ماجرای امامزاده شدن قبر پدر یک نماینده مجلس

نماینده مجلس در واکنش به این خبر گفت که مردم برای پدرش بارگاه و مقبره درست کرده اند. او گفته:«پدر مرحوم من یک سیدی بود که مردم او را صاحب کرامت می‌شناختند و برای ایشان احترام زیادی قایل بودند…اینها قبل از این‌که من نماینده بشوم، ساخته شده بود»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد اخبار مجلس نوشت: چند روز پیش خبری منتشر شد که قبر پدر نماینده گرمی(اردبیل) به‌عنوان امامزاده ثبت شد. در این خبر که سایت ها منتشر کردند آمده بود پایگاه جامع امامزادگان و بقاع متبرکه ایران وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه در سکوت خبری قبر «میرعزیز میرزاده» را بعنوان «آستان مقدس امامزاده سید عزیز علیه السلام» ثبت کرد.

میر حمایت میرزاده

  • نماینده مجلس در واکنش به این خبر گفت که مردم برای پدرش بارگاه و مقبره درست کرده اند. او گفته:«پدر مرحوم من یک سیدی بود که مردم او را صاحب کرامت می‌شناختند و برای ایشان احترام زیادی قایل بودند…اینها قبل از این‌که من نماینده بشوم، ساخته شده بود»
  • «ایشان سی‌سال پیش فوت کردند و همان موقع هم مردم خودشان تصمیم گرفتند همان‌طور که زمان حیات او نزدشان می‌رفتند و درخواست‌هایی داشتند و کمک‌هایی می‌خواستند، بعد از فوتشان هم جایی باشد که مراجعه کنند. تمام اینها با پول خود مردم ساخته شده است…من هیچ اقدامی برای این مسأله نکرده‌ام!»
۲ تیر ۱۴۰۲ - ۰۴:۲۱
کد خبر: 44038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha