وزیر ارتباطات:سرعت اینترنت مشکلی ندارد،تست کنید !

«عیسی زارع‌پور» در حاشیه جلسه دیروز هیئت دولت در پاسخ به سوالی درباره کاهش کیفیت و سرعت اخیر اینترنت گفت: «اختلال‌های جزئی داشتیم، اما برطرف شده است. الان می‌توانید تست کنید و خواهید دید مشکل خاصی وجود ندارد.»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، «عیسی زارع‌پور» در حاشیه جلسه دیروز هیئت دولت در پاسخ به سوالی درباره کاهش کیفیت و سرعت اخیر اینترنت گفت: «اختلال‌های جزئی داشتیم، اما برطرف شده است. الان می‌توانید تست کنید و خواهید دید مشکل خاصی وجود ندارد.»

زارع‌پور در واکنش به فراخوان وزارت ارتباطات برای تولید رقیب ایرانی اندروید گفت بومی‌سازی تنها مختص به وزارت ارتباطات نیست: «اولویت‌های بومی‌سازی تجهیزات، زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم‌افزاری مورد نیاز کشور را ما، وزارت صمت و معاونت علمی اعلام کرده‌ایم تا همه ظرفیت‌های کشور برای بومی‌سازی به کار گرفته شود.»

به گفته او فراخوان منتشر شده برای تولید سیستم عامل بومی تلفن همراه در راستای شناسایی ظرفیت‌ها بود تا نیازهای کشور در این بخش را رفع کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین گفت: ۳۰ میلیون نفر گیمر در کشور داریم که روزانه ۱.۵ ساعت در روز بازی می کنند.

عیسی زارع پوردر حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اعلام کرد: با تلاش همکاران ۱۵۰ بازی پر مخاطب در کشورمان به داخل کشور منتقل شدند که زمان پینگ بازی را تا یک چهارم کاهش خواهد داد و ساز و کار این مساله به زودی اعلام خواهد شد.

وزیر ارتباطات همچنین اعلام کرد که ۳۰ میلیون نفر گیمر در کشور داریم که روزانه ۱.۵ ساعت در روز بازی می کنند.

او بیان کرد سایتی در هفته آینده رونمایی خواهد شد تا گیمرها در آن نرم افزارهایی دانلود کنند تا سرعت بازی‌ها برایشان بهتر شود.

۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
کد خبر: 37061
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
      1 0
      مسوولین این سرزمین مثل همند پر ادعا و بیسواد و نوک دماغ بین