پخش زنده دیدار برایتون - منچستر یونایتد امروز پنج شنبه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۲۲:۳۰ + لینک

تیم‌های منچستر یونایتد و برایتون امروز از سری مسابقات هفته سی و پنجم لیگ برتر فوتبال انگلستان به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های منچستر یونایتدو برایتون از ساعت ۲۲:۳۰ امروز در هفته سی و پنجم لیگ برتر فوتبال انگلستان به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:


لینک پخش زنده بازی برایتون و منچستر یونایتد

بازیکن ژاپنی به دنبال انتقام از منچستریونایتد

میتوما همزمان با تلاش یونایتد برای قطعی کردن سهمیه چمپیونزلیگ خود، به دنبال انتقام از شیاطین سرخ است.

به گزارش فوتبالی، میتوما ستاره ژاپنی برایتون سعی دارد تا با کمک به تاریخ سازی برایتون و انتقام گرفتن از یونایتد فصل خوبش را تکمیل کند. تیم برایتون این فصل، در حالی که با له کردن ولورهمپتون با نتیجه ۶-۰ از آمار بیشترین امتیازشان در لیگ گذشتند و با ۵۲ امتیازی که کسب کرده اند امید هایشان برای حضور در رقابت های اروپایی را شعله ور ساختند. یونایتد رده چهارمی تنها ۱۱ روز پس از پیروزی شان در رقابت نفس گیر پنالتی ها و حذف برایتون از نیمه نهایی جام حذفی, دوباره برای مصاف با آبی و سفید پوشان به ساحل جنوبی سفر خواهند کرد.

میتوما وینگر ژاپنی برایتون، اولین بازی خود را در آگوست برای برایتون انجام داد اما با بازی های عالی و آمار ۷ گل و ۴ پاس گل در فصل جاری به سرعت بر سر زبان ها افتاد.

این بازیکن ۲۵ ساله که فصل قبل را به صورت قرضی در لیگ بلژیک گذارند به عنوان یکی از امیدهای برایتون برای به دست آوردن اولین سهمیه اروپایی برایتون به شمار می‌رود. او در این باره گفت :" در حال حاضر برای باشگاه مهم است که فصل را در بالاترین رتبه ممکن تمام کند و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان یا اروپا بجنگد."

برایتون در دیدار قبلی اش با منچستر یونایتد تا آستانه پیروزی رفت اما پنالتی ۷ ام برایتون که توسط سولی مارچ زده شد این رویا را بر باد داد. تیم رده هشتمی برایتون شانس کمی برای گرفتن جایگاه یونایتد در جدول دارد با توجه به این‌که با یک بازی کمتر ۱۱ امتیاز از آن‌ها عقب است.

باید دید برایتون می‌تواند انتقام FA CUP را از شیاطین سرخ بگیرد یا یونایتد آن ها از شانس بازی در اروپا محروم می‌کند، نظر شما چیست؟

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
کد خبر: 42159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha