۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۵
کد خبر: 41051
سوریان برگشت این بار چراغ خاموش!

حمید سوریان در شرایطی که سال گذشته از ادامه فعالیت در فدراسیون کشتی به عنوان نایب رییس استعفا داده بود، طبق اعلام فدراسیون کشتی باز هم به عنوان نایب رییس به کار بازگشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دیروز سه‌شنبه جلسه‌ای با حضور علیرضا دبیر، حمید سوریان، پژمان درستکار و امیرحسین زارع برای بررسی اخراج این کشتی‌گیر از اردوی تیم ملی کشتی آزاد به دلیل درگیری با کامران قاسمپور برگزار شد و در نهایت زارع با بخشش از سوی فدراسیون کشتی به تمرینات بازگشت.

اما فدراسیون کشتی در خبری که از این جلسه بر روی سایت خود قرار داد از حمید سوریان به عنوان نایب رییس این فدراسیون نام برد؛ موضوعی که حاکی از بازگشت بی سر و صدای سوریان به فدراسیون کشتی است.

سوریان ۲ آبان سال گذشته پس از استعفا از سمت خود در گفتگو با ایسنا، درباره دلایل این استعفا، عنوان کرده بود:"در این مدت تا آنجا که می‌توانستم به فدراسیون و ورزش کشتی کمک کردم اما الان فکر می‌کنم دیگر لزومی ندارد در فدراسیون باشم. با توجه به اینکه بودنم در کشتی دیگر ضرورت ندارد فکر می‌کنم بهتر است یک آدم تازه نفس بیاید. همچنین برای کشتی ایران آرزوی موفقیت دارم."

حالا سوریان پس از ۵ ماه بار دیگر به عنوان نایب رییس به فدراسیون کشتی بازگشته است.

۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۵
کد خبر: 41051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha