گسترش انتقادها از زاکانی/روزنامه جوان: شهردار تهران بجای حل مشکلات پایتخت‌، فعالیت سیاسی می‌کند

روزنامه جوان با انتقاد از عملکرد زاکانی نوشت: شهردار تهران که وظایف و مسئولیت‌هایش مشخص است روزی به مردم پیشنهاد می‌کند دلار نخرند، روزی دیگر با این گمان که مسئولیتی در دولت دارد، به عنوان سخنگو با دانشجویان درباره اغتشاش‌های اخیر گپ و گفت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد روزنامه جوان در مطلبی از عملکرد شهرداری تهران و شخص علیرضا زاکانی به شدت انتقاد و از اینکه او ز گلایه کرده و نوشته: اصلا ما بهانه‌گیر، اما پله برقی را که دیگر می‌توانید گردن بگیرید آقای شهردار!

همین که در مترو مقابل چهل، پنجاه پله رو به بالا قرار گرفتم مشکلات ریز و درشت پایتخت را مرور کردم. اما چاره‌ای نبود، باید این پله‌ها را بالا می‌رفتم. صدها و بلکه هزاران نفر مجبور بودند در مدتی که پله برقی خراب است، آن مسیر سخت را طی کنند تا به مقصد برسند. هرکسی زیر لب چیزی می‌گفت. برخی هم بلند بلند مسئولان و مدیران را دعا می‌کردند! اما واقعاً توقع زیادی است که مشکلات ریز پایتخت مدیریت شوند و باری از دوش مردم برداشته شود؟

این روزنامه در ادامه نوشته است: دل خیلی‌ها خوش بود که با آمدن علیرضا زاکانی آن رفیق انتخاباتی رئیس دولت سیزدهم، بسیاری از مشکلات کلانشهر تهران در اولویت دولت قرار می‌گیرند و یکی پس از دیگری حل می‌شوند. اکنون که بیش از یکسال از مدیریت شهردار جدید و تیم تازه نفس وی در پایتخت می‌گذرد، مروری اجمالی بر مسائل کلانشهر تهران نشان می‌دهد همچنان مشکلات ریز و درشت خودنمایی می‌کند. شهردار تهران که وظایف و مسئولیت‌هایش مشخص است روزی به مردم پیشنهاد می‌کند دلار نخرند، روزی دیگر با این گمان که مسئولیتی در دولت دارد، به عنوان سخنگو با دانشجویان درباره اغتشاش‌های اخیر گپ و گفت می‌کند و روزی هم به رفسنجان می‌رود و به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سخنرانی می‌کند!

۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
کد خبر: 38229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
      0 0
      یعنی منفورتر ازین ادم من ندیدم