پرونده پرسپولیس – لوکادیا خطرناک شد؛ ادعای غرامت ۲۲ میلیاردی

در این پرونده لوکادیا خواستار دریافت ۴۰۰ هزار یورو است و باشگاه پرسپولیس نیز اعتقاد دارد این بازیکن باید با محرومیت مواجه شود و غرامت بپردازد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد در حالی که شش ماه از جدایی ناگهانی یورگن لوکادیا می‌گذرد، فیفا روند دادرسی را آغاز و زمان پایان دریافت لوایح را به طرفین اعلام کرده تا این پرونده وارد مراحل حساس و خطرناک شود. امیرعلی حسینی، معاون بین‌الملل پرسپولیس، درباره روند حقوقی شکایت باشگاه پرسپولیس از یورگن لوکادیا اظهار داشت: در شرایطی که در تمام این مدت، مربیان و بازیکنان خارجی بسیاری بدون مشکل به فعالیت خود در فوتبال ایران ادامه داده‌اند و برای فصل جدید هم مشتاقانه، به دنبال تمدید همکاری و حضور در ایران بوده‌اند، ما درگیر این پرونده هستیم. تا کنون چهار لایحه رد و بدل شده است. شکایت از سوی باشگاه بود و در ادامه در پاسخ به لایحه دفاعیه بازیکن، لایحه دیگری را فرستادیم که متعاقبا فیفا توضیحات متقابل را از وی طلب کرد. لایحه دوم لوکادیا چند روز قبل برای فیفا ارسال شد که باشگاه نیز در جریان قرار گرفت. فیفا همچنین با اعلام پایان این مرحله از سِیر پرونده، اعلام کرد زمان تشکیل جلسه و معرفی پنل داوری را به اطلاع طرفین خواهد رساند.

در این پرونده لوکادیا خواستار دریافت ۴۰۰ هزار یورو است و باشگاه پرسپولیس نیز اعتقاد دارد این بازیکن باید با محرومیت مواجه شود و غرامت بپردازد.

۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴
کد خبر: 44793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha