یک داور فوتبال اقدام به خودسوزی کرد

یک داور یاسوجی دیروز روی خودش بنزین ریخت و قصد خودسوزی داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دیروز (جمعه) در جریان تست آمادگی جسمانی داوران یک کمک داور یاسوجی که مدرک ملی هم دارد، به دلیل قرار نگرفتن نامش در تست لیگ برتر و لیگ یک استان کهگیلویه و بویر احمد در وسط زمینی که از داوران این استان تست آمادگی جسمانی گرفته می‌شد، روی خودش بنزین ریخت و می‌خواست خودسوزی کند که از تصمیمش منصرف شد. او مدعی بود کمیته داوران و هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد پاسخ نامه‌های او را نداده‌اند.

خداداد افشاریان، رییس کمیته داوران و رییس هیات فوتبال کهگیلویه و بویر احمد در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش به این اقدام "مصداق شریفیان،" کمک داور یاسوجی توضیح داد: من نمی‌توانم توضیحی در خصوص اقدام ایشان بدهم اما من با او صحبت کردم. ما طبق قانون با همه رفتار کنیم و به دنبال حق‌خوری نیستیم. با توجه به این که ایشان هیچ مشکلی با من ندارد و جایگاهش در داوری استان مشخص شده است، پارسال به دلیل دوری محل کارش کمتر در مسابقات استانی سوت زد و خودش هم این موضوع را می‌دانست. البته سایر برنامه‌های او به همین دلیل کمی نامنظم شد.

وی ادامه داد: ما تا بیست تیر فرصت داریم نام داوران را برای کمیته داوران ارسال کنیم. با توجه به مشغله شریفیان، به او گفتیم که نامش در لیست فعلی جا نمی‌شود و در تست بعدی او را جا خواهیم تا تست آمادگی جسمانی را بگذارند. او خودش هم از کاری که کرده بود، پشیمان است و ممکن است فریب دوستانی را خورده که با من مشکل دارند که این رفتار نامتعارف را انجام داده است. به هر حال همه چیز به خوبی تمام شد و مشکلی وجود ندارد.

۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
کد خبر: 44645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha