منچستریونایتد با شکست سیتی در اوج ماند + فیلم خلاصه بازی

روند خوب یونایتد با برتری برابر سیتی در لیگ برتر ادامه یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، از هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر یونایتد و سیتی در داربی شهر منچستر برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری دو بر یک شیاطین سرخ به پایان رسید تا روند خوب یونایتد در هفته های اخیر ادامه داشته باشد.

در نیمه اول یونایتد موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت و راشفورد دو بار در این نیمه در موقعیت خوب نتوانست دروازه سیتی را باز کند. یک بار هم برونو فرناندس در شرایط عالی نتوانست دروازه ادرسون را باز کند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم سیتی توپ و میدان را در دست گرفت و در دقیقه ۶۵ به وسیله جک گریلیش به گل رسید. ملی پوش انگلیسی با ضربه سر دروازه دخئا را باز کرد.

بعد از این گل یونایتد سراپا حمله شد و برونو فرناندس در دقیقه ۷۸ گل اول یونایتد را به ثمر رساند. کمک داور در ابتدا آفساید اعلام کرد ولی با مشورتی که با داور صورت گرفت، این گل پذیرفته شد.

فیلم خلاصه بازی منچستریونایتد ۲ - منچسترسیتی ۱

بلافاصله بعد از این گل یونایتد به گل دوم هم رسید. پاس عرضی به دهانه دروازه را مارکوس راشفورد با زیرکی به گل دوم و برتری بخش تیمش تبدیل کرد تا این دیدار با برتری دو بر یک یونایتد به پایان برسد و روند نتایج خوب یونایتد ادامه داشته باشد.

در جدول رده بندی آرسنال با یک بازی کمتر و ۴۴ امتیاز در صدر هستند و سیتی با ۳۹ امتیاز دوم است و یونایتد با ۳۸ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳
کد خبر: 38045
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha