آخرین وضعیت روماریو در بیمارستان

روماریو به دلیل عفونت روده در بیمارستان بستری شد اما طبق گفته پزشکش وضعیت او نگران‌کننده نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از گلوبو، روماریو دسوزا فاریا، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال برزیل و آقای گل جام جهانی ۱۹۹۴ آمریکا که به دلیل عفونت روده در بیمارستان بستری شده است، مراحل درمانش را به خوبی سپری کرده و احتمال دارد هفته آینده مرخص شود.

مهاجم سابق بارسلونا، والنسیا، پی‌اس‌وی آیندهوون و تیم‌های برزیلی فلامینگو و واسکودوگاما پس از ناراحتی و درد شکم در بیمارستانی در ریودوژانیرو بستری شد و پس از بررسی پزشکان، اعلام شد که او به عفونت روده مبتلا شده است. بر این اساس او خیلی زود تحت درمان قرار گرفت و وضعیت سلامتی‌اش پایدار است.

روماریوی ۵۷ ساله در سال ۲۰۲۱ برای برداشتن کیسه صفرا تحت عمل جراحی قرار گرفته بود.

این فوتبالیست سابق فعالیت سیاسی خود را در سال ۲۰۱۰ آغاز کرد و در همان سال به عنوان معاون فدرال ایالت ریودوژانیرو انتخاب شد. او در سال ۲۰۱۴ به عنوان سناتور همان ایالت انتخاب شد و در سال ۲۰۲۲ با ۲.۳ میلیون رای، برای یک دوره ۸ ساله جدید در مجلس انتخاب شد.

آخرین وضعیت روماریو در بیمارستان

روماریو در دوران ورزشی خود افتخارات زیادی کسب کرد و به عنوان یکی از برترین گلزنان برزیل شناخته شد. علاوه بر قهرمانی در جام جهانی ۹۴، مدال نقره بازی‌های المپیک ۱۹۸۸ سئول و قهرمانی کوپا آمریکا در سال‌های ۱۹۸۹ و ۱۹۹۷ از دیگر افتخارات روماریو با سلسائو است.

۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
کد خبر: 44893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha