دلیلی عجیب برای خروج یورگن لوکادیا از ایران

لوکادیا که بامداد دیروز به دبی رفته بود بلافاصله عازم اسپانیا شد و این در حالی است که پرسپولیس در حالی به مصاف استقلال خواهد رفت که این مهاجم را در اختیار ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، با خروج یورگن لوکادیا از کشور مسئولان باشگاه پرسپولیس پیگیر این مسئله هستند که دلیل ناگهانی این مهاجم هلندی برای رفتن به سفر اسپانیا چیست. این در حالی است که به گفته مسئولان پرسپولیس به این بازیکن مرخصی 48 ساعته داده‌اند و طبق قرار او باید نهایتاً تا پنج‌شنبه به تهران برگردد.

از طرف دیگر باشگاه پرسپولیس این مسئله را به حراست باشگاه اعلام کرده تا آنها پیگیر این موضوع شوند تا چرا راننده لوکادیا بدون هماهنگی با باشگاه این بازیکن را به فرودگاه امام خمینی (ره) برده و این موضوع به گوش مدیران باشگاه نرسیده است.

لوکادیا که بامداد امروز به دبی رفته بود بلافاصله عازم اسپانیا شد و این در حالی است که پرسپولیس فردا در حالی به مصاف استقلال خواهد رفت که این مهاجم را در اختیار ندارد.

دلیلی عجیب برای خروج یورگن لوکادیا از ایران

در همین رابطه روزنامه فرهیختگان در یادداشتی رفتن لوکادیا از پرسپولیس را به اتفاقات اخیر کشور ربط داد. این روزنامه نوشت: اینکه به‌یکباره در عرض یک هفته دو مهاجم خارجی پرسپولیس شوک سنگینی را به تیمشان وارد می‌کنند خیلی عجیب است. ابتدا شیخ پایش را می‌گیرد و در فاصله دو روز مانده به دربی، لوکادیا هوای رفتن به سرش می‌زند. در حالی که این بازیکن می‌توانست چند هفته پیش اصلا از تعطیلات برنگردد یا زودتر از این‌ها نغمه جدایی سر دهد. چنین اتفاقات پشت هم می‌تواند جنبه سیاسی هم داشته باشد. هواداران پرسپولیس خاطرشان است که همین یک ماه پیش تلاش‌های زیادی از سوی دشمنان جمهوری اسلامی در اروپا شد که بازیکنان خارجی نظیر لوکادیا و شیخ دیاباته از تعطیلات برنگردند. آن‌هایی که تلاش می‌کردند ایران را ناامن توصیف کنند. حتی عنوان شد سفارت هلند هم از لوکادیا خواسته که به ایران برنگردد، اما بااین‌حال او خیلی هم به موقع به ایران برگشته و در تمرینات سرخپوشان حاضر شد. به‌هرحال این تلاش‌ها ادامه داشت و قطعا نمی‌تواند بی‌ربط با تصمیم اخیر و ناگهانی مهاجم هلندی باشد.

۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
کد خبر: 36941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha