گرفتاری خودروها در محور خلخال به اسالم و پونل+ عکس

۳۰۰ خودرو در محور خلخال اسالم و خالخال به پونل گرفتار برف و کولاک شدید شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرگزاری فارس، رئیس راهداری شهرستان خلخال گفت: به دنبال کولاک شبانه درمحور خلخال به اسالم و خلخال به پونل ۳۰۰خودرو در این مسیر گرفتار شدند.

AWAlgDU0dJxl

معروف خسروی، رئیس اداره راهداری شهرستان خلخال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل در خصوص آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی شهرستان خلخال اظهار کرد: کولاک شدید از عصر امروز آغاز و هم‌اکنون ادامه دارد و به‌خاطر شدت کولاک شدید و عدم دید، تاکنون بیش از ۳۰۰ خودرو در مسیر گرفتار شدند.

وی افزود: شدت کولاک و بارش برف به حدی بود که امکان دید بسیار پایین بود و راهداران در کنار امدادگران همچنان برای باز نگهداشتن محور در تلاش هستند.

nruLaPnAhAx1

رئیس اداره راهداری شهرستان خلخال با قدردانی از راهداران و امدادگران بیان کرد: تلاش این عزیزان در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی و در کولاک بسیار شدید به‌خاطر رفاه مردم ادامه دارد و خودروهای گرفتار در برف و کولاک به مسیر اصلی خود هدایت می‌شوند.

vk3F7oFPhNJY

روح الله علیزاده، کارشناس امداد و نجات جمعیت هلال احمر خلخال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل ضمن اشاره به پرهیز از سفر غیرضروری هموطنان گفت: با حضور سه تیم مجهز امدادی با ۱۲ امدادگر و نجاتگر در کنار راهداران سخت‌کوش در راهدارخانه الماس و پایگاه شهدای گردنه الماس علاوه بر اسکان گرفتاران در برف، کمک به بستن زنجیر چرخ و رهاسازی از برف انجام می‌شود.

yRZCqn6keVEe

گفتنی است؛ به‌علت کولاک شدید هم اکنون در دو مسیر خلخال به اسالم و خلخال به پونل تردد تنها با زنجیر چرخ مقدور است.

۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۳
کد خبر: 22119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha