حجم بازار اقتصاد دیجیتال به ۱۰درصد تولید ناخالص ملی می‌رسد

وزیر ارتباطات پذیرش اولین کسب وکار دیجیتال در فرابورس را نقطه عطفی برای توسعه اقتصاد دیجیتال و رشد استارت آپها عنوان کرد و گفت: حجم بازار اقتصاد دیجیتال به ۱۰ درصد تولید ناخالص ملی می رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از وزارت ارتباطات، عیسی زارع‌پور پذیرش اولین کسب و کار دیجیتال در فرا بورس را نقطه عطفی برای توسعه اقتصاد دیجیتال و رشد شکوفایی کسب و کارها و شرکت‌های استارت آپی در کشور عنوان کرد و گفت: با پذیرش این شرکت در فرا بورس مسیر برای دیگر شرکت‌ها و استارت آپ‌های حوزه فناوری اطلاعات هموار شد.

وزیر ارتباطات با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال در دولت با اختیارات اصل ۱۳۸ و ۱۲۷، تاکید کرد: دولت، فناوری ارتباطات و اطلاعات را یک فرصت برای توسعه کشور می‌داند و کاملاً از کسب و کارهای دیجیتال حمایت می‌کند و امیدوارم با رفع موانع این حوزه شاهد استفاده حداکثری از فناوری برای حل مشکلات کشور باشیم.

وی با بیان اینکه جوانان ما از جوانان دیگر کشورها چیزی کم ندارند، افزود: ما مسئولین نیز باید در کنار این جوانان نخبه قرار بگیریم و موانع سر راه آنها را برداریم.

زارع‌پور با اظهار امیدواری نسبت به شکل گیری کسب و کارهای جدید، تصریح کرد: امیدواریم با توسعه کسب و کارهای حوزه دیجیتال بتوانیم حجم این بازار را به ۱۰ درصد تولید ناخالص ملی برسانیم و نتیجه آن با خلق ثروت و ایجاد اشتغال و کمک به حل مشکلات کشور، در نهایت به مردم برسد.

۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
کد خبر: 29334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha