۴۰ روز بعد سقوط هواپیما، چهار کودک کلمبیایی زنده پیدا شدند + تصاویر

گروههای امداد و نجات کلمبیا موفق شدند چهار کودک که از ۴۰ روز پیش بعد از سقوط یک هواپیمای سبک در قلب جنگل‌های آمازون مفقود شده بودند را زنده و سالم پیدا کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد زنده پیدا شدن این چهار خواهر و برادر ۱۳، ۹، چهار و یک ساله آنقدر عجیب بود که رئیس جمهور کلمبیا در پیامی آن را یک شادی عمومی برای کل کشور خواند.

مادر این بچه‌ها و دو خلبان این هواپیما بعد از سقوط هواپیمای سبک آنها در جنگلهای آمازون در روز اول ماه مه (۴۰ روز پیش) جان باخته‌اند.

کودکان مفقود شده مرکز یک عملیات نجات گسترده با مشارکت ده‌ها سرباز و مردم محلی بود.

«گوستاوو پترو» رئیس جمهور کلمبیا افزود: یافتن این بچه‌ها یک روز معجزه آسا را رقم زد. آنها تنها بودند. آنها به نمونه کاملی از بقا دست یافتند که در تاریخ ماندگار خواهد شد. این بچه‌ها امروز بچه‌های صلح و بچه‌های کلمبیا هستند.

رئیس جمهور کلمبیا تصاویری منتشر کرده که افراد گروه نجات را در حال مراقبت از این کودکان بعد از ۴۰ روز گم شدن در جنگلهای آمازون نشان می‌دهد. یکی از افراد گروه در حال آب دادن با بطری به کوچکترین عضو این خانواده و دیگری درحال غذا دادن با قاشق به دیگر بچه‌ها است.

ویدئوی منتشر شده از وزارت دفاع کلمبیا نیز نشان می‌دهد که این کودکان در تاریکی به یک بالگرد که در بالای درختان پروار می‌کند منتقل می‌شوند.

کودکان برای معاینات پزشکی اولیه به بیمارستان منتقل شدند و با پدربزرگشان نیز تلفنی صحبت کرده‌اند.

زنده ماندن ۴ کودک، ۴۰ روز بعد از یک سانحه هوایی در آمازون+عکس

زنده ماندن ۴ کودک، ۴۰ روز بعد از یک سانحه هوایی در آمازون+عکس

۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۹
کد خبر: 43580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha