درگیری سر حجاب این بار در قطار تهران - یزد | حمایت رئیس قطار از دختر بی‌حجاب | رئیس قطار از خدمت تعلیق شد

دادسرای یزد در اطلاعیه ای از اعلام دستور برای شناسایی متهمان توهین و درگیری در قطار تهران - یزد نسبت به یکی از بانوان محجبه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از همشهری آنلاین، دادسرای یزد با صدور اطلاعیه ای از تشکیل پرونده و تعقیب متهمین توهین و درگیری در قطار تهران - یزد خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: در پی گزارش توهین و درگیری چند نفر نسبت به یکی از بانوان محجبه در قطار تهران - یزد و دهن کجی نامبردگان و رئیس قطار به موضوع حجاب، دادسرای یزد نسبت به احضار رئیس قطار و دستور شناسایی متهمان اقدام کرد.

با پیگیری صورت گرفته در حال حاضر رئیس قطار توسط راه آهن از خدمت تعلیق شد و پرونده در حال رسیدگی است.

جزئیات ماجرای درگیری؛ ضرب‌وشتم بانوی محجبه در قطار

 یک زن بی حجاب در قطار ۶۲۰ تهران - یزد به بانوی محجبه و معلم یزدی که از همایش کشوری معلمان نخبه انقلابی در حال بازگشت به یزد بود حمله ور شد تا روسری و چادر او را بردارد.

خانم زینب جعفری شاغل در آموزش و پرورش ناحیه دو یزد و فرزند شهید علی جعفری در خصوص ماجرای دو شب گذشته قطار ۶۲۰ تهران- یزد به حوزه نیوز گفت: برای شرکت در همایش معلمان نخبه انقلابی کشور به همراه چند نفر از همکاران به تهران رفته بودیم و دو شب گذشته (هشتم مرداد ۱۴۰۱) در سالن اتوبوسی قطار ۶۲۰ در ساعت ۲۱:۵۵ عازم یزد شدیم.

وی افزود: من به همراه سه نفر از همکارانم در سالن شماره شش مستقر شدیم که در این سالن چند بانوی بی حجاب هم حضور داشتند و در سالن به رفت و آمد می پرداختند.

معلم یزدی ادامه داد: من و همکارانم هیچ تذکری به خانم های بی حجاب ندادیم، ولی بعد از دو ساعت با توجه به افزایش پوشش‌های بی حجاب بانوان به بیرون از سالن قطار رفتم و از مأمور قطار به عنوان متولی قانون خواستم که به آنان تذکر دهد تا حجاب خود را رعایت کنند ولی با توجه به بی توجهی مأمور و سرمهماندار به سراغ رئیس قطار رفتم. رئیس قطار در واکنش به درخواست من گفت «شما چه کاره هستید؟ تفکرات شما مشکل دارد و ما مشکلی با بی حجابی این افراد نداریم؛ اگر می خواهید به سالن دیگری بروید» که من قبول نکردم و گفتم صورت مسئله را پاک نکنید.

وی افزود: وقتی به ایستگاه کاشان رسیدیم، من و همکارانم در حالی که از اقدام مسئولین قطار برای بهبود وضعیت حجاب سالن قطار نا امید شده بودیم، بعد از گرفتن عکس سلفی از خود، در راهروی سالن قطار یکی از زنان بدحجاب به سمت من حمله ور شد و ابتدا چادر را از سر من کشید و سپس می خواست روسری من را بکشد که متوجه نیت او شدم و روسری خودم را محکم چسبیدم که دستم با ناخن‌های خانم بی حجاب زخمی شد و مورد فحاشی و کتک او قرار گرفتم. یکی از همکارانم نیز خواست به من کمک کند که او هم نیز مورد ضرب و شتم قرار گرفت؛ در آن لحظه خداوند قدرتی به من داد تا در برابر خانم بدحجاب که جثه قوی تری نسبت به من داشت روسری خود را حفظ کنم.

فرزند شهید جعفری تصریح کرد: متأسفانه هیچ یک از مسافران مرد و زن که شاهد این ماجرا بودند به کمک ما نیامدند.

