ناشناس IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
      0 0
      سروران من عزیزان من هم وطنان من ما همه فرزند یک خاک و یک کشوریم ما همه ایرانیم آخه هم وطن باید هم وطن خودشه مشاجره کنه سره پوشش؟ چرا آخه با اختلاف سلیقه و اختلاف عقیده میخواین مردم رو به جون هم بندازید ناموس ناموسه چه با حجاب چه بی حجاب به هر کدومشون ظلمی بشه بلایی هر کدوم شون بیاد ما مسئولیم که رسیدگی کنیم به امید کشوری بدون تفرقه
    • شادب IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
      1 0
      خیلی زشته از هیکلشم خجالت نمیکشه
    • مریم IR ۰۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      1 0
      خدا ازتون نگذره تو محرم حمله به یک خانوم محجبه چادری ازهمون چادر حضرت زهرا یا ازاون دختر طفل معصومش خجالت نکشیدین ایران وبه گندکشیدین واسه نمایش دادن اندام مزخرفتون
      • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
        1 0
        دقیقا. خدا لعنتشون کنه.با بی حجابی آبروی ایران وایرانی رو میبرن.بنظرم باید اعدامش کنن.تا عبرتی بشه واسه سایرین.زنش هم بفهمه شوهر بی غیرتش جاش جهنمه.وحشی های کثیف.حیف نون این مملکت که اینا میخورن
    • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      2 0
      باید این بی ناموس شلاق کرد دست رو زن بلند ن
    • عباس شهمرادی IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      1 0
      درود به این خانم شجاع دست میزار لعنت به این نامرد که اسمش گذاشته مرد باید چنین حیوانهارا دار بزنن تادرس عبرت بشه برای بقیه
    • مهران IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
      1 0
      در دوره اخر زمان مردان از دامن زنها بی حیاشا نان میخورن اگر مردها این زنها غیرتشان نفرخته بود اگر گرسنگی میمردن مردان بی غیرت زنان بیحجاب دارن
    • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
      1 0
      لعنت و ننگ بر مردان بی غیرت و زنان بی حجاب بی حیاهای هرزه هر جا پا میذارن درگیری راه می اندازند
    • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      1 0
      اینو باید زنده زنده اتیش زد اینو باید هزاران بار اعدام کرد اخه یکی نیست بگه دستت بشکنه روی ناموس مردم دست بلند می کنی بی غیرت عوضی....
    • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
      1 2
      از قرار معلوم خانم ظاهرا محجبه ابتدا اقدام به ضرب و شتم و فحاشی کرده و در واقع پشت چادر و حجاب مخفی شده . اقدام اون مرد برای اعتراض به امر به معروف نبوده بلکه عکس العمل در برابر ضرب و شتم خودش و ناموسش بوده . امانت دار باشین . به تقوا نزدیک تر است .
    • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
      2 0
      مرگ بر کسی که اخبار دروغ تحویل مردم میده
    • امیر IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
      3 1
      کاش اینقدی که گیر به ناموس مردم میدن و مردمو اذیت میکنن یکی هم میپرسید گرسنه نیستین؟مشکل مالی ندارین؟چرا عصبی شدین؟
    • عسل IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      1 1
      بیرون حجاب اجبار نیست کجای تو قرآن اومده دلش میخواد آخه به شما ها چه
    • علی IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      0 0
      انصاف داشته باشید (مدیریت محترم سایت ) از همه جوانب به موضوع باید نگاه کرد ، موضوع اصلی رو فرهیختگان منتشر کرده و شما هم باید این خبر رو پوشش بدید ، متاسفانه خانومی که تذکر میده رفتار بسیار ناشایستی داره و همچنین رفتار اون آقا با خانوم تذکر دهنده ، امربه معروف با توهین نباید همراه باشه و این خانوم خود قانون شکنی کرده ، حتی نیروی انتظامی اجازه برخورد فیزیکی با متهم رو نداره چه برسه ب این خانوم که حکم صادر کرده و شروع ب فحاشی و برخورد فیزیکی شده ، شرایط جامعه با مدتهاست به سمت دو قطبی شدن رفته و باعث برخورد های سلیقه ای شده و متاسفانه قانون تدبیر درستی براش انجام نداده و مشخصا با این رفتارها جامعه دچار خشونت بیشتر و خودسر تصمیم میگیره ، وقتی قانون محترم در بسیاری از تصمیم های سلیقه ای میگیره همانند برخورد با مفسدین اقتصادی این بی قانونی در جامعه بیشتر شده ، و با این تدابیر هر لحظه امکان درگیری های بیشتر و شاید در این برخورد ها کشته شدن هم اتفاق بیافته،امیدوارم در جامعه ما قانون تصمیم درستی بگیره برای برخورد با هر بی قانونی و کسی سلیقه ای کاری نکنه که باعث افول جامعه بشه