تک گل پیروزی بخش رئال قبل از جدال سرنوشت ساز + ویدیوی خلاصه بازی با ختافه

رئال مادرید در بازی ما قبل مصاف حساس با منچستر سیتی در لیگ قهرمانان اروپا، با یک گل ختافه را شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، رئال مادرید شنبه شب در چارچوب هفته سی و چهارم لالیگا میزبان ختافه پایین جدولی بود که با وجود استفاده آنچلوتی از ترکیبی از بازیکنان ذخیره و اصلی توانست با نتیجه ۱ بر ۰ از سد حریفش عبور کند.


فیلم خلاصه بازی را اینجا ببینید.

تک گل رئال مادرید در این دیدار روی شوت سرکش آسنسیو در دقیقه ۷۰ به ثمر رسید. البته رئال مادرید دقایقی پس از این گل توسط وینیسیوس جونیور دوباره به گل رسید اما این گل آفساید اعلام شد تا بازی با همان نتیجه ۱ بر ۰ به پایان برسد.

با این نتیجه رئال مادرید ۷۱ امتیازی شد و در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت و ختافه با ۳۴ امتیاز در رده هجدهم جای گرفت تا در منطقه سقوط باقی بماند. البته این پیروزی دردی از رئال مادرید هم دوا نکرد؛ چرا که در صورت امتیاز گرفتن بارسلونا از اسپانیول، شاگردان ژاوی چهار هفته زودتر به عنوان قهرمانی لالیگا خواهند رسید.

خبر بد برای رئالی‌ها در این دیدار مصدومیت کاماوینگا در دقیقه ۸۴ و تعویض شدن این بازیکن بود؛ چرا که این تیم باید چهارشنبه به مهمان منچستر سیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باشد و کاماوینگا، راه حل جدید آنچلوتی در جناح چپ رئال مادرید بوده است.

در ادامه می‌توانید ویدیوی تک گل رئال مادرید را مشاهده کنید:

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹
کد خبر: 42537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha