متقاضیان لاماری‌ایما گوش به زنگ باشند + لینک

آغاز امکان واریز وجه منتخبان لاماری‌ایما نوبت پاییز ۱۴۰۲ در سامانه یکپارچه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، گروه خودروسازی آرین‌پارس‌موتور برای منتخبان محصول لاماری ایما در مرحله اول فروش یکپارچه خودروها با نوبت دریافت پاییز ۱۴۰۲، پیامک واریز وجه ارسال کرده تا از امروز (شنبه ۱۷ تیر ماه) برای واریز اقدام کنند.

برای متقاضیانی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها، برای خودروی لاماری‌ایما شرکت آرین‌پارس‌موتور، اولویت نوبت اول پاییز ۱۴۰۲ کسب کرده‌اند، فراخون تکمیل وجه توسط این شرکت صادر شده تا از ساعت ۱۰ صبح امروز (شنبه ۱۷ تیر ماه) به مدت چهار روز (تا سه‌شنبه ۲۰ تیر ماه) برای واریز مبلغ خودرو اقدام کنند.

مشتریان برای تکمیل فرآیند ثبت‌نام می‌توانند صرفا به صورت آنلاین و از طریق سایت به نشانی به نشانی sales.lamari.ir اقدام کنند.

شرایط فروش لاماری‌ایما به صورت پرداخت با قیمت قطعی معادل یک میلیارد و ۵۵۶ میلیون تومان و موعد تحویل ۹۰ روز کاری است. رنگ‌های قابل عرضه لاماری‌ایما در این طرح سفید، مشکی، سبز، خاکستری و قرمز خواهد بود.

گفتنی است که قیمت فوق‌الذکر قیمت تعیین شده توسط شرکت آرین‌پارس‌موتور است و تاکنون شورای رقابتی برای محصول لاماری‌ایما قیمت پایه مصوب مشخص نکرده است؛ البته شورای رقابت مجدد قرار است برای تعیین تکلیف خودروهای مونتاژی (پس از بلاتکیفی دو ماهه و عدم توجه به قیمت‌های تعیین در جلسه امروز (شنبه) خود تصمیم‌گیری کند که ممکن است امروز قیمت مصوب این خودرو توسط شورای رقابت تعیین شود.

۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
کد خبر: 44636
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha