تبدیل خوابگاه هفت تیر به زندانی برای کشتی‌گیران/ آقای دبیر خبر دارید؟

اخلاق و رعایت ارزش‌های اخلاقی و ارتقای ادب شخصی و جمعی در کشتی، از نان شب واجب‌تر است. در ایران،‌ کشتی، ورزش جوانمردی است و دست گیری. اما این روزها در هسته مدیریتی کشور و حلقه‌های اطراف آن اتفاقاتی می‌افتد که جای تأمل فراوان دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از بولتن نیوز، به عنوان مثال چند شب پیش، آقای علیمردانی مربی خوش اخلاق و جوان تیم گلستان، ساعت ۱۰ شب جهت رفع تشنگی کشتی گیران نونهال شان اقدام به خروج از خوابگاه هفت تیر کردند که موقع برگشت با بسته شدن در خوابگاه مواجه می‌شوند. نگهبان تا ساعت ۱۲ شب ایشان را پشت در نگه داشته و می‌گویند آقای حسینی و دبیر گفته‌اند در را باز نکنید.

ساعت ۱۲ شب آقای حسینی آمده و این مربی، با احترام به ایشان گفتند که: «من رفتم آب بخرم چون، به بچه‌ها غذای بدون آب و نوشیدنی و ماست دادند. مجبور شدم بروم برای‌شان آب بخریم.» اینجاست که آقای حسینی با لحنی تند گفتند: «شما اجازه ندارید بروید بیرون. تا الان کجا بودید؟ بروید همان جا؟»

آقای علیمردانی که این وضعیت را می‌بینند می‌گوید: «مگر اینجا زندان است؟» که آقای حسینی در جواب گفتند بله وسپس، با الفاظ رکیک به ایشان توهین ناموسی کردند و یکی از همراهان آقای حسینی، اقدام به ضرب و شتم این مربی کرد. با این حال آقای حسینی ول کن ماجرا نبود و سر آخر هم آقای علیمردانی را تهدید جانی کردند. در نهایت و نزدیک ساعت یک شب با پا در میانی مربیان تهران که آنها هم پشت در مانده بودند، آقای علیمردانی توانست وارد شود.

تبدیل خوابگاه هفت تیر به زندانی برای کشتی‌گیران/ آقای دبیر! از ماجرای زندانی کردن و توهین و تهدید و ضرب و شتم مربی تیم گلستان خبر دارید؟

واقعیت ماجرا این است که انگار فدراسیون کشتی، خوابگاه هفت تیر را تبدیل به زندان کرده‌اند. از کشتی گیران اثر انگشت می‌گیرند تا گیت در باز شود. پس از ورود چهار روز حق بیرون رفتن ندارند. از در پشتی باید بین سالن و خوابگاه رفت و آمد کنند. اثر انگشت خروج را برای مهمانان فعال نکرده‌اند. برای کشتی گیران دقیقا مثل زندان غذای بی‌کیفیت و بدون آب و نوشیدنی و ماست می‌برند.

با اینکه تنها به مربیان گفته‌اند حق رفت و آمد دارید با این حال این بلا را سر این بنده خدا _ آقای علیمردانی مربی تیم گلستان _ آورده‌اند. گاهی دیده می‌شود مادر و پدرها پشت نرده‌های در اصلی خوابگاه اشک می‌ریزند که بتوانند چند لحظه کودک نونهال شان را ببینید اما با سنگ دلی، در را به روی همه قفل کرده‌اند.

به نظر می‌رسد برخی چهره‌های مسئله‌دار که در اطراف آقای دبیر قرار دارند، بواسطه این نزدیکی احساس می‌کنند هر کاری که بخواهند می‌توانند انجام دهند. اما رفتار آنها آبروی کشتی کشور را تحت شعاع قرار داده است. لذا لازم است دستگاه‌های نظارتی ذیربط به موضوع ورود پیدا کرده و مانع از تکرار چنین رفتارهایی شوند.

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
کد خبر: 42608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمود IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      0 0
      به سمت این دعوا ها پیشنهادی داریم....... هم آقا ی دبیر و هم دست اندر کاران این سایت هر دو برید جذب وزارت اطلاعات بشید ظا هرا منافعی دارید و به مخاطبین تون نمیگید!!!!