وی افزود: پس از لحظاتی سرمهماندار و رئیس قطار به داخل سالن آمدند و من را مقصر ایجاد اختلال در نظم عمومی خطاب کردند و رئیس قطار گفت «باید در این ایستگاه کاشان (ساعت یک بامداد ۹ مرداد) پیاده شوید» و من نامه کتبی برای پیاده شدن از رئیس قطار خواستم چون جرمی مرتکب نشده بودم که او قبول نکرد و چند دقیقه بعد پلیس ایستگاه قطار کاشان برای بازداشت من به داخل سالن آمد و مدعی بازداشت بنده شد و بعد یک برگه سفید بدون نوشتن هیچ کلمه ای به من داد تا آن را امضا کنم که به هیچ عنوان قبول نکردم.

خانم جعفری افزود: مأمور قطار کاشان وقتی دید من برگه سفید را امضا نمی کنم گفت «به من اعتماد نداری؟» و من گفتم خیر و او در پاسخ من را مورد بی احترامی قرار داد و تهدیدم کرد.

معلم یزدی ادامه داد: به رئیس قطار گفتم اگر من را بازداشت کنید و نتوانید جرم من را ثابت کنید آن وقت از شما شاکی می شوم و او گفت «هیچ غلطی نمی توانی بکنی» و چون رئیس قطار مدرکی برای اثبات حرف خود نداشت خانم بدحجاب را به سالن دیگری هدایت کرد تا صورت مسئله را پاک کند.

خانم جعفری گفت: وقتی به یزد رسیدیم در بدو ورود به همراه همکاران و چند نفر از شاهدان عینی به حراست راه آهن یزد رفتیم و ماجرا را گفتیم و شکایت کردیم.

وی تصریح کرد: در ایستگاه قطار چند نفر از مسئولان راه آهن از جمله مدیرکل راه آهن و مسئول حراست و چند نفر از خانواده شهدا و جمعی از بسیجیان و طلاب و فرماندهی پلیس راه آهن حضور یافتند و با پیگیری‌های تلفنی معاون سیاسی امنیتی استاندار، مسئول دفتر امام جمعه یزد، سپاه پاسداران و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر اعتراض خود را نسبت به این اتفاق اعلام کردند.

این بانوی یزدی افزود: با مراجعه به نیروی انتظامی از رفتار پلیس ایستگاه قطار کاشان شکایت کردم و حتی مسئولین نظامی و انتظامی از جمله سپاه اصفهان، و فراجا اصفهان پیگیر ماجرا شدند و با توجه به شواهد و قرائن و سوابق قبلی بانوی بدحجاب، مأمور پلیس ایستگاه کاشان به همراه مسئولین قطار مقصر شناخته شدند.

جعفری گفت: کتک خوردن ما به خاطر حجاب و به خاطر امر به معروف و نهی از منکر مهم نیست بلکه ما بانوان محجبه و خانواده شهدا و بسیجیان مطالبه جدی خون شهدا و حفظ حجاب بانوان و حفظ امنیت بانوان محجبه در اماکن عمومی، که این دومین اتفاق بعد از اتفاق ضرب و شتم دختر محجبه در اتوبوس شهری تهران می باشد؛ از همه مسئولین خواستاریم و تا پای جانمان این قضیه را پیگیری خواهیم کرد.

۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۲
کد خبر: 31256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 32
    • نظرات در صف انتشار: 1
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • هموطن IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      32 39
      حفظ حجاب بانوان و حفظ امنیت بانوان محجبه در اماکن عمومی را از همه مسئولین خواستاریم.
      • مرتضی IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
        8 10
        خسته ای و هزاران مشکل داری و داری خسته میری خونه و یا سر کار، یکی میاد و میگه من بهترینم باید مثل من شی ، خب اینجا طرف چی بگه ، من کل خانواده ام حجاب دارن ،دوره شاه هم داشتند ، اما حق ندارند با مردم گرفتار کل کل کنندو بگن من کار درستم باید مثل من شی ،بی معنیه
    • مهری IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      28 18
      خیلی بعید است که بدون هیچ حرف و سخنی، یک دفعه کسی دیگه، با حجاب یا بی حجاب بپره سر و کله کسی دیگه تا حدی که بخواد چادرش رو بکشه و روسری رو بکشه؟! البته که رفتار دو طرفه بوده.... تمام این «کج رفتاریها» ناشی از سیاست غلطی هست که به هیچ وجه الان جاش نبوده، درست اجرا نشده ، مثل همون افزایش قیمت بنزین که فرداش پاشدند دیدند که گرون شده و کلی تبعات منفی داشت.... الان کلی منفی نگری نسبت به وضعیت فعلی کشور هست، خیلی از کسانی که به نظر این افراد وضعیت مطلوبی از نظر حجاب ندارند، شاید همانهایی باشند که با رای یا بدون رای نگاهشون به نظام مثبت بوده و برای بودن نظام و بودنِ خودشون در نظام، تلاش کردند.... ایجاد چندگانگی در نظام، همان آب در هاون دشمن کوبیدن است که همواره از اون به عنوان اقدامی منفی صحبت میشه.... البته همه اینها رو گفتم بدون در نظر گرفتن این مسئله پیش اومده در قطار تهران یزد
    • هموطن یزدی IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      35 17
      هرکس رو تو گور خودش میخوابونن.دخالت الکی نکنین لطفا
      • چادر مادرم IR ۰۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
        24 17
        امر به معروف و نهی از منکر از واجبات است ترک آن نازل کننده ی بلا بر سر تروخشک پس نمی‌توان گفت هر کس را در قبر خودش ... تازه اینجا مملکت مسلمانان است و قانون دارد. این معضل را مسئولین باید چاره کنند اما به طور کل فقر فحشا آفرین است
      • عرفان IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
        5 4
        ولی همون طور که حضرت آقا فرمودن به این شکل نهی از منکر انجام دادن خود منکر است ما نمیتوانیم به این شکل(با درگیری) درخواست حجاب در عموم را مطرح کنیم و انتظار داشته باشیم گوش دهند شما باعث خدشه دار شدن چهره متدینین میشید با این رفتار
    • FR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      17 9
      شهدا برای دفاع از سرزمین و میهن و ناموس رفتند، شماهایی که مدعی دین و امربه معروف هستید در کدام روایت سراغ دارید که حضرت علی(ع) برای بدحجابی زنی را مجازات نمود یا به زور بر سر کسی حجاب پوشاندند اگر جامعه ما دینی هست باید پیر دین باشد نه پیرو فراتر از دین این مسئله رو بعضی ها با بینش اشتباه دارند به مسیر بد هدایت میکنند و تفرقه در جامعه بوجود می آورند. امیدوارم فرهنگ حجاب با رفتار و عمل درست مسلمانان و محجبین باعث گسترش آن شود نه با زور و قدرت...
    • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      17 18
      وقتی خیلی فضولی و خیلی خود شیفته
    • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      21 13
      اگه در کشتی باشی کسی بخواد جای خود را سوراخ کند ایا بقیه ساکت هستند یا جلوی کار ش را میگیرند؟ مساعل اجتمایی همینه.هر جامعه ای ی قانونی داره .
      • IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
        9 4
        من خانواده شهدا بدحجاب دیدم پس الکی نگید خانواده شهدا شهدا از این ناراحت هستند تو کشور شان دزدی و بچاب هست ناراحت هستند نه حجاب
      • الهام IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
        8 6
        اولا چون دزدی وجود داره یعنی باید بی حجابی و بی حیایی هم بهش اضاف کرد اخه این چه منطق مزخرفی که کشور هر مشکلی داره منطق شما میگه خب حالا اگر این مشکل هست بجای حل اون یه مشکل دیگه هم اضاف کنیم بعد هم تو اگر دردت بچاپ بچاپ بود اونو مطالبه میکردی نه اینکه مطالبت لخت کردن زنان باشه پس الکی فاز درد اقتصادی برنداری که برلی هرکی بد بوده برامثال شما خیلی خوب بوده و شده بهانه برای گسترش فسادتون
      • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
        5 4
        کی گفته لختی مگر مردم بیچاره تو قطار لخت بودند یه خورده کم تر توهین کن و حرف درست بزن خود شهید سردار سلیمانی گفت که دختران بدحجاب دختران من هستند
      • IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
        3 4
        الهام چی میگی کی گفته لخت باشند ما می‌گوییم جامعه باید درست باشد وگرنه بدحجابی مشکل نمی‌آوردند به قول یکی از دوستان آب باید از سرچشمه زلال باشد وقتی که تو جامعه دزدی و حتی پول کثیف تو جامعه در جریان هست و پول های زوری از مردم بیچاره می‌گیرند خب پول حروم هست در جریان هست نتیجه این پول های کثیف میشه فقر بیکاری و این انحرافات و دیگر انحرافات جنسی و آسیب های اجتماعی گناهان آشکار و پنهان و بدحجابی که شما می‌گویید البته خود بدحجابی مشکل نیست و حتی مشکلات بدتر از بدحجابی به وجود می‌آید که بدحجابی در برابر ش چیزی نیست پس ما با این کارصورت مسئله را پاک میکنیم بهتر برخورد بهتری داشته باشید
      • IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
        9 6
        الهام باید عرض کنم این که می‌گویید چه ربطی دارد خوب هم ربط دارد چون دزدی باعث فقر و آسیب های اجتماعی میشود فکر کردی پول این اختلاس ها صرف چی میشه صرف می‌روند خارج واسه کثافت کاری و عریانی این ها نه تنها پول خرج مردم نمی‌کنند نه صرف سازندگی کشور هم نمیکنندآن وقت پول مردم بیچاره خرج می‌کنند کشوری حرف اول در رقص می‌زند اگر پول برای مردم هزینه نمی‌کنند پس تو مسیر درست تری برای توسعه علم و تکنولوژی کشور هزینه کنند حداقل میزبانی جام جهانی بگیرند تا در کشور تحرکی راه بیافتد خب چرا این کار های مفید انجام نمیدهند بله درد مان این موارد هست در ضمن همه جای دنیا حجاب آزاد هست فقط تو کشور ما باید این گونه باشد تو منطقه کشور هایی هستند که حجاب سخت مارا ندارند ولی تو عفاف خیلی بهترند وآمار زشت کاری پایین هست در ضمن چه طور زنان بدحجاب فلسطینی که از زنان ایرانی بدحجاب ترند می‌شوند زنان آزاده و مبارز ولی در ایران می‌شوند آدم هایی باید باآن ها برخورد کرد بله آب از سرچشمه باید زلال باشد
    • سپیده IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      4 4
      صد البته تعداد آرا بیانگر همه چیزه
    • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      11 4
      داشتیم آدمهایی که برای دفاع از ناموس قطع عضو شدن خانم یا خواهر یا مادر محترم چرا باپوشش غیر متعارف میایی بیرون وقتی بهت تجاوز کلامی میشه داد دوبیداد می‌کنی که مرد باغیرت نیست بیاد جلو . بعدجواب خانواده اون بیچاره که چشمش تخلیه شده چاقو خورد و کی میده .والسلام
    • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      8 16
      حفظ حجاب برای خودت وخانوادت بخواه لطفا فضول مردم نباش خیلی غیرت داری برو برای ناموس کشورت که داره به خاطر تشنگی فرزندش به خاطر بیکفایتی مسعولین تن فروشی میکنه تا قطره ای آب به بچش برسه بجنگ
    • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      5 4
      خسته شدیم ازبس سر حجاب وبی حجابی مردم شنیدیم
    • جواد US ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      10 6
      این بی کفایتی و بی لیاقتی مسئولان قوه قضائیه هست که کار را به اینجا کشیده بعد از گذشت چهل و چهار سال از پیروزی انقلاب اسلامی و این همه شهید برای قوه قضائیه و مسئولان قضایی باید شرم آور باشه که شاهد توهین و هتک حرمت فرزند شهید باشیم و کسانی که انگل جامعه هستند باز هم مثل قبل از انقلاب اسب تارونی می کنند
      • مرتضی IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
        5 4
        ترو خدا ببینید چطور حرف میزنه ، خب این بشر آمر به معروف میتونه باشه ،،ادب گام اول برای جذب هست و بعد......
    • فرهاد IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
      8 5
      مردم ایران انقلاب کردند برای چه چیزی برای ازادی و ازادی یعنی خواست اکثریت نه اقلیت جنگیدیم شهید دادیم عزیزان ما شهید شدن که اینطوری سو استفاده کنند بعضی ها بگن برای حجاب شهید دادیم خیر ما شهید ندادیم عزیزان ما شهید شدند برای وطن و ازادی و اصلا این جنگ جنگ دین نبود سو استفاده کننده ها خجالت بکشید و از نصیحت کردن دست بردارید کسی با نصیحت دیگران به بهشت نمیرود اعمال باید درست باشد
      • الهام IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
        5 3
        کی گفته آزادی یعنی اون چیزی که اکثریت میخوان بعد هم اتفاقا برعکس مردم ایران انقلاب کردند برای اینکه این فساد و فحشایی که امروزه شماها اسمش گذاشتید آزادی و در زمان شاه داشت گسترشش میداد از بین ببرند شهدا برای حفظ ناموس و اسلام رفتن شهید شدن اینی هم که داره سو استفاده میکنه شماها هستید که برای توجیه کثافتکاری هاتون شهدا رو تحریف میکنید حیف اون شهدا که رفتن تا امثال شماها بمونید و بجای تحقق اهدافشون که گسترش اسلام و حجاب و عفت و حیا بود گسترش انواع منکرات اعمال شیطانی رو بکنید
    • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
      2 3
      خیلی مشکوکه! ولی دودسته کردن مردم به دست عده ای در جامعه داره روزبروز شدیدتر میشه فعلا به نام حجاب ... واقعا نمیدونم این حجم از توجه به مشکل حجاب طبیعیه وقتی که به گناهان و محرمات دیگه خیلی بی توجهی میشه؟!!!
    • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
      4 3
      قانونی که برخلاف قانون اساسی وناقض حقوق شهروندی است فاقد مشروعیت واعتبار است واقدامات خود سرانه تصمیمات قضایی برخلاف اصول وقواعد حقوقی هیچ ارزش واعتباری نداشته.
    • IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
      4 4
      میدانید چرا این طوری شد وچرا زنان محجبه نمی‌توانند افکارشان را بقبولونند چون ایمان واقعی ندارند پس نمی‌توانند کارشان را انجام دهند و بدتر می‌شود به خاطر این که مومن نیستند و وضع بدحجاب تر می‌شوند با این همه زور نمی‌توانند کاری کنند تو این سال ها شاهد برخورد های ناجور بودیم دیدید بدتر شد
    • IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
      2 3
      خانم الهام باید عرض کنم خود همین دزدی ها عامل آسیب هاست خود همین ها باعث بد حجابی مخصوصا و گناه و بیحیایی است چرا تو این سال ها با زور و حای مجریان صدا و سیما مجبور به حجابی سخت کردند بازم وضع بدتر شد نمونه اش پولی که به مجریان و بازیگرانی که پول صدا و سیما را خوردند بعد هم بد تر از همه عمل کردند و کشف حجاب کردند و به قول دوستان می‌گفت نمی‌دانم چرا هرکی نون صدا و سیما می‌خورد این جوری می‌شود تازه این اشخاص که مدعی حجاب هستند خودشون مردم به هوس رانی دعوت می‌کنند شما هم درد دین ندارید چون کل دین این نیست خدا گفته تو قرآن نگفته وای بر بدحجاب بلکه گفته ویاللمطففین اگر کسی خودش به حجاب اعتقاد داشته باشد مثل زنان لبنان و کویت و ترکیه خودش رعایت می کند و کاری به بقیه ندارد من نمی‌دانم چرا تو کشور های اسلامی دیگر چه طور بدحجاب و با حجاب به خوبی کنار هم زندگی می‌کنند ولی اینجا دوست دارند الکی مشکل گشایی کنند
    • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
      2 2
      خوب هر جا می بینی ناراحتی از اون جا بیرون برو جاتو عوض کن این چه کاریه با همه در گیر بشی من خودم محجبم اما کاری به کسی ندارم در سوره بقره اومده لا اکراه فی الدین
    • IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
      1 3
      این قدر شلوغ نکنید بد حجابی مشکلی ندارد مشکل از جای دیگر هست من خودم قبلا حجاب داشتم و چادری بودم و به بدحجاب ها گیر میدادم ولی الان حجاب ندارم و چادر کنار گذاشتم برام هیچ فرقی نکرد و مشکلی پیش نیامد آخه میدانید چیست تو شهر ما پسرا به زنان چادری هم متلک می‌گفتند حتی به خودمن چادری بودم متلک گفتند ولی آلان که چادر ندارم دیگر آن چنان متلک نشنیدم و حتی به لطف خدا و بعضی ها می‌گویند شانس هیچ مزاحمتی برام ایجاد نشده البته خودم هم دختر سنگینی هستم ولی در کل جامعه باید درست باشد و سلامت داشته باشد که به همه احترام بگذراند اگر جامعه سلامت نباشد کلا حجاب دار باشی امنیت نداری حالا اگر مواقعی مجبورم چادر سرکنم و حجاب دار تر شوم مثلا در مراسم محرم اگر بدحجابی ببینم دیگر پاچه نمیگیرم بهتر بقیه حجاب دار ها همین طور باشند و پاچه نگیرند و تعامل را یاد بگیرند
    • IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
      2 2
      دوستان یه مبحثی داریم به اسم مکانیسم های دفاعی از جمله فرافکنی و واکنش وارونه حالا فرافکنی یعنی تمایلات و افکار خودت را به دیگران نسبت بده تمایلات منفی و بد مثل تمایلات جنسی و واکنش وارونه یعنی بر خلاف تمایل و افکار دارند عمل میکنند که ممکن منفی و ضد ارزش های جامعه باشد عمل کند که ان را موجه کند حتی تو این زمینه تعصبی هم شود حالا مصداق این ها همین خانم و امثالش هستند چون خودشون تمایلات منفی دارند راحت به بقیه حرف های بد می‌زنند گیر می‌دهند و فرافکنی می‌کنند و چون دوست دارند بدحجاب باشند بقه به زور می‌خواهند همراه خودشون کنند و این افراد برای برای حجاب دست به اقدام میزنند و حتی تو این حوزه ها فعالیت هم می‌کنند و کاسه داغتر از آش هم می‌شوند تو برخود شان با بدحجاب ها
      • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
        3 2
        یک طرفه قضاوت نکنیم بهتره باید روایت هر دو طرف را شنید و نظر داد. ولی این ره کلا به ترکستان است بیش از چهل سال است از سن هشت سالگی بزور میخواهیم حجاب سر مردم کنیم اگر میخواست جواب بدهد جواب میداد. یک روایت هم پیدا کردی که یکی از ائمه یا پیامبر یا یارانش به کسی بابت حجاب تذکر داده باشند ممنونت میشویم ولی تا دلت بخواهد آیات و روایت در مورد دست درازی به بیت المال وجود دارد پس خودمان را فریب ندهیم. اصل مطلب این است که حواس شما مومن خدا را به همین تذکرات سطح پایین مشغول کنند که کسی کاری به خورجینشان نداشته باشد. موفق باشی
    • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
      5 2
      به توچه ربطی داره طرف حجابش رعایت کنه یانع واسه خودشیرینی رفتی کتکشم خوردی اگه راست میگین مشکل جونهاروحل کنید دزدی واختلاس درست کنید باگیردادن به بدحجابی مشکل مملکت حل نمیشه
    • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      3 1
      بره جلو فقر تو شهر ها بگیره...بره جلو اختلاس تو فولاد اصفهان و بگیره