ببینید: واکنش هنرمندان مشهور به قهرمانی پرسپولیس

جشن قهرمانی پرسپولیس بازتاب جالبی در شبکه‌های اجتماعی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از "ورزش سه"، چندصدکیلومتر دور از تهران، پرسپولیس بعد از ۳۰ هفته تلاش قهرمانی لیگ برتر را جشن گرفت تا طرفدارانش، از مردم عادی داخل استادیوم تا ستاره‌های سابق سرخابی و البته هنرمندان، در اینستاگرام کری‌ بخوانند و جملات مطبوعشان را برای کری‌خوانی نثار دوستان غیر پرسپولیسی کنند.

کامبیز دیرباز، ستاره سینما، خود را به وطنی قائمشهر رساند و سپس وارد رختکن پرسپولیس شد تا چهره متفاوت استوری‌های اینستاگرامی بازیکنان پرسپولیس باشد. بهرنگ علوی، بازیگر تلویزیون، نیز تا پای استیج با مرتضی پورعلی‌گنجی جلو رفت تا به شکلی ویژه در جشن قهرمانی تیم محبوبش سهیم باشد.

شاید یکی از جالب‌ترین واکنش‌ها، ویدیویی باشد که علیرضا بیرانوند به همراه چند بازیکن پرسپولیس در کنار کامبیز دیرباز ضبط کردند. در این لحظه ویدیو به نظر بیرانوند به بقیه گفته بود که قصد دارد سلفی بگیرد اما ناگهان مشخص می‌شود که او در حال ضبط ویدیو است و با اشاره به اجرای دیرباز در برنامه شب‌های مافیا، می‌گوید: «شب شد، چشماتون رو ببندید.»

بعد از یک لحظه غافلگیری، کامبیز دیرباز می‌زند زیر خنده و سایر بازیکنان پرسپولیس هم سرود معروف «چمپیونه، چمپیونه» را می‌خوانند.

جالب است بدانید مهران غفوریان، بازیگر طنز، نیز قهرمانی سرخپوشان را در کنار حسین ماهینی، کاپیتان پیشین پرسپولیس تماشا کرد و با انتشار دو سلفی در حالی که تی شرت قرمز بر تن دارد، قهرمانی را به هواداران پرسپولیس تبریک گفت.

1877155

1877156

رضا صادقی، خواننده معروف، تصویری از بازیکنان پرسپولیس در صفحه خود منتشر کرد و نوشت: «این تیم همیشه قهرمان»، او همچنین به اعضای تیم و یحیی گل‌محمدی بابت این نتیجه تبریک گفت.

1877159

احسان علیخانی، مجری تلویزیون، در استوری خود نوشت: «ممنونم که دل چند میلیون ایرانی رو شاد کردید.» او که از قدیم‌الایام چهره پرسپولیسی تلویزیون محسوب می‌شود، همچنین به سرخپوشان بابت یک فصل تلاش خسته نباشید گفت.

1877160

بهرنگ علوی در تصویر جالبی با کامبیز دیرباز نوشت: «این قهرمانی با داش کامبیز، خاطره‌ای شد.» جالب اینکه دیرباز پیراهن دهه ۱۳۵۰ پرسپولیس را برتن داشت و با این کیت نوستالژیک به ورزشگاه وطنی رفته بود.

1877162

تقریبا تمام بازیکنان پرسپولیس نیز با انتشار پست‌هایی در اینستاگرام به این برد واکنش نشان دادند اما شاید پست سروش رفیعی و مرتضی پورعلی‌گنجی نکات جالب‌تری در خود داشت.

مرتضی در حالی که جام را با یک دست نگه داشته بود، به رقص تک دست اشاره داشت و سروش رفیعی نیز به تلاش‌های دو تیم سپاهان و استقلال پرداخت.

1877164

همچنین پست ننکا، مربی گلرهای برزیلی تیم پرسپولیس نیز نکته جالب جشن قهرمانی سرخپوشان پایتخت بود که در این تصویر مدال قهرمانی خود را گاز زده است.

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸
کد خبر: 42744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • امید IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      6 0
      خدایی داربی رو وقتی با گل ال کثیر تاج رو بردیم ما قهرمانی واقعی گرفتیم ولی پاک ترین جام رو وقتی بردیم بالا که دقیقه یک بازی با نساجی خداوند قهرمانی پاک ترین و مظلوم ترین تیم دنیا رو امضا کرد