آرش میراسماعیلی از عنوان «اختلاس» تبرئه شد

مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان درباره آخرین وضعیت رفع تعلیق رییس پیشین فدراسیون جودو گفت: پرونده وی در حال بررسی است و منتظر رای و تصمیم قطعی از سوی حوزه معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مرتضی فلاح در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت پرونده آرش میراسماعیلی اظهار کرد: آخرین دادنامه صادر شده برای آرش میراسماعیلی تقریبا از ۷ موضوع مطرح شده از چند مورد تبرئه و تنها یک مورد اتهام آن مربوط به اختلاس بوده که به تصرف غیرقانونی اموال دولتی تغییر عنوان داده شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که این طور به نظر می‌رسد که وی از اتهام وارده تبرئه شده است؟ گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم. عنوان مجرمانه او اختلاس بود و از این مساله تبرئه شده و به جرم دیگر براساس موضوع ماده ۵۹۸ قانون مجازات اسلامی دایر بر تصرف غیرقانونی در اموال دولتی با پرداخت جریمه نقدی محکوم شده است.

مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: برحسب اتهامات وارده به آرش میراسماعیلی عناوین مجرمانه او از ۷ مورد تبرئه شده و یک مورد آن تغییر عنوان پیدا کرده که در حال بررسی و رسیدگی است.

وی در پایان گفت: با توجه به رای صادر شده، این موضوع در حال بررسی و رسیدگی است و منتظر رای و تصمیم قطعی از سوی حوزه معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان هستیم.

۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲
کد خبر: 45280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha