اعلام جزئیات جدیدی از کارت ملی هوشمند

محسن زنگنه در توضیح جلسه امروز کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم گفت: طبق مصوبه کمیسیون، دولت و سازمان صمت مکلفند با کمک وزارت ارتباطات، کارت ملی هوشمند را نهایی کنند؛ دستگاه‌ها نیز باید خدمات خود را به این کارت متصل کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه از مخالفت این کمیسیون با افزایش مالیات بر ارزش افزوده در این لایحه خبر داد و گفت: طبق مصوبه کمیسیون، کارت هوشمند ملی صادر می شود که این کارت دربرگیرنده همه اطلاعات و نیازهای فرد خواهد بود.

محسن زنگنه در توضیح جلسه امروز کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم گفت: طبق مصوبه کمیسیون، دولت و سازمان صمت مکلفند با کمک وزارت ارتباطات، کارت ملی هوشمند را نهایی کنند؛ دستگاه‌ها نیز باید خدمات خود را به این کارت متصل کنند. این کارت حاوی اطلاعات همه مردم خواهد بود تا همه خدمات آنها بر روی این کارت پیاده شود. این کارت به یک شماره تلفن همراه متصل شده و کلیه استعلامات و ارتباطات دولت و دستگاه‌ها با فرد از طریق این شماره انجام می‌شود. همچنین یک آدرس به این شماره تلفن متصل شده و عملاً این کارت ملی هوشمند دربرگیرنده همه اطلاعات و نیازهای فرد خواهد بود.

۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
کد خبر: 45215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